• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 31720000-9 Електромеханічне обладнання (Тиристорний збуджувач)

Нормативно-правове регулювання Після впровадження воєнного стану в країні чинності набрали Постанова КМУ № 169 та Постанова КМУ № 185. Постанови зі змінами, що до них вносилися, врегулювали роботу державних замовників системи Prozorro. Задля роз’яснення деяких питань щодо закупівель під час воєнного стану Мінекономіки підготували листи-роз’яснення № 3304-04_9225-06 від 04.03.2022, № 3304-04/9472-06 від 09.03.2022, № 3304-04/16796-06 від 22.04.2022 та № 3323-04/42505-06 від 27.06.2022. Згідно Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 воєнний стан було продовжено до 21 листопада 2022 року. Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон) та враховує положення Постанова КМУ № 169 та Постанова КМУ № 185 зі змінами та доповненнями. Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються державною (українською) мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до неї, повинні бути складені українською мовою. Документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), обов’язково повинні мати переклад на державну мову. У разі якщо в складі пропозиції учасника надаються документи (листи, довідки тощо), копії або оригінали документів іноземною мовою (іншою ніж українська мова), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою; переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку ненадання перекладу такого документу, він може бути не врахований при оцінці пропозиції. Пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України подаються державною мовою країни нерезидента, при цьому повинні мати переклад на українську мову з нотаріальним або легалізованим у встановленому законодавством України порядку засвідченням підпису перекладача. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Торги не відбулися

9 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 500.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2022 23:08 - 21.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції та визнання переможцем

Номер: 05b5d90180a744ecbcf21dd900344ccc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-15-012043-a.c4
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції та визнання переможцем
Вимога:
Див текст вимоги № Е77/474 від 29.09.22 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Пояснення по суті скарги ПРАТ "ЗЕАЗ" від 29.09.2022 року Щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем пояснюємо наступне: 1. Вартість пропозиції не відповідає ціні пропозиції в електронній системи закупівель. Відповідно до Додатку 1 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ», згідно цього додатку Учасник повинен заповнити таблицю в якій є такий пункт як : «Найменування предмету закупівлі/товару» згідно наданої інформації Учасником - ПРАТ "ЗЕАЗ", не було вказано тип тиристорного збуджувача, який він буде постачати. Також, в графі вартість пропозиції, Учасник повинен був вказати пропозицію, ідентичну до тієї, яку він зазначив у електронній системі закупівель. Варто зауважити, що згідно п.24 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є чітке визначення що таке пропозиція, а саме: пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Також дана помилка не відноситься до формальних помилок, які затвердженні наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710. Згідно цього переліку подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція «цифри (цифр)» у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Оскільки сума пропозиціє не прописана прописом, а надана лише у вигляді цифр, дана помилка не підпадає під цей пункт та є суттєвою. Зазначимо, що згідно файлу який Учасник надав в електронній системі, а саме файл 68. Прихований документ. Про розуміння.pdf, Лист Е 77/465 від 20.09.22р., «Про розуміння та згоду з п. 1 Розділу 5 документації», Учасник зазначає що ціна запропонована ним в пропозиції, павина враховувати всі витрати, пов’язанні із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язанні з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. Учасник включає до розрахунку ціни пропозиції ціну на тиристорні збуджувачі та всі витрати пов’язані з їх виробництвом згідно технічних вимог замовника цих торгів, послуги з шефмонтажу тиристорних збуджувачів, послуги з доставки, послуги з навантаження та розвантаження, послуги з наладки, послуги з введенням в експлуатацію тиристорних збуджувачів. Згідно умов оголошення спрощеної закупівлі (розділ ІІ, п.1) а також вимог Закону, Учасники у період уточнення інформації спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Так від ПРАТ "ЗЕАЗ" та інших потенційних Учасників даної закупівлі не було питань та вимог про складання (заповнювання) файлу «Додаток 1. ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» від 15 вересня 2022р.», тобто всі Учасники закупівлі розуміли та були згодні з формою Пропозиції. 2. Проект договору забезпечення не відповідає умовам закупівлі П.6 Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю містить вимогу про Забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме Учасник надає у складі пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, а так само проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Учасником був наданий проект договірного характеру – договір забезпечення. В цьому документі в п. 1.1 йде посилання на закупівлю яку замовник оголосив 09 вересня 2022року, згідно оголошення про спрощену закупівлю Управління каналу Дніпро-Донбас, як Замовник оголосив спрощену закупівлю 15 вересня 2022 року , тобто учасник зазначив зовсім іншу дату, а ніж оголошена Замовником закупівля. Варто зазначити дана помилка не відноситься до формальних помилок які затвердженні наказом МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 . В зв’язку з тим що це не є формальною помилкою і може в подальшому служити причиною оскарження іншими учасниками рішень Замовника та розцінене контролюючими органами, як надання недостовірної інформації, а так само визначити договір забезпечення нікчемним. Також зазначимо, що Договір забезпечення є невід’ємною частиною Договору з закупівлі, а тому умови Договору застави, як і умови Договору закупівлі не повинні відрізнятися від змісту пропозиції Учасника. В зв’язку з вищенаведеним, керуючись вимогами статті 18 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», відмовляємо в задоволенні скарги ПРАТ "ЗЕАЗ" від 29.09.2022 року у повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про надання пояснень

Номер: e662e2b01507413f8c161151b936abb5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-15-012043-a.a3
Назва: Про надання пояснень
Вимога:
ПрАТ «ЗЕАЗ», як Учасник, пропозиція якого відхилена, звертається до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. В чому полягає невідповідність вартості пропозиції, вказаній в ФОРМІ «ПРОПОЗИЦІЯ» : № Е77/461 від 20.09.22 р. (7 893 000,00 грн. з ПДВ) та ціни пропозиції ПРАТ «ЗЕАЗ» в електронній формі (7 893 000,00 грн. з ПДВ)???? (згідно умов тендерної документації - Ціна, запропонована учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), Згідно форми «Пропозиція» - в рядку «вартість пропозиції» - з ПДВ чи без ПДВ, в тендерній документації не вказано що є вартістю пропозиції – сума з ПДВ чи без ПДВ? Тому нами в електронній системі було вказано ціну пропозиції згідно вимоги – «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, тобто с ПДВ ) 2. Яким саме умовам закупівлі не відповідає наданий ПрАТ «ЗЕАЗ» ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № Е77/468 від 20.09.22 р. Зверніть увагу що згідно документації, до формальних помилок відносяться «інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.» Яким чином описка в даті документа впливає на зміст пропозиції??? 3. Чи законно уповноважена особа Замовника порушує принципи здійснення закупівель, визначених Законом, за допомогою складання та затвердження документації (оголошення) спрощеної закупівлі, яка вимагає від учасників надання близько 70 документів та містить приховані вимоги (порушується відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;) та за допомогою завищення очікуваної вартості закупівлі (відсутність запобігання корупційним діям і зловживанням).? 4. Просимо також звернути увагу відповідних органів що під час дії воєнного стану та під час війни з РФ Замовник намагається (шляхом викладення специфічних технічних вимог в оголошенні) провести закупівлю продукції, яка має зовнішні ознаки використання комплектуючих та програмного забезпечення походженням із країни-агресора – РФ (http://intmash.ru/ru/produkcija/vozbuditeli-sinhronnyh-dvigatelei/tiristornye-vozbuditeli/tiristornye-vozbuditeli-vte-1/)? Залишаємо також за собою право звернутись до відповідних органів з ініціюванням перевірки дій Замовника під час проведення даної закупівлі .
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Про надання пояснень щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно частини 14, Статті 14 Закону України про «Публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Так 29.09.22 о 15:13 ПрАТ «ЗЕАЗ», як Учасник, пропозиція якого відхилена, звертається до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно протоколу № 87 від 27.09.2022р. були такі причини відхилення: I. Документ Учасника - Файл 64. Файл 7. Цінова пропозиція.pdf. Вартість пропозиції не відповідає ціні пропозиції в електронній системи закупівель. II. Документ Учасника - 71. Прихований документ. Проект договору забезпечення.pdf Проект договору застави не відповідає умовам закупівлі. Надаємо аргументацію причин відхилення: Документ Учасника - Файл 64. Файл 7. Цінова пропозиція.pdf. Вартість пропозиції не відповідає ціні пропозиції в електронній системі закупівель. В файлі 7 повинна міститися пропозиція учасника, оформлена відповідно до Додатку 1 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ», згідно цього додатку учасник повинен заповнити таблицю в якій є такий пункт як : «Найменування предмету закупівлі/товару» згідно наданої інформації Учасником, не було вказано тип тиристорного збуджувача, який він буде постачати. Також, в графі вартість пропозиції, учасник повинен був вказати пропозицію, ідентичну до тієї, яку він зазначив у електронній системі закупівель. Варто зауважити, що згідно п.24 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є чітке визначення що таке пропозиція, а саме: пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Також дана помилка не відноситься до формальних помилок, які затвердженні наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710. Згідно цього переліку подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція «цифри (цифр)» у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Оскільки сума пропозиціє не прописана прописом, а надана лише у вигляді цифр, дана помилка не підпадає під цей пункт та є суттєвою. Варто зазначити, що сам Учасник надає пояснення, що «згідно умов тендерної документації - Ціна, запропонована учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ)», а потім ставить питання «чи враховує пропозиція суму ПДВ або ні» , хоча сам же відповідає на це питання у попередньому реченні, також згідно файлу який учасник надав в електронній системі, а саме файл 68. Прихований документ. Про розуміння.pdf, Лист Е 77/465 від 20.09.22р., «Про розуміння та згоду з п. 1 Розділу 5 документації», Учасник зазначає що ціна, запропонована ним в пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язанні з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. Учасник включає до розрахунку ціни пропозиції ціну на тиристорні збуджувачі та всі витрати, пов’язані з їх виробництвом згідно технічних вимог замовника цих торгів, послуги з шефмонтажу тиристорних збуджувачів, послуги з доставки, послуги з завантаження та розвантаження, послуги з наладки, послуги з введення в експлуатацію тиристорних збуджувачів. Також звертаємо вашу увагу на те, що як би Учасником була організація не платник ПДВ ( на період воєнного стану для більшості платників податків в Україні впроваджено можливість перейти на спрощену систему оподаткування зі сплатою єдиного податку в розмірі 2 %), то вона б взагалі не заповнювала рядки ПДВ та загальна вартість з ПДВ. Підсумовуючи вищевикладене вважаємо причину відхилення пропозиції учасника аргументованою. Щодо другої причини відхилення, а саме Документ Учасника - 71. Прихований документ. Проект договору забезпечення.pdf, який не відповідає умовам закупівлі. Надаємо аргументацію причин відхилення: П.6 Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю містить вимогу про Забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме Учасник надає у складі пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, а так само проект документу договірного характеру, яким, у відповідності до вимог чинного законодавства, регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації та відповідає вимогам чинного законодавства України. Учасником був наданий проект договірного характеру – договір забезпечення. В цьому документі в п. 1.1 йде посилання на закупівлю, яку Замовник оголосив 09 вересня 2022року, згідно оголошення про спрощену закупівлю № UA-2022-09-15-012043-a, яку Замовник оголосив 15 вересня 2022 року. Тобто учасник зазначив зовсім іншу дату, а ніж оголошена Замовником закупівля. Варто зазначити, що дана помилка не відноситься до формальних помилок які затвердженні наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 . Також при прийнятті цього рішення замовник керувався консультаціями уповноваженого органу з питань державних закупівель, який надав консультації для закупівлі за кодом ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100), № зак. UA-2019-01-31-003415-b, в який Замовник допустив помилку у даті тендерної документації зазначивши не вірну дату(зазначив іншій місяць), уповноваженого органу з питань державних закупівель рекомендував змінити дату, в зв’язку з тим що це не є формальною помилкою і може служити причиною оскарження учасниками рішень замовника та розцінене контролюючими органами, як надання недостовірної інформації. Підсумовуючи вищевикладене вважаємо причину відхилення пропозиції учасника аргументованою. Щодо інших питань, поставлених Учасником. вважаємо не доцільно надавати відповідь так, як згідно Закону замовник повинен тільки надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Про надання пояснень

Номер: 018d95a515ad44398f0d2d0745746f72
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-15-012043-a.a2
Назва: Про надання пояснень
Вимога:
ПрАТ «ЗЕАЗ», як Учасник, пропозиція якого відхилена, звертається до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. В чому полягає невідповідність вартості пропозиції, вказаній в ФОРМІ «ПРОПОЗИЦІЯ» : № Е77/461 від 20.09.22 р. (7 893 000,00 грн. з ПДВ) та вартості та ціни пропозиції ПРАТ «ЗЕАЗ» в електронній формі (7 893 000,00 грн. з ПДВ) 2. Яким саме умовам закупівлі не відповідає наданий ПрАТ «ЗЕАЗ» ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № Е77/468 від 20.09.22 р. 3. Які рослини споживала уповноважена особа Замовника під час складання, підписання та оприлюднення Протоколу № 87 від 27.09.2022 р. 4. Чи законно уповноважена особа Замовника вимагає хабаря від учасників закупівлі за допомогою складання та затвердження документації (оголошення) спрощеної закупівлі, яка вимагає від учасників надання 70 документів та містить приховані вимоги та за допомогою завищення очікуваної вартості закупівлі (див ТИПОВІ КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ)? 5. С якою метою під час воєнного стану та під час війни з РФ Замовник намагається (шляхом викладення специфічних технічних вимог в оголошенні) провести закупівлю продукції, яка має комплектуючі та програмне забезпечення походженням із країни-агресора – РФ? Залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів з ініціюванням перевірки дій Замовника під час проведення даної закупівлі .
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Технічні помилки
Дата скасування: 29.09.2022 14:19
Вимога
Вирішена

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 07635bfafff641d5a256e52b56ce9179
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-15-012043-a.a1
Назва: Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимоги виписані з подробицями характерними для одного певного типу збудників і не завжди мають значення для їх експлуатаційних характеристик. Це підтверджується і вимогою розділу «Вимоги до обладнання»: «У зв'язку з екс-плуатацією на СР обладнання, найменування якого зазначено у технічному завданні, щоб уникнути виникнення несумісності, пов'язаної з експлуатацією та технічним обслугову-ванням, постачання еквівалента не розглядається». Незважаючи на те що найменування обладнання в ТЗ не наведено, але для фахівців, що працюють у цій галузі, очевидно, що йдеться про збудники виробництва Дніпропетровського Заводу Перетворювальної Техні-ки (ДЗПТ), що збираються по технології великовузлового складання з вузлів і модулів, що виготовляються російським виробником (РФ). Цим же російським підприємством розроб-лено і програмне забезпечення виробів. Якщо це зроблено свідомо і не викликає занепокоєнь у споживача, то сенсу в організації тендеру немає і потрібно закуповувати обладнання, яке вже експлуатується на НС. Якщо ж йдеться про тендер, то з метою зниження вартості обладнання і врахову-ючи наш багаторічний досвід постачання збудників синхронних двигунів для відповідаль-них споживачів, включаючи придніпровські магістральні нафтопроводи та магістральні водоканали, який доводить, що за наявного рівня надійності необхідність резервування силової частини відсутня, пропонуємо: 1) розглянути доцільність включення вимог щодо резервування силової частини та триразового резервування системи індикації, або пояснити чому на інших водоканалах не вимагаються подібні вимоги. Як виробник, який більше 20 років виробляє збудники синхронних двигунів, та за цей час виробив більше 1 тис. штук, стверджуємо, що ці вимоги зайві! 2) уточнити вимоги до вихідних параметрів збудників – вони повинні відповідати параметрам роторного ланцюга двигунів ДСГ-260/54-28 (320А, 95В) або «реаль-ним струмам і напругам при експлуатації на діючих об'єктах» (120-200А, 50 -60В)? 3) Вимога «Якщо з якихось причин замінена процесорна плата, то програмування нової має вироблятися при підключенні з програмно-апаратного комплексу на базі портативного комп'ютера або шляхом заміни знімною карти пам'яті зберігання уставок тиристорного збудника», приведе до зниження надійності, о якої йдеться в технічному завданні, тому що знімна карти пам'яті - елемент ненадійності. Все одно потрібно зберігати електронну копію уставок збудника. 4) Вимога «Мікропроцесорний блок управління повинен мати локальну світлодіодну індикацію, що оповіщає роботу шафи збудження з чітко позначеними вік¬нами роботи, попереджень, помилок і аварійних ситуацій, дублюючу світлодіодну індикацію на передній двері шафи збудження», знову ж поясніть яка є необхідність в 3-х дублюючих один одного системах сигналізації? Розраховуємо на чесну та об’єктивну відповідь, тому що не розуміємо чому, у час війни з росією, не надається переваг, вітчизняному виробнику, котрих до того ж, в нашій країні декілька.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо наданої вимоги. Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги частини третьої статті 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним критеріям, встановленим у документації спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Обладнання аналогічне предмету закупівлі нині використовується на насосних станціях УКДД. Враховуючи підтверджені в ході експлуатації заявлені техніко-економічні характеристики, а також з відсутністю зауважень щодо експлуатації та технічного обслуговування обладнання, що використовується, з метою уникнути виникнення несумісності, пов'язаної з експлуатацією та технічним обслуговуванням, прийнято рішення про закупівлю обладнання з технічними вимогами та характеристиками зазначеними у ТЗ до документації спрощеної закупівлі. Однак за для підвищення конкуренції та уникнення дискримінаційних вимог до учасників закупівлі замовник згідно вищенаведених вимог законодавства у разі якщо у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовником вимога що до надання еквіваленту буде задоволена, зміни в документацію будуть внесенні найближчим часом. Однак вимога щодо вбудованого трансформатора залишаться не зміною та обов’язковою для виконання це пов’язано з місцем де буде встановлений тиристорний збуджувач. У разі поставки окремо збуджувача та трансформатора до нього замовнику потрібно буди робити роботи з демонтажу деякого старого обладнання та металоконструкцій на насосних станція, а кошти на виконання даних робіт відсутні. Також замовником зокрема, були встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а також те що продукція виробництва країни агресора - Росії до закупівлі не допускається, що й повинні підтвердити учасники при подачі своєї пропозиції. Якщо ви маєте беззаперечні докази, які б свідчили би про співпрацю будь якого суб’єкта господарювання з країною агресором радимо вам терміново звернутися до органів в компетенцію яких входить дане питання, що і зробить замовник у разі виявлення таких випадків. Щодо надання відповіді на питання поставлені учасником спрощеної закупівлі Експлуатація обладнання в умовах НС УКДД підтвердила доцільність застосування двомостової силової частини обладнання, оскільки, крім функції гарячого резервування, дана схемотехніка дозволила забезпечити енергозберігаючий режим роботи обладнання. Вихідні параметри збудників –повинні відповідати параметрам роторного ланцюга двигунів ДСГ-260/54-28 (320А, 95В). УКДД є стратегічним підприємством, тому час відновлення працездатності під час ремонту чи обслуговування устаткування має критичне значення. Відповідно до ТЗ до документації спрощеної зкакупівлі допускається два варіанти програмування, за допомогою програмно-апаратного комплексу на базі портативного комп'ютера або шляхом заміни картки пам'яті зі уставками тиристорного збудника. Світлодіодна індикація та LED – панель передніх дверей забезпечують візуальний контроль за роботою загальним станом обладнання черговому диспетчеру. Світлодіодна індикація на блоці управління з чітко позначеними вікнами роботи, попереджень, помилок та аварійних ситуацій усередині шафи, дозволяє деталізувати роботу тиристорного збудника та використовується фахівцями при виконанні профілактичного обслуговування та налагодження обладнання. Питання щодо обладнання, що використовується на інших водоканалах, не знаходиться в рамках компетенції УКДД.
Статус вимоги: Задоволено