• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Технічне обслуговування та поточний ремонт транспортного засобу, що знаходиться на балансі ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» )

Відповідно до Положення про Державну установу «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» (далі - ТМО) ТМО є самостійним державним багатопрофільним закладом охорони здоров’я, який об’єднує в собі лікувально-профілактичні та інші заклади, що здійснюють на основі ліцензії медичне забезпечення осіб, які відповідно до законодавства мають право на медичне обслуговування в закладах охорони здоров’я МВС У своїй діяльності ТМО керується Конституцією України, іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами з питань антикорупційної діяльності, наказами МВС, МОЗ, нормативно-правовими актами з питань організації медичного обслуговування населення та цим Положенням. Основними завданнями ТМО є надання медичної допомоги особам, які відповідно до законодавства мають право на медичне обслуговування в ЗОЗ МВС, за стандартами медичної допомоги.; організація в установленому порядку медичного забезпечення поліцейських та військовослужбовців Національної гвардії України, які постраждали при виконанні службових завдань під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, постраждали у бойових та воєнних діях, припинення групового порушення громадської безпеки і порядку чи масових заворушень, забезпечення громадської безпеки та охорони громадського порядку під час проведення зборів, мітингів, походів, демонстрацій та інших масових заходів, що створюють небезпеку для життя та здоров’я громадян, а також у разі участі в заходах з протидії тероризму, що спрямовується на запобігання ураженню або зменшення ступеня ураження вказаних осіб. Разом із цим сфера охорона здоров’я та фармацевтична промисловість належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України. Замовник інформує що послуги , які є предметом цього оголошення та договору необхідні Замовнику для виконання заходів, спрямованих на забезпечення надання кваліфікованої якісної медичної допомоги прикріпленому контингенту. Відповідно до Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» Абзацом 4 пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону про публічні закупівлі (у редакції з урахуванням Закону № 2526-IX від 16.08.2022). Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до аб.3 пп. 1 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» Установлено, що на період дії воєнного стану, Замовники здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищезазначене процедура закупівлі проводиться у зв’язку з нагальною потребою ремонту та з дотриманням постанови Кабінету міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами).

Торги не відбулися

52 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження: 16.09.2022 15:57 - 22.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 48e88954ae764f92a232511c871aa0d6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-16-008990-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( Станція технічного обслуговування Учасника повинна бути розміщена в радіусі не більше, ніж 2,5-3 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 2,5-3 кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до ДАСУ та вище стоящих органів влади, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Відповідно до статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: СТО розміщена в радіусі не більше, ніж 2,5-3 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19), Замовник виконав вимоги Закону. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту. Також при виборі місця надання послуг м. Київ, враховані такі обмежувальні заходи: сезонні обмеження в’їзду до міста; значна завантаженність доріг м. Київа; достатня кількість сервісних СТО, які знаходяться в межах 2-3 км. від місцезнаходження замовника. Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Вимогу щодо розташування станції технічного обслуговування Учасника на відстані не більше 2,5-3 кілометрів від місця розташування Замовника не вважаємо дискримінаційною, оскільки вона була встановлена з метою економії витрат на доставку автомобіля до СТО, а також зручності та економії часу. Вважаємо, внесення змін до тендерної документації - не доцільно.
Статус вимоги: Відхилено