-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку (за кодом CPV ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Торги відмінено
47 073.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 235.37 UAH
Період оскарження:
19.09.2022 15:05 - 23.09.2022 12:00
Вимога
Є відповідь
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
9fd91cae13d6490c93f99e38df8fd384
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-19-006832-a.b2
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Свіком», учасник процедури закупівлі UA-2022-09-19-006832-a, предмет закупівлі Папір для друку (за кодом CPV ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), не погоджується з рішенням Уповноваженої особи про відхилення нашої пропозиції з зазначених у протоколі № 21 «10» жовтня 2022 р. підстав та вважає рішення протизаконним, безпідставним та дискримінаційним по відношенню до ТОВ «Свіком» з наступних причин, які наведені у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Свіком.pdf 12.10.2022 18:49
- Протокол Папір.docx 14.10.2022 11:29
Дата подачі:
12.10.2022 18:49
Вирішення:
Задовольнити вимогу учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірне обрання переможця
Номер:
1178f1b3b0494d38bfcdd2413303ea71
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-19-006832-a.a1
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Згідно вимог до учасників, викладених в оголошенні: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником Тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ/ПЕЧАТКИ (КЕП).
Пропозиція ТОВ "Папір-Сервіс" підписана УДОСКОНАЛЕНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ (УЕП), що порушує вимоги Замовника. Протокол перевірки додається, також Замовник може самостійно перевірити за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Також запропонований товар не відповідає технічним вимогам:
Папір офісний формат - А4,
білість (яскравість), за ISO - не менш 95%,
У наданому сертифікати на папір UPM цей показник відсутній.
Папір офісний формат – А3,
товщина – не більш 105 мк.;
Запропонований папір Xerox Premier, відповідно наданому сертифікату має товщину 106мк, що не відповідає вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення про обрання переможцем ТОВ "Папір-Сервіс".
Пов'язані документи:
Учасник
- sign (5)_Validation_Report.pdf 04.10.2022 20:35
- Протокол_роз.docx 05.10.2022 15:31
Дата подачі:
04.10.2022 20:35
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Проаналізувавши детальніше документи надані учасником ТОВ «Папір-Сервіс» було виявлено невідповідність, умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі , та вимогам до предмета закупівлі.
Керуючись вищевикладеним, та п.1ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє рішення про обрання переможцем ТОВ «Папір-Сервіс
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
05.10.2022 15:32