-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Завершена
308 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 081.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 081.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2017 12:09 - 11.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
38a4c733e9954a72b5eb882df3b0c939
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-29-001310-c.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскаження протоколу № 117 о дискваліфікаці ТОВ "Екоіллічпродукт".
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження № 117.pdf 22.12.2017 10:38
Дата подачі:
22.12.2017 10:38
Вирішення:
Підставою для дискваліфікації ТОВ «Екоіллічпродукт» стало не виконання вимог тендерної документації в частині не надання документів згідно з вимогами Додатку 2:
п.п. 2.2. п. 2: відсутній оригінал Статуту, або його нотаріально завірена копія.
п. 3: Відсутня завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість.
п. 7: відсутні документи, що підтверджують правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі.
п. 10: відсутній лист-згода на обробку персональних даних.
п. 11: довідка у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надана учасником у вигляді ксерокопії, яка не завірена підписом уповноваженої особи, а лише скріплена печаткою Учасника, яка проставлена на ксерокопії цього документу.
Відповідно до вимог п.15.1. Додатку 2 до Тендерної документації “Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Повноважень представника або уповноваженої особи учасника, Учасник повинен надати “Оригінал (або нотаріально завірена копія/ї) сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. При цьому, термін останньої перевірки уповноваженим органом створення та функціонування системи НАССР повинен буди не раніше ніж шість місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів (з доданням копії документу про таку перевірку).”
Відповідно до норм п.4.1 Національного стандарту України “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (lSO 22000:2007)”, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. №72 “Організація повинна встановити, задокументувати, запровадити та підтримувати результативну систему управління безпечністю харчових продуктів та оновлювати її, за потреби, відповідно до вимог цього стандарту. Організація повинна визначити сферу застосування системи управління безпечністю харчових продуктів. Сфера застосування має визначати продукти та категорії продуктів, процеси та виробничі ділянки, охоплені системою управління безпечністю харчових продуктів”
Відповідно Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Далі- Вимога), затверджених 01.01.2012 р. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590, а саме п.2.3. Оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності, п.2.4.11 Зберігання та транспортування.
Відповідно до норм п. 2.15. Вимог, “Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити:
2.15.1. Створення операторами ринку належних умов для зберігання готових харчових продуктів, неперероблених або частково перероблених харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, та інших нехарчових продуктів;
2.15.2. Приміщення мають бути достатніми за площею та обладнанням для забезпечення умов зберігання, а також дотримання принципу використання в першу чергу партій тих продуктів, у яких раніше закінчується строк придатності. Необхідне обладнання для зберігання харчових продуктів повинно підтримувати умови зберігання при повній завантаженості приміщення з проведенням контролю за режимами температури та вологи;
2.15.3. Приміщення для зберігання неперероблених, частково перероблених або перероблених харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, повинні бути спроектовані так, щоб не допустити забруднення під час зберігання, прибирання, миття та за необхідності проведення дезінфекції й запобігати проникненню шкідників;
2.15.4. Належну ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання;
2.15.5. Проведення оцінки ризиків та забезпечення зберігання харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших нехарчових продуктів таким чином, щоб запобігти їх взаємному негативному впливу;
2.15.6. Захист харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, від забруднення під час їх транспортування;
2.15.7. Дотримання умов транспортування (зокрема режимів температури зберігання та вологи), у тому числі за умови повного завантаження транспортного засобу;
2.15.8. Запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції;
2.15.9. Розділення різних видів харчових продуктів, нехарчових продуктів під час транспортування з метою унеможливлення негативного впливу.
Для підтримання постійних температурних режимів (дотримання безперервності температурного ланцюга) необхідно заздалегідь проводити охолодження транспортних засобів перед завантаженням харчових продуктів та повинна бути можливість перевірки умов транспортування за допомогою контролю режимів температури у транспортному засобі”.
В наданих ТОВ "Екоіллічпродукт" сертифікатах на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо сфери застосування системи управління безпечністю харчових продуктів зазначена лише сфера виробництва, що не відповідає вимогам діючих норм та тендерної документації, так як відповідно до зазначених вище норм та тендерної документації, Учаснику необхідно мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів щодо зберігання та транспортування харчових продуктів.
У зв’язку з невиконанням Учасником кваліфікаційних вимог тендерної документації, керуючись ст. 30, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію ТОВ «Екоіллічпродукт».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
ca8dcc2535c24dd7a780e5b6e816d119
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-29-001310-c.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
доповнення до наданного оскарження
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2017 10:50
Вирішення:
Підставою для дискваліфікації ТОВ «Екоіллічпродукт» стало не виконання вимог тендерної документації в частині не надання документів згідно з вимогами Додатку 2:
п.п. 2.2. п. 2: відсутній оригінал Статуту, або його нотаріально завірена копія.
п. 3: Відсутня завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість.
п. 7: відсутні документи, що підтверджують правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі.
п. 10: відсутній лист-згода на обробку персональних даних.
п. 11: довідка у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надана учасником у вигляді ксерокопії, яка не завірена підписом уповноваженої особи, а лише скріплена печаткою Учасника, яка проставлена на ксерокопії цього документу.
Відповідно до вимог п.15.1. Додатку 2 до Тендерної документації “Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Повноважень представника або уповноваженої особи учасника, Учасник повинен надати “Оригінал (або нотаріально завірена копія/ї) сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. При цьому, термін останньої перевірки уповноваженим органом створення та функціонування системи НАССР повинен буди не раніше ніж шість місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів (з доданням копії документу про таку перевірку).”
Відповідно до норм п.4.1 Національного стандарту України “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (lSO 22000:2007)”, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. №72 “Організація повинна встановити, задокументувати, запровадити та підтримувати результативну систему управління безпечністю харчових продуктів та оновлювати її, за потреби, відповідно до вимог цього стандарту. Організація повинна визначити сферу застосування системи управління безпечністю харчових продуктів. Сфера застосування має визначати продукти та категорії продуктів, процеси та виробничі ділянки, охоплені системою управління безпечністю харчових продуктів”
Відповідно Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Далі- Вимога), затверджених 01.01.2012 р. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590, а саме п.2.3. Оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності, п.2.4.11 Зберігання та транспортування.
Відповідно до норм п. 2.15. Вимог, “Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити:
2.15.1. Створення операторами ринку належних умов для зберігання готових харчових продуктів, неперероблених або частково перероблених харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, та інших нехарчових продуктів;
2.15.2. Приміщення мають бути достатніми за площею та обладнанням для забезпечення умов зберігання, а також дотримання принципу використання в першу чергу партій тих продуктів, у яких раніше закінчується строк придатності. Необхідне обладнання для зберігання харчових продуктів повинно підтримувати умови зберігання при повній завантаженості приміщення з проведенням контролю за режимами температури та вологи;
2.15.3. Приміщення для зберігання неперероблених, частково перероблених або перероблених харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, повинні бути спроектовані так, щоб не допустити забруднення під час зберігання, прибирання, миття та за необхідності проведення дезінфекції й запобігати проникненню шкідників;
2.15.4. Належну ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання;
2.15.5. Проведення оцінки ризиків та забезпечення зберігання харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших нехарчових продуктів таким чином, щоб запобігти їх взаємному негативному впливу;
2.15.6. Захист харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, від забруднення під час їх транспортування;
2.15.7. Дотримання умов транспортування (зокрема режимів температури зберігання та вологи), у тому числі за умови повного завантаження транспортного засобу;
2.15.8. Запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції;
2.15.9. Розділення різних видів харчових продуктів, нехарчових продуктів під час транспортування з метою унеможливлення негативного впливу.
Для підтримання постійних температурних режимів (дотримання безперервності температурного ланцюга) необхідно заздалегідь проводити охолодження транспортних засобів перед завантаженням харчових продуктів та повинна бути можливість перевірки умов транспортування за допомогою контролю режимів температури у транспортному засобі”.
В наданих ТОВ "Екоіллічпродукт" сертифікатах на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо сфери застосування системи управління безпечністю харчових продуктів зазначена лише сфера виробництва, що не відповідає вимогам діючих норм та тендерної документації, так як відповідно до зазначених вище норм та тендерної документації, Учаснику необхідно мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів щодо зберігання та транспортування харчових продуктів.
У зв’язку з невиконанням Учасником кваліфікаційних вимог тендерної документації, керуючись ст. 30, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію ТОВ «Екоіллічпродукт».
Статус вимоги:
Відхилено