• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Дезінфікуючі засоби

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2022 16:49 - 21.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена

вимога про внесення змін

Номер: 6ac9ec7918c943e6ad536fe02459181e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-15-010880-a.a1
Назва: вимога про внесення змін
Вимога:
Примітка: Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Шановний Замовнику, Згідно Стаття 14. Спрощені закупівлі п.4. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, закон надає право вказати еквіваленти, але ні в якому разі не забороняє!! Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Еквівалентний, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Вважаємо, що допущено порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву деззасобів з детальними технічними вимогами без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Замовник намагається вказати на якісь неймовірні якісні та медико-технічні характеристики, які найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Цікаво , що за такі характеристики? За описом практично всі засоби відповідають заявленим вимогам, окрім конкретного складу, обмеженням діючих речовин,що входять до складу заявленого засобу та забороною інших діючих речовин. Але ж чим обумовлений саме такий склад? Жодного наказу МОЗ не має про заборону активно-діючих речовин, чи обмеженням їх кількості. Натомість є Інструкція до засобів в якій чітко описані всі характеристики: призначення, спектр дії, застосування, безпечність та інше, при цьому всі засоби, що мають позитивний результат випробувань мають відповідно Висновок СЕЕ та реєстрацію. Тож ,чому Ви не допускаєте розгляд еквівалентів? Можливо Замовника цікавлять лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави щодо економії бюджетних коштів в умовах війни в країні. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні вимоги до предмету , якими передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфікуючих засобів, додати вираз « або еквівалент», видалити обмеження діючих речовин, адже це дискримінаційна вимога по відношення до інших засобів, які мають всі ті ж медико- технічні характеристики. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, та представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання положень чинного законодавства під час проведення закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу щодо закупівлі деззасобів, Ми, як Замовник вищезазначеної закупівлі, повідомляє наступне. Зазначення конкретної марки в тендерній документації передбачене ст. 14 п.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником в даному випадку дотримано всіх вимог Закону. Закон надає Замовнику можливість вказати еквівалент, про те не зобов’язує. Що стосується товару, що закуповується, то замовник складає тендерну документацію виходячи з визначеної потреби у тому чи іншому товарі, його технічних характеристик, в тому числі і фасування, яке буде зручним для використання Замовником. Стосовно Вашої невдоволеності визначенням еквівалентності пропонуємо подати в складі тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого засобу до засобу, який є предметом закупівлі., що надасть нам право прийняти правильне рішення стосовно еквівалентності. Зазначаючи в тендерній документації хімічний склад, перелік речовин, що не повинні міститись у товарі, що закуповується, Замовником не порушено жодних норм чинного законодавства. Вами також не зазначено, які саме нормативно-правові акти та положення ЗУ «Про публічні закупівлі» порушують вимоги замовника в частині вмісту чи відсутності речовин у засобі. Зокрема в ЗУ «Про публічні закупівлі», принципи проведення закупівель розповсюджуються не лише на Замовника, а і на всіх учасників чи потенційних учасників. Крім того, наголошуємо, що при створенні публічних документів всі сторони взаємовідносин повинні дотримуватись норм загальноприйнятої в суспільстві етичної поведінки та чинного законодавства України. Нагадуємо, що визнати особу (осіб) такою, що пропонувала чи брала хабар, сприяла вчиненню чи вчинила корупційне правопорушення, мають право лише уповноважені законодавством органи або суд.Тому звинувачення даного характеру розглядатимуться Замовником як наклеп та порушення норм загальноприйнятого спілкування з дотриманням субординації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні