• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги телекомунікаційні для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої телекомунікаційної мережі ДФС України

Торги не відбулися

37 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 370 000.00 UAH
Період оскарження: 01.12.2017 10:12 - 29.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про зміни у Тендерній документації.

Номер: c10dfad30dc548938377e78ae3a661d6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-01-000174-a.b2
Назва: Про зміни у Тендерній документації.
Вимога:
Суть вимоги. Замовник 20 грудня 2017 року зробив зміни у Тендерній документації в частині Дати початку надання послуги, при цьому нова дата початку надання послуг – з 01 березня 2018 року. Але, ця дата (01 березня 2018 року) не відповідає відповіді Замовника 12 грудня 2017 року на Вимогу учасника. У цій відповіді Замовника було зазначено термін побудови каналів зв’язку 45 календарних днів. Так як згідно процедури закупівлі дата початку аукціону 07 лютого 2018 року і переможець торгів буде визначено у лютому місяці, тоді НЕ МОЖЕ бути дата початку надання послуг 01 березня 2018, а в дійсності буде рахуватись як мінімум з дати 01 квітня 2018 року (термін на побудову каналів зв’язку 45 календарних днів). Ми вважаємо, що Замовник порушує законодавство України про публічні закупівлі в частинах недискримінації учасників та своїми змінами в Тендерній документації (20 грудня 2017 року) вводить в оману учасників торгів. Відповідно до відповіді Замовника (12.12.2017) на Вимогу: «побудова каналів зв'язку з моменту визначення переможця торгів у термін до 45 календарних днів» ми вимагаємо зробити зміни в Тендерній документації а частині зміни дата початку надання послуги, а саме: Дата початку надання послуги 01 квітня 2018 року (замість 01 березня 2018 року).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Електронна система публічних закупівель «Prozorro» автоматично визначає дату початку аукціону виходячи з максимального терміну розгляду Замовником відповідності тендерних пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам тендерної документації. Враховуючи важливість надання Послуг для Державної фіскальної служби України, тендерні пропозиції планується розглянути у найкоротші терміни. Після опублікування результатів попередньої кваліфікації, аукціон буде автоматично перенесено електронною системою публічних закупівель на більш ранню дату відповідно до положень абзацу другого частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні 3акупівлі», а саме: не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, що не суперечить відповіді від 12 грудня 2017 року на звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Виключення дискримінаційних вимог до Учасників

Номер: badcac4d3d624f449bcfdfcc6ecd395d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-01-000174-a.b1
Назва: Виключення дискримінаційних вимог до Учасників
Вимога:
Вимога про виключення дискримінаційних вимог до Учасників та внесення змін у Тендерній документації. В Технічних вимогах (п.9 таблиці №1 додатка 4) та в Проекті договору (п.1.15 додатка №2 до Договору) Тендерної документації вказано: Дата початку надання послуг – 01.01.2018. Але, початок аукціону сплановано на 07.02.2018. Таким чином, договір з переможцем торгів буде підписано в лютому місяці 2018 року. Є не відповідність ДАТИ початку надання послуг і ДАТИ підписання договору. Для побудови мережі ДФС України (542 точки підключення) необхідно 5-6 місяців. Ми вважаємо, що дата початку надання послуг з 01.01.2018 не відповідає Тендерній документації та є порушенням законодавства України, звужує коло учасників до ОДНОГО учасника, який в даний час надає послуги згідно Тендерної документації і Замовник встановив дискримінаційні вимоги для інших Учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII встановлено, що закупівля здійснюється за принципами недискримінації учасників та запобіганню корупційним діям і зловживанням (ст.3), також замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст.5). ВИМАГАЄМО з метою надання можливості прийняти участь іншим Учасникам в цих торгах та виключення дискримінації до них зробити зміни в Тендерній документації стосовно дати початку надання послуг, а саме в п.9 таблиці №1 додатка 4 та в п.1.15 додатка №2 до Договору: Дата початку надання послуг - з 01.07.2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До Тендерної документації в частині дати початку надання Послуг будуть внесені зміни. Відповідно до вимог Податкового та Митного кодексів України, подання звітів, довідок, заяв, декларацій, сплата податків, проведення процедур митного оформлення та контролю щодо надходження та перетину товарів та транспортних засобів через митну територію України здійснюється в цілодобовому режимі із застосуванням електронних документів, за допомогою каналів зв’язку Відомчої телекомунікаційної мережі ДФС України. Виходячи з високої ступені відповідальності, яка покладається на територіальні та структурні підрозділи ДФС, щодо здійснення митного контролю, запобіганню та протидій контрабанді та митним правопорушенням, адміністрування податків і зборів, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою їх нарахування та сплати, вважаємо, що маємо повне право висувати законну вимогу якнайшвидшої побудови каналів зв'язку з моменту визначення переможця торгів у термін до 45 календарних днів.
Статус вимоги: Не задоволено