• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо рідинне

- Дизпаливо - талони – 5 000 л. - налив – 65 800 л. - Бензин А-92 - талони – 10 000 л. - налив – 65 000 л. - Бензин А-95 - талони – 8 000 л. - налив – 2 500 л. - Керосин ТС-1 - налив – 200 л.

Завершена

4 148 534.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 148.53 UAH
Період оскарження: 21.11.2017 13:48 - 04.12.2017 00:00
Вимога
Вирішена

дискримінація, обмеження конкуренції, антиконкурентні дії

Номер: 219a28dd49394036bd56be89a295fe21
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.b8
Назва: дискримінація, обмеження конкуренції, антиконкурентні дії
Вимога:
Додатком 3 ТД Замовника визначено, що обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватися за талонами єдиного зразка, який може бути прийнятий на будь-якій АЗС, що зазначена Учасником у складі тендерної пропозиції. На підтвердження зазначеного Учасник надає єдиний зразок талонів (бланки – дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати Товар (згідно наданого переліку АЗС). Додатком 3 ТД Замовника визначено, Учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на ін. договірних засадах) АЗС, а саме, не менше ніж 3 АЗС в місті Бровари (Надати довідку з назвами та адресами). Одна заправка повинна бути не далі 5 км від місцезнаходження Замовника (вул. Олега Оникієнка,2 ) Враховуючи вимогу Замовника, щодо обмеженої відстані, кількості та наявності ЄДИНОГО зразка талонів, які обслуговуватимуться на запропонованої учасником мережі АЗС, прийняти Участь можуть Учасники лише ті, які запропонують АЗС «KLO». Таким Учасником, в попередніх торгах, оприлюднених на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-06-000220-a, є одне з підприємств Учасника під торговою маркою «Техойл». Так, у м. Бровари АЗС: БРСМ-Нафта 1 шт WOG 1 шт ОККо 1 шт AmicEnergy 1 шт Інком 1 шт Avantage 7 2 шт Маяк 2 шт КЛО 6 шт Інші Учасники ніяким чином не можуть запропонувати АЗС: БРСМ-Нафта, WOG, ОККо, Avantage 7, Інком, AmicEnergy, оскільки відсутній ЄДИНИЙ зразок талонів який міг би обслуговуватись на цих АЗС, тобто жодну із вказаних АЗС не обєднує єдиний зразок талону. Крім того, кількість АЗС не менше 3 та єдиному зразку талону відповідає вимозі лише АЗС КЛО, яке в свою чергу зацікавлене обслуговувати талони Учасника, емітентом якого є одна з компаній «Техойл». У зв’язку з вищевикладеним, вимоги ТД Замовника є цікавим для контролюючих органів зразком дискримінації, обмеження конкуренції, антиконкуретних дії, прояву корупції та грубого порушення мети та принципу ЗУ "Про публічні закупівлі". У зв’язку з вищевикладеним, просимо, скасувати вимогу, щодо наявності в Учасника єдиного зразка талонів, надавши право приймати участь усім іншим Учасникам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації. Пункт щодо єдиного зразка талонів виключено з Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

обмеження кола Учасників

Номер: 3745722eecc6496285cc43cba7ced843
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.b7
Назва: обмеження кола Учасників
Вимога:
п. 6. Додатку 3 тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника співпраці саме з виробником Товару. Але, Учасник, згідно прав і законних інтересів, визначених Конституцією України, не зобов’язаний здійснювати закупівлю палива/нафтопродуктів, тощо, саме у виробника товару. Дана вимога є втручанням в підприємницьку комерційну діяльність Учасника та порушенням його конкурентного права. Виробники зацікавлені в ефективності продажу. Часто цю функцію виробники товару довіряють дистриб’ютору (агенту, представнику, комісіонеру тощо). Угоди, що укладені між нами як Учасником та дистриб’ютором (представником, агентом, комісіонером, тощо) містять економічно вигідніші умови співпраці, ніж пропонує виробник товару. Такі договірні відносини з представниками (дистриб’ютором, агентом, комісіонером, тощо) виробника дають Учаснику можливість запропоновати найвигіднішу ціну на товар виробника, а Замовнику, як наслідок ефективно використати бюджетні кошти. Вимоги п. 6. Додатку 3 тендерної документації є антиконкурентними та дискримінаційними, суттєво обмежують коло Учасників. З метою забезпечення мети та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Замовника внести зміни до п. 6. Додатку 3 тендерної документації, змінивши слово «виробник» та усі його похідні слова на «виробник (дистриб’ютор (представник, агент, комісіонер, тощо)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Перегляд вимог до Учаників

Номер: 94bf5c1b589340d69c301be2178787cd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.b6
Назва: Перегляд вимог до Учаників
Вимога:
Додатком три ТД Замовника встановлено вимоги: Учасник на підтвердження можливостей поставки Товару для потреб Замовника, має подати в складі пропозиції один із нижче наведених у підпунктах «а» чи «б» документів (у формі сканованих копій): а) документ, виданий виробником запропонованого Учасником пального про те, що виробник, підтверджує можливість поставки Учасником пального в обсягах і строки, визначені Замовником у Оголошенні та цій Документації. Такий документ має бути підписаний уповноваженою особою виробника, містити посилання на процедуру закупівлі, обсяги пального і строки його поставки, визначені Оголошенням та Документацією. б) гарантійний лист, виданий виробником про наявність законтрактованих із Учасником обсягів пального, які є не меншими, ніж визначені Учасником у поданій ним пропозиції. До гарантійного листа Учасник долучає копії Договорів поставки нафтопродуктів (або витяги із таких договорів), які повинні містять інформацію про асортимент та кількість нафтопродуктів, які поставляються та не є конфіденційною інформацією у розумінні в ід п о відного Договору. Такий документ має бути підписаний уповноваженою особою виробника, містити посилання на реквізити конкретних Договорів поставки нафтопродуктів і гарантію виробника, що поставки за вказаними Договорами будуть здійснені у повному обсязі. Просимо Замовника забезпечити участь у тендері не лише представників/виробників українського палива, оскільки ваша вимога в тендерій документації щодо підтвердження відносин із виробниками виключно у вигляді листів фактично нівелює участь компаній, які мають договори з потужними іноземними виробниками палива. Останні не надають такі конкеритизовані листи, оскільки умови співпраці визначені вже наявними договорами. Нормами міжнародного та українського права визначена форма співпраці на підставі договірних відносин, а не листування. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши умови подання інформації щодо відносин з виробниками у вигляді договору з виробником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До попередньої відповіді про мобільну лабораторію

Номер: 5b3bd6c13c2943fd87e019f0b6bd78f7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.b5
Назва: До попередньої відповіді про мобільну лабораторію
Вимога:
У зв’язку з тим, що Рішення Замовника (питання щодо мобільної лабораторії), яке опубліковане 24 листопада 2017 10:28, не містить відповіді по суті вимоги, вимушені повторно звернутися про наступне: п. 4 Додатку 3 ТД встановлено вимогу: наявність у мережі АЗС, вказаній у пропозиції, спеціального обладнання – мобільної лабораторії для проведення експрес-аналізу якості пального – інформація надається у формі оригіналу документа, завіреного печаткою. Жоден нормативно-правовий акт чинного законодавства України не зобов'язує власників АЗС мати мобільну лабораторію. Мережу АЗС, яку ми, як Учасник, маємо можливість запропонувати на Торги, не має, що не суперечить чинному законодавству, спеціального обладнання – мобільної лабораторії для проведення експрес-аналізу якості пального. Наявність такої формальної вимоги дискримінує Учасника, та як наслідок спотворює обмеження конкуренції, та Замовника не турбує ефективне використання визначеного обсягу бюджетних коштів. З метою забезпечення мети та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Замовника самостійно усунути наявне порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації. Щодо наявності мобільної лабораторії, даний пункт виключено з Додатку 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовник не правдиво зазначає про задоволення вимог

Номер: d29f7f3bce884259844389ba74b97e13
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.b4
Назва: Замовник не правдиво зазначає про задоволення вимог
Вимога:
Вимога задоволена у випадку, якщо Замовник вчиняє дії щодо усунення порушень/вимог вказаних Учасником. Натомість, Вами надано відповідь не по суті та без унесення змін до тендерної документації. Відповідно вимога не є задоволеною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Додатково до питання про мобільну лабораторію

Номер: 4bc3e78a35fb4a4cb1a206dee61d7641
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.b3
Назва: Додатково до питання про мобільну лабораторію
Вимога:
Вами встановлено вимогу в додатку 3 ТД: Одна заправка повинна бути не далі 5 км від місцезнаходження Замовника (вул. Олега Оникієнка, 2). На такій відстані наявні АЗС різних мерреж: KLO, AmicEnergy, БРСМ-Нафта, Avantage 7, ОККо, WOG. Проте лише дві останні мають мобільні лабораторії. Тож просимо пояснити, чому Учасники, що пропонують одну з 4 мереж АЗС через Вашу вимогу не можуть приймати учать у тендері. А вимога про надання переваги лише двом мережам АЗС не є лискримінаційною, адже тенрін "Дискримінація" (лат. discriminatio «розрізнення») — це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо розташування АЗС (для придбання палива за талонами) повинна бути не далі ніж 5 км., зазначена з урахуванням економічної доцільності та законних інтересів Замовника, оскільки більш значна відстань до АЗС, призводить до додаткових та невиправданих витрат. Дана вимога, жодним чином не суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо наявності мобільної лабораторії, даний пункт виключено з Додатку 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Перегляд вимог до Учаників та їх конкеризація

Номер: 07adcf00116f4511a303dda4f89fe257
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.a2
Назва: Перегляд вимог до Учаників та їх конкеризація
Вимога:
Просимо Замовника забезпечити участь у тендері не лише представників/виробників українського палива, оскільки ваша вимога в тендерій документації щодо підтвердження відносин із виробниками виключно у вигляді листів (додаток 4 документації) фактично нівелює участь компаній, які мають договори з потужними іноземними виробниками палива. Останні не надають такі конкеритизовані листи, оскільки умови співпраці визначені вже наявними договорами. Нормами міжнародного та українського права визначена форма співпраці на підставі договірних відносин, а не листування. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши умови подання інформації щодо відносин з виробниками або у вигляді листа від виробника, або договору з виробником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вами було зазначено, що додаток 4 документації містить вимоги, які нівелюють участь компаній, що мають договори з потужними іноземними виробниками палива. Додаток 4 тендерної документації – проект договору про закупівлю, який у свою чергу не має вимоги зазначеної Вами.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необгрунтовані вимоги в тендерній документації

Номер: 5d898ce2d81241c891246869fbb1bd8f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001288-c.c1
Назва: Необгрунтовані вимоги в тендерній документації
Вимога:
п.4 Додатку 3 ТД встановлено вимогу: наявність у мережі АЗС, вказаній у пропозиції, спеціального обладнання – мобільної лабораторії для проведення експрес-аналізу якості пального – інформація надається у формі оригінала документа, завіреного печаткою. Жоден нормативно-правовий акт чинного законодавства України не зобов'язує власників АЗС мати мобільну лабораторію. Крім того, безпосередньо Замовник не має та не матиме можливості досліджувати паливо за допомогою засобів даної лабораторії. Отже, така вимога є формальною та призводить до явної дикримінації Учасників. З метою забезпечення мети та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Замовника самостійно усунути наявне порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вами було зазначено, що жоден нормативно-правовий акт чинного законодавства України не зобов’язує власників АЗС мати мобільну лабораторію. У відповідь на це, можемо Вам сказати, що законодавством і не заборонено її мати. Дана вимога тендерної документації КП «Бровари-Благоустрій» по закупівлі палива відповідає Закону та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Задоволено