• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматичний гематологічний аналізатор

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений учасником, або нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 400.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2022 16:24 - 27.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4eb47386566747349e070b5c594ad840
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-15-010268-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Предметом закупівлі оголошених Вами торгів є товар код: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 38430000-8 - Детектори та аналізатори, що класифікований згідно Національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»:35476 - АНАЛІЗАТОР ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ IVD, АВТОМАТИЧНИЙ)» Додаток 5 до тендерної документації містить Технічну специфікацію - інформацію про кількісні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п.33 ч.1 Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ЦЕ ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ СУКУПНІСТЬ ТЕХНІЧНИХ УМОВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Разом з цим Законом передбачено, що ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Таким чином відповідно до частини четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Незважаючи на вимоги Закону, Технічна Специфікація Додатку 5 до Тендерної документації містить в собі ряд вимог які порушують Закон. Перш за все, мова йде про вимогу щодо зазначення ваги аналізатора. Також вимога щодо Зовнішнього гематологічного міксера для перемішування проб, у вимогах до якого зазначено чітко фізичні характеристики, також вага, габарити, чіткими вимірами. Все це в сукупності дає чітке посилання на предмет закупівлі а саме V-Mixer, Посилання на сайт (http://urfamed.com/index.php/component/jshopping/product/view/51/294?Itemid=0). По перше: наявність в Тендерній документації Дискримінаційної вимоги - це пряме порушення п.33 ч.1 Статті 1, а також Статті 23 Закону - ОСКІЛЬКИ ЦЯ ВИМОГА НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ Є ТАКОЮ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, а отже не може бути включена до переліку Вимог Технічної специфікації предмету закупівлі. Потрібно відмітити, що Стаття 22 Закону містить виключний перелік відомостей які зазначаються Замовниками у тендерній документації. В тому числі в частині третій цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином відповідно до положень ч.3 Статті 22 Закону В РАЗІ ЯКЩО ТАКІ ІНШІ ВИМОГИ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ замовник має право (якщо вважає це за необхідне) включити такі вимоги до тендерної документації, в той же час такі вимоги не мають порушувати положення частини четвертої статті 5 Закону. Наявність такої вимоги може вказувати на ознаки узгоджених дій замовника, з одним із учасників торгів, що може призвести до спотворення результату тендеру. На ознаки узгоджених дій може вказувати той факт, що проводячи закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 38430000-8 - Детектори та аналізатори, що класифікований згідно Національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»:35476 - АНАЛІЗАТОР ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ IVD, АВТОМАТИЧНИЙ) Замовник включає в Технічну специфікацію жорстку вимогу щодо наявності також ще додаткового обладнання до даного гематологічного аналізатора, що взагалі б не мало бути включена до Технічної специфікації Додатку 5 Тендерної документації цієї закупівлі (оскільки предметом закупівлі не є закупівля Зовнішнього гематологічного міксера для перемішування проб. Виконати цю вимогу можуть тільки ті учасники які можуть поставити виключно автоматичний гематологічний аналізатор, та які плюс до того авторизували за собою продажу і додаткового обладнання, що створює дискримінаційні умови для інших учасників цієї процедури торгів, в тому числі ця вимога порушує права скаржника. Потрібно відмітити, що як свідчить практика Органу оскарження Колегія задовольняє скарги скаржників при розгляді подібних справ. На підставі викладеного, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції прошу виключити зі складу Тендерної документації дискримінаційні вимоги, а саме виключити зі складу Тендерної документації вимоги, щодо ваги аналізатора та щодо додаткового Зовнішнього гематологічного міксера для перемішування проб. Виключення зі складу тендерної документації дискримінаційних вимог, які надають неправомірну вигоду «наперед визначеному учаснику-переможцю» буде сприяти розширенню конкуренції та як наслідок призведе до економії коштів Вашого підприємства. В разі незадоволення наших законних вимог будемо звертатися до уповноваженого органу АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне : 1. Вага аналізатора не є дискримінаційною вимогою, ця вимога обумовлена лабораторним обладнанням(меблями), збільшення ваги спровокує необхідність зміни лаборатоного обладнання(меблів), що призведе до додаткових витрат. 2. Авторизаційний лист в документації взагалі відсутній, перед подачею учасники повинні уважно вивчити документацію до того, як звинувачувати у змові. 3. Міксер - обладнання, яке потрібно для автоматизації роботи лабораторії, технічні вимоги не визначені конкретно під один товар і не є чіткими, учасники можуть пропонувати гематологічний міксер з меншими розмірами/вагою 4. Скаржником не вказано жодного конкретного доказу, чим саме його або іншого потенційного учасника дані технічні вимоги обмежують в участі. (наприклад - чому саме не влаштовує вага "до 35 кг". На ринку України є багато гем.аналізаторів, вага яких є меншою за 35кг Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні характеристики визначаються Замовником самостійно відповідно до наявної потреби. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмної частини, яка повинна бути сучасною, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Крім того, закупівля здійснюється для забезпечення медичного закладу, тому Замовник має бути впевнений, що закуплений товар буде надійним. Наголошуємо, що запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.10.2022 12:00