Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Львів, вул. Жовківська, 63 - 79710000-4
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
з технічних питань – Анатолій Новиченко, менеджер відділу організації охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. 0445218924, електронна адреса: Anatolii.Novychenko@bank.gov.ua;
з організаційних питань - Ніна Лис, менеджер Управління публічних закупівель Департаменту закупівель, тел. 0676526976, електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua.
Обсяг надання послуг: послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Львів, вул. Жовківська, 63 - 79710000-4; 2 пости охорони; відповідно до дислокації об’єкта Національного банку України (додаток 1 до тендерної документації).
Місце надання послуг: м. Львів, вул. Жовківська, 63, 79019, Україна.
Строк надання послуг: протягом 365 днів з дати підписання акта про приймання- передавання об'єкта під охорону.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій – ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
714 991.20UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:16.09.2022 12:24 - 30.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця
Номер:0707c03ddfe94351a5e118652095482c
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ЛЕВ-БЕЗПЕКА", UA-EDR 43716417
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-16-004034-a.b1
Назва:Неправомірне визнання переможця
Вимога:
11 жовтня 2022 року Вами було опубліковано повідомлення про намір укласти договір та визначено переможцем ТОВ "ЛЕВ-БЕЗПЕКА". Вважаю, що ТОВ "ЛЕВ-БЕЗПЕКА" у своїй Тендерній пропозиції (Додаток 3) та Розрахунку (Додаток 2) за результатами аукціону подало неправдиву інформацію, що є недобросовісною конкуренцією та відповідно до ст. 164-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення є адміністративним правопорушенням. Згідно вказаної статті умисне поширення неправдивих або неточних відомостей, які можуть завдати шкоди діловій репутації або майновим інтересам іншого підприємця, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У відповідності до Додатку 1 «Дислокація Національного банку України» встановлено кількість постів 2 з режимом роботи усі дні тижня, з 00 год 00 хв до 24 год 00 хв. Кількість охоронників складає 2. Учасник ТОВ «ЛЕВ-БЕЗПЕКА» у розрахунку, планує залучати 2 (двох) чоловік для забезпечення охорони.
Відповідно до Тендерної документації розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т. ч. ПДВ). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
ТОВ «ЛЕВ-БЕЗПЕКА» визнано переможцем закупівлі із вартістю 507 554,40 грн без ПДВ, у погодинному відношенні 28,97 грн. При цьому учасник для виконання завдань планує залучати 2 охоронники. У той же час Верховна Рада України підтримала у першому читанні проект Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», згідно з яким розмір погодинної мінімальної заробітної плати складає 40,46 грн, тоді як ТОВ «ЛЕВ-БЕЗПЕКА» використовує у своїх розрахунках 28,97 грн за 1 годину, що значно менше від мінімально можливої.
Згідно ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" у 2022 році установлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 жовтня - 6700 гривень, а в погодинному розмірі – 40,46 гривні. Отже, учасником торгів ТОВ «ЛЕВ-БЕЗПЕКА» вказані приписи закону порушені.
Законом України «Про публічні закупівлі» (ч. 4 ст. 22) заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також законом визначений основний критерій для переможця: це найменша запропонована ціна. В жодному законі України відсутня норма, щодо дозволу на порушення чинного законодавства України. Я вважаю, що зазначене товариство порушило законодавство. У той же час відповідно кожний громадянин при виявленні правопорушення повідомляти відповідні правоохоронні органи.
На підставі вищевказаного, прошу скасувати рішення НБУ про визначення переможцем ТОВ «ЛЕВ-БЕЗПЕКА» та продовжити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.10.2022 09:11
Вирішення:
Відповідно до статті 1 Закону України “Про оплату праці” заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.
Статтею 4 вищезазначеного закону визначено, що джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності. Статтею 15 цього ж закону встановлено, що форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами …
Таким чином, можна дійти висновку, що джерело заробітної плати – фонд оплати праці – внутрішній фонд, який охоплює грошові суми, що нараховуються і оплачуються працівникам у певному періоді згідно з встановленими формами системи оплати праці. Іншими словами, фонд оплати праці – загальна сума витрат на оплату праці працівників підприємства і виплат соціального характеру, що формуються із надходжень всіма проектами/договорами.
Наголошуємо, що Національний банк України здійснює закупівлю послуг з охорони об’єктів Національного банку України з розрахунку вартості охорони за 1 год. із укладенням із переможцем торгів договору про закупівлю відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, а не сплачує заробітну плату працівникам учасника за трудовим договором, тому порівнювати вартість 1 год надання послуг із оплатою праці за 1 год. є не зовсім коректним.
Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” носить імперативний характер та не дозволяє замовнику втручатися у діяльність учасника, тим паче диктувати умови щодо формування його (учасника) цінової пропозиції.
Окрім того, тендерна документація не місить окремих вимог щодо порядку формування ціни учасниками тендеру, зокрема, необхідності зазначення показників оплати праці у складі тендерної пропозиції учасника.
Ураховуючи викладене, вважаємо, що Національним банком України правомірно визнано переможцем тендеру ТОВ “ЛЕВ-БЕЗПЕКА”, код за ЄДРПОУ 43716417, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.