-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти
Завершена
154 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 540.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 540.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2017 10:44 - 14.12.2017 11:37
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
4778467cca4a4bce86a271219f72e94a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-11-000601-c.a1
Назва:
скарга
Вимога:
пп. 14.1. п. 14: Наданий сертифікат (ISO 22000:2005) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів охоплює: виробництво охолодженого і замороженого м’яса, м’ясних напівфабрикатів, субпродуктів, м’ясних напівфабрикатів, субпродуктів, м’ясних кулінарних напівфабрикатів, м’ясних продуктів, але не охоплює діяльність пов’язану з транспортуванням, зберіганням та торгівельну діяльність пов’язану з продуктами харчування. Таким чином, надані сертифікати (ISO 22000:2005) не відповідають вимогам вказаного підпункту.
даний сертифікат не повинен передбачати транспортуванням, зберіганням та торгівельну діяльність пов’язану з продуктами харчування.Таке не передбачено законодавством!!!
транспортуванням, зберіганням та торгівельну діяльність взагалі не потребує отримання сертифікатів!!!
Відсутній документ, підтверджуючий перевірку уповноваженим органом створення та функціонування системи НАССР, який не перевищує шість місяців відносно дати оприлюднення оголошення. В цьому випадку, Учасник повинен надати копії документів, щодо змісту обов’язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні три місяці. (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів). Вказані копії документів Учасник не надав.
Дана перевірка не передбачена !!!! Орган сертифікації перевіряє лише у період отримання сертифікату
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на оскарження АЛАН.docx 27.12.2017 13:37
Дата подачі:
26.12.2017 09:55
Вирішення:
Згідно із Законом України № 771/97-вр «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року вказано:
Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Терміни та їх визначення
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
п. 55: оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок;
Тобто, суб’єкт господарювання, який займається у тому числі обігом та реалізацією продуктів харчування, згідно цього закону називається – оператор ринку.
П. 2 частина друга ст. 20 Обов’язки операторів ринку: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Стаття 21. Вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках
1. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Таким чином, Законодавство передбачає розробку постійно діючих процедур для операторів ринку, які займаються обігом та реалізацією харчових продуктів, а також отримання сертифікату на ці види діяльності по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), як того вимагає тендерна документація.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 30, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію ТОВ «АЛАН».
Статус вимоги:
Відхилено