-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт водойми здійснення заходів від підтоплення населених пунктів та сільськогосподарських угідь на території с. Милятин Павлівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області)
Завершена
571 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 713.60 UAH
мін. крок: 1% або 5 713.60 UAH
Період оскарження:
15.09.2022 15:36 - 21.09.2022 15:45
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірне визначення переможця
Номер:
b274878c0da641269337350b42fe5d7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-15-009094-a.a1
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником – Павлівська сільська рада , код ЄДРПОУ 04333342; Місцезнаходження: 45342, Волинська обл., Володимир-Волинський р-н., с. Павлівка вул. Незалежності,27б . Відповідно до протоколу №411 від 06 жовтня 2022р щодо прийняття рішення уповноваженою особою, враховуючи ст. 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з метою організації закупівлі UA-2022-09-15-009094-a за кодом ДК 021-2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт водойми здійснення заходів від підтоплення населених пунктів та сільськогосподарських угідь на території с. Милятин Павлівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області за результатами аукціону вирішили визнати переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Асатурян Ваге Карапетович з найбільш економічно вигідною ціною пропозиції- 450 125,00 грн.
Проаналізувавши детально пропозицію ФОП Асатурян Ваге Карапетович вважаємо, що вона не відповідає вимогам Оголошення на закупівлю Замовника з наступних підстав:
По-перше: Згідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.11 Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації:
Про основний склад та кваліфікацію інженерно-технічного та робочого персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., освіта і спеціальність, стаж роботи по спеціальності, (роки), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника інженера з охорони праці або уповноваженої особи, яка є відповідальною за організацію роботи по охороні праці на підприємстві. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає трудові книжки /витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру/ трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу/покладення обов’язків по організації роботи з охорони праці щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.
Повідомляємо, що Інженер з охорони праці виконує накази директора(керівника) і його праця здійснюється із систематичним виконанням трудових функцій та дотриманням трудової дисципліни. Тому з ним може бути укладено тільки трудовий договір. Згідно Закону України "Про охорону праці", Типовим положенням про службу охорони праці на підприємстві з кількістю працюючих менш як 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можна залучати сторонніх спеціалістів на договірних засадах, які мають відповідну підготовку . Обов’язкова умова — спеціаліст, якого залучають для виконання функцій служби охорони праці, повинен пройти навчання з охорони праці й мати не менш ніж три роки виробничого стажу. В свою чергу, учасник ФОП Асатурян Ваге Карапетович подає довідку де зазначає що Асатурян Гайк Карапетович( освіта інженер-будівельник) займає посаду виконроба, інженера з охорони праці, водія екскаватора, віброплити, бульдозера по цивільно-правовому договорі. Хочемо нагадати, що цивільно-правовий договір (ЦПХ) , договір підряду, може укладатися між фізичною особою та підприємством чи підприємцем з приводу виконання певних робіт чи надання послуг. Дані відносини регулюються не КЗпП, а ст. 61 Господарського кодексу (ГК). В договорі ЦПХ не можуть зазначатись посади а Предмет договору це- виконання конкретного завдання (кінцевого результату). Результат роботи (послуги) передається за актом приймання-передачі. У табелі обліку робочого часу такі роботи (послуги) не зазначаються. За договором ЦПХ виконавець отримує винагороду за кінцевий результат виконаної роботи. Ця вартість має зазначатись в договорі ЦПХ при підписанні її сторонами.
Отже, вище наведене підтверджує те, що в учасника ФОП Асатурян Ваге Карапетович не має служби з охорони праці, не має кваліфікованого інженера з охорони праці або уповноваженої особи, яка відповідає за організацію роботи по охороні праці на підприємстві. Всі заключені договори ЦПХ з працівниками( так як не має жодного працівника по трудовому договорі) не мають юридичної сили, так як не відповідають діючому законодавству України. Вважаємо, що ФОП Асатурян Ваге Карапетович не надав жодного документа, який підтверджував про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації: Про основний склад та кваліфікацію інженерно-технічного та робочого персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., освіта і спеціальність, стаж роботи по спеціальності, (роки), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі та також інженера з охорони праці або уповноваженої особи, яка є відповідальною за організацію роботи по охороні праці на підприємстві.
По-друге: Згідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.11 Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи довідку в довільній формі де зазначає відповідальну особу за виконання договору з зазначенням ПІБ та контактного телефона (головний інженер/виконавець робіт, тощо. На жаль, учасник ФОП Асатурян Ваге Карапетович не надав документа, де надає інформацію про відповідальну особу на об’єкті «Капітальний ремонт водойми здійснення заходів від підтоплення населених пунктів та сільськогосподарських угідь на території с. Милятин Павлівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області» з зазначенням ПІБ та контактного номера.
По-третє: Згідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.13 Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: довідку Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується).Обов’язкова наявність у Учасника наступних машин та механізмів в довідці зазначити право користування: -екскаватор(и) одноковшові, дизельні на гусеничному ходу місткість ковша 1 м3 ,-бульдозер(и) потужністю 79 кВт (108 к.с.) -екскаватор(и) «драглайн» або «зворотна лопата» місткість ковша 1 м3. Для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг.: паспорт транспортного засобу на власний транспорт або паспорт транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг.
На жаль, учасник ФОП Асатурян Ваге Карапетович надає довідку у довільній формі за підписом керівника, де зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту без підтверджуючих документів. Не додано на всі машини і механізми технічні паспорти ( особливо на ті які Ви вимагали мати обов’язково в наявності а саме бульдозер(и) потужністю 79 кВт (108 к.с)). Також згідно підсумкової відомості, наданої учасником у складі пропозиції, для виконання робіт на об’єкті необхідні насоси для подачі води, напір 300м. Таких насосів в учасника не має. Вище наведене, підтверджує те, що в учасника ФОП Асатурян Ваге Карапетович не має в наявності необхідного обладнання та інструменту, відповідно до предмету закупівлі.
Вище наведене є підставою для дискваліфікації учасника ФОП Асатурян Ваге Карапетович. Підстава для відхилення: пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -Замовник відхиляє тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає відповідає умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, керуючись положенням Закону України « Про Публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Асатурян Ваге Карапетович і про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до Держаудитслужби для надання інформації щодо перевірки проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Милятин.pdf 07.10.2022 17:38
Дата подачі:
07.10.2022 17:38
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.10.2022 08:52