• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові віконні блоки

атегорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 16.09.2022 09:43 - 22.09.2022 09:48
Вимога
Залишено без розгляду

Безпідставна дискваліфікація

Номер: 56a6b2093aff44598ab8da6a2e8d7927
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-16-001104-a.c2
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" було проведено закупівлю UA-2022-09-16-001104-a (закупівля металопластикових віконних блоків). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Олійник Сергій Анатолійович з остаточною пропозицією187000,00 грн. 2. ТОВ "АРКА ЕМ" з остаточною пропозицією 187997.00 грн. 3. ПП "СОЛОДАР" з остаточною пропозицією 194900.00 грн. Пропозиція учасника ФОП Олійник Сергія Анатолійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, замовник дискваліфікував учасника через вітсутність у пропозиції Учасника підписаного проекту договору, як вимагалось згідно з п.27 «кваліфікаційних вимог до учасників» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Нище наведений витяг з кваліфікаційних вимог замовника відповідно до тендерної документації: «Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі засвідчений (підписаний) проект договору про закупівлю (заповнений в частині реквізитів), чим підтверджує, що погоджується з умовами договору, що містяться у Додатку № 4». Олійник Сергій Анатолійович звертає увагу замовника, що у складі пропозиції учасником був поданий гарантійний лист погодження з договором, який містить наступний текст: «Я, ФОП Олійник Сергій Анатолійович погоджуюсь з умовами договору, наданим Замовником під час процедури закупівлі. У разі визнання ФОП Олійник Сергій Анатолійович переможцем процедури закупівлі, надаю гарантію, щодо підписання договору на умовах, зазначених у проекті договору». Тобто учасник підтверджує згоду з договором документом в якому містяться реквізити та підпис учасника, як того вимагав замовник. Не завантажений проект договору є формальною помилкою, яка не можу бути причиною дискваліфікації. Також замовнику потрібно звернути увагу на ч.16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» та норму що була введена в дію Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною. Своєю чергою, згідно з абзацом 1 ч. 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Можливість усунення невідповідностей ФОП Олійник С. А. не була надана, що є порушенням закону «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Рішення про відхилення пропозиції не повинно суперечити з основним принципам здійснення публічних закупівель, а саме: 1. Добросовісна конкуренція серед учасників 2. Максимальна економія та ефективність 3. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 4. Недискримінація учасників 5. Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій 6. Запобігання корупційним діям і зловживанням Керуючись вищенаведеним, вважаю дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, прошу: 1. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника ФОП Олійник С. А. 2. Визнати ФОП Олійник С. А. переможцем даної закупівлі. З повагою і надією на подальшу співпрацю ФОП Олійник Сергій Анатолійович
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа зокрема здійснює закупівлі за такими принципами: 1. Пункту 4 та пункту 5 частини 1 статті 5 "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". 2. Пункту 4 частини 10 статті 11 Уповноважена особа "забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". 3. Пункту 5 частини 2 статті 14 Спрощена закупівля, зокрема, складається із етапу "розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника". Відповідно до «п.27. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі однією із вимог до Учасника є надання у складі пропозиції «засвідченого (підписаного) проекту договору про закупівлю (заповненого в частині реквізитів), чим Учавсник підтверджує, що погоджується з умовами договору, що містяться у Додатку № 4.», ненадання такого документу підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зазначаєм що відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не подання одного із документів не може вважатись формальною помилкою (вичерпний перелік формальних помилок викладений в п. 23 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). На ваше зауваження щодо не надання можливості усунення невідповідності звертаємо увагу на те, що норма ч.16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не розповсюджується на процедуру закупівлі «Спрощену закупівлю», а діє виключно у відкритих торгах і надає право Учаснику довантажувати (виправляти помилки) у документах які вимагаються відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та документів щодо права підпису.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.10.2022 10:29
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Безпідставна дискваліфікація

Номер: a0d916dd65ac4c0484d5aad721d9f9c5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-16-001104-a.c1
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" було проведено закупівлю UA-2022-09-16-001104-a (закупівля металопластикових віконних блоків). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Олійник Сергій Анатолійович з остаточною пропозицією187000,00 грн. 2. ТОВ "АРКА ЕМ" з остаточною пропозицією 187997.00 грн. 3. ПП "СОЛОДАР" з остаточною пропозицією 194900.00 грн. Пропозиція учасника ФОП Олійник Сергія Анатолійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, замовник дискваліфікував учасника через вітсутність у пропозиції Учасника підписаного проекту договору, як вимагалось згідно з п.27 «кваліфікаційних вимог до учасників» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Нище наведений витяг з кваліфікаційних вимог замовника відповідно до тендерної документації: «Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі засвідчений (підписаний) проект договору про закупівлю (заповнений в частині реквізитів), чим підтверджує, що погоджується з умовами договору, що містяться у Додатку № 4». Олійник Сергій Анатолійович звертає увагу замовника, що у складі пропозиції учасником був поданий гарантійний лист погодження з договором, який містить наступний текст: «Я, ФОП Олійник Сергій Анатолійович погоджуюсь з умовами договору, наданим Замовником під час процедури закупівлі. У разі визнання ФОП Олійник Сергій Анатолійович переможцем процедури закупівлі, надаю гарантію, щодо підписання договору на умовах, зазначених у проекті договору». Тобто учасник підтверджує згоду з договором документом в якому містяться реквізити та підпис учасника, як того вимагав замовник. Не завантажений проект договору є формальною помилкою, яка не можу бути причиною дискваліфікації. Також замовнику потрібно звернути увагу на ч.16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» та норму що була введена в дію Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною. Своєю чергою, згідно з абзацом 1 ч. 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Можливість усунення невідповідностей ФОП Олійник С. А. не була надана, що є порушенням закону «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Рішення про відхилення пропозиції не повинно суперечити з основним принципам здійснення публічних закупівель, а саме: 1. Добросовісна конкуренція серед учасників 2. Максимальна економія та ефективність 3. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 4. Недискримінація учасників 5. Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій 6. Запобігання корупційним діям і зловживанням Керуючись вищенаведеним, вважаю дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, прошу: 1. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника ФОП Олійник С. А. 2. Визнати ФОП Олійник С. А. переможцем даної закупівлі. З повагою і надією на подальшу співпрацю ФОП Олійник Сергій Анатолійович
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа зокрема здійснює закупівлі за такими принципами: 1. Пункту 4 та пункту 5 частини 1 статті 5 "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". 2. Пункту 4 частини 10 статті 11 Уповноважена особа "забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". 3. Пункту 5 частини 2 статті 14 Спрощена закупівля, зокрема, складається із етапу "розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника". Відповідно до «п.27. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі однією із вимог до Учасника є надання у складі пропозиції «засвідченого (підписаного) проекту договору про закупівлю (заповненого в частині реквізитів), чим Учавсник підтверджує, що погоджується з умовами договору, що містяться у Додатку № 4.», ненадання такого документу підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зазначаєм що відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не подання одного із документів не може вважатись формальною помилкою (вичерпний перелік формальних помилок викладений в п. 23 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). На ваше зауваження щодо не надання можливості усунення невідповідності звертаємо увагу на те, що норма ч.16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не розповсюджується на процедуру закупівлі «Спрощену закупівлю», а діє виключно у відкритих торгах і надає право Учаснику довантажувати (виправляти помилки) у документах які вимагаються відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та документів щодо права підпису.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.10.2022 10:29
Задовільнена: Ні