• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області

внесено зміни відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 " Закону про закупівлі"

Торги не відбулися

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2022 14:58 - 23.09.2022 15:00
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо визнання переможця

Номер: 8c29c3a0c96343d8aaafa7f5432fbc43
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-006683-a.a1
Назва: Вимоги щодо визнання переможця
Вимога:
ФОП «Проворна О.М.» брала участь у спрощеній закупівлі на «Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області»( ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-19-006683-a), замовником було додатково виставлено в тендерній документації Додаток №4 «Інші документи» п.1.5 «Акт обстеження об’єкту «Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області» завірений організацією, яка має сертифікованих спеціалістів за КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах» Згідно інших вимог було надано у складі пропозиції документ: Акт обстеження об’єкту «Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області» , який був складений у присутності представника Замовника, у якого не було зауважень та підписав акт обстеження від Замовника. Таким чином учасник ФОП «Проворна О.М.» надала акт обстеження об’єкту щодо участі у спрощеній процедурі закупівлі на виконання робіт з поточного ремонту об’єкту «Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області», а не виконання проектної документації на будівництво згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 Акт обстеження об’єкту є не обов’язковим документом та згідно ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Згідно ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником Шановний Тендерний комітет, прошу Вас переглянути пропозицію учасника ФОП Проворна О.М., взяти до уваги та визнати таким, що вимоги згідно Додаток №4 «Інші документи» було витримано і признати ФОП Проворна О.М. переможцем. Додаток: Акт обстеження об’єкту із виправленням
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Надати учаснику відповідь відповідно до вимог ст 14 Закону та інших статей Закону про публічні закупівлі, на які опирається учасник у своїй «ВИМОЗІ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ». 1. Абзац 2 ВИМОГИ «Згідно інших вимог було надано у складі пропозиції документ: Акт обстеження об’єкту «Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області» , який був складений у присутності представника Замовника, у якого не було зауважень та підписав акт обстеження від Замовника.» - Представник Замовника, а саме, староста Софіївського старостинського округу Мигіївської сільської ради (в межах якого знаходиться об’єкт закупівлі), засвідчила факт обстеження представниками потенційного Учасника об’єкту. В її функції не входило робити чи не робити «зауваження», а лиш показати об’єкт спрощеної закупівлі. 2. Абзац 3 ВИМОГИ «Таким чином учасник ФОП «Проворна О.М.» надала акт обстеження об’єкту щодо участі у спрощеній процедурі закупівлі на виконання робіт з поточного ремонту об’єкту «Поточний ремонт даху гаража по провулку Аптечний, 14 в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області», а не виконання проектної документації на будівництво згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163» - в оголощенні про спрощену закупівлю не було вимог «виконувати» проектну документацію на будівництво» об’єкту спрощеної закупівлі. 3. Абзац 4 ВИМОГИ «Акт обстеження об’єкту є не обов’язковим документом та згідно ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.» - відповідно до ст. 13 Закону про публічні закупівлі, а саме: Стаття 13. Процедури закупівлі 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: - відкриті торги; - торги з обмеженою участю; - конкурентний діалог. Спрощена закупівля не являється процедурою, отже, «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» не може відноситись до спрощеної закупівлі. Замовник НЕ встановлював «кваліфікаційних критеріїв» в оголошенні про закупівлю. 4. Абзац 5 ВИМОГИ «Згідно ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» - частина 9 ст. 26 Закону про публічні закупівлі «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Як вже було надано роз’яснення в п. 3 даного Протоколу № 73, спрощена закупівля Не може відноситись до цієї частини 9 ст. 26 Закону про публічні закупівлі. Стосовно Статті 14. Спрощені закупівлі Закону про публічні закупівлі та електронної системи закупівель Prozzoro - Не передбачено та Не має можливості надавати вимоги стосовно виправлення невідповідностей виявлених Замовником. 5. Абзац 5 ВИМОГИ «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником» - в п.1.5. Додатку 4 «Інші документи», Замовник НЕ вимагав документи, які Учасник будь – якого статусу не зміг би надати. 6. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу з урахуванням вимог частини 7 статті 14 Закону ДОДАТОК: «виправлений» акт обстеження будівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні