-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та іі підключення до телекомунікаційної мережі загального користування
Торги не відбулися
13 406 809.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 034.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 034.05 UAH
Період оскарження:
21.09.2017 16:29 - 09.11.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга що стосується прийнятого рішення, яке відбулося після оцінки пропозиції учасників
Номер:
f6a0b2afa9f6495089a804ea2a1fb9e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-21-001533-a.c4
Назва:
Скарга що стосується прийнятого рішення, яке відбулося після оцінки пропозиції учасників
Скарга:
1. Підстави подання скарги
Замовником при розгляді документів пропозиції наданої ТОВ «НВП «МОНТЕКС» та винесенні неправомірного рішення про його перемогу було порушено принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIIІ від 25.12.2015 р., надалі - Закон), а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників. Замовником не було дотримано вимоги п.4. ч.1. ст.30 Закону про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «МОНТЕКС». Тим самим Замовником були порушені права нашого підприємства та чинного законодавства України.
2. Обґрунтування наявності порушених прав
Учасник вважає рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «НВП»МОНТЕКС» неправомірним через явну невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації даних відкритих торгів (далі – Тендерна документація), а саме:
1) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимогу Тендерної документації, що: «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” оформлюється та подається за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.» Цей учасник порушив форму тендерної пропозиції «Цінова пропозиція», що наведено у Додатку №4 Тендерної документації, додавши фразу «Дата заповнення пропозиції: 09.10.2017 » (копія додається). Аналогічний недолік допущений у формі цінової пропозиції, що подана переможцем процедури (копія додається). Пропозиція цього учасника має бути відхилена на підставі п4. Ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25 грудня 2015 року. Окрім того, в документі присутні дві різні дати.
2) Відповідно до п.2 таблиці 1. (Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») Додатку №1 Тендерної документації вимагалося надати: «2.1. Довідка в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника.». ТОВ «НВП «МОНТЕКС» надало Довідку про наявність у ТОВ «НВП «МОНТЕКС» робітників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору. Проте жодних кількісних характеристик цим учасником зазначено не було (копія додається).
3) Згідно підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника.». ТОВ «НВП «МОНТЕКС» зазначив дати підпису не на всіх сторінках тендерної пропозиції (наприклад, в таких документах як Довідка про наявність у ТОВ «НВП «МОНТЕКС» робітників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору; Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів (копія додається)). Тим самим не виконавши вимог тендерної документації. Даний недолік не можна віднести до Формальних (несуттєвих) помилок, оскільки відсутність дати підпису на документах, не віднесена Замовником до переліку Формальних (несуттєвих) помилок визначених у пункті 1.2. Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації.
4) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимоги підпункту 3.2. пункту 3 Таблиці 1 (Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») Додатку №1 Тендерної документації, а саме надати: «3.2. Копія аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів.». Цим учасником було надано копії лише першої та останньої сторінок аналогічних договорів та жодного додатку, на які є посилання у цих витягах з договорів. Учасник надав копії лише витягів з договорів (копія додається), замість надання повної копії договору. Надання документів в такому вигляді не тільки порушує чітку вимогу Тендерної документації, але й позбавляє змоги належно повністю оцінити зміст та правову природу такого документу. Окрім того, учасник мав надати копію аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. ТОВ «НВП «МОНТЕКС» зазначив в своїй Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів вісім аналогічних договорів, а копії надав лише на три витяги з них. Таким чином було надано копії не на всі договори, що зазначені в довідці.
5) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не підтвердило належним чином правомочність директора К.М. Фількіна на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції, оскільки Наказ № 2/К від 11.01.17 р. про призначення директора має посилання на не існуючий законодавчий акт, а саме на Закон України «Про господарські суспільства» (копія додається). Таким чином, відповідний документ оформлено з порушеннями та правомочність директора К.М. Фількіна не підтверджено і не виконано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Таблиці 3 (Інші документи) Додатку №1 Тендерної документації.
6) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимоги підпункту 1.3. пункту 1 Таблиці 3 (Інші документи) Додатку №1 Тендерної документації надати : «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій.». Дата кінцевого терміну подання пропозицій це 13 листопада 2017 р., а наданий учасником Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань датовано 09 жовтня 2017 р. (копія додається). Таким чином зазначений документ є більше місячної давнини і є простроченим.
7) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконало вимогу пункту 2 Таблиці 3 (Інші документи) Додатку №1 Тендерної документації про надання відомостей про учасника за встановленою формою, не дотримавши форми, як вимагалося Замовником у Тендерній документації (пункти 1 і 2 форми, копія додається).
8) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» надало листи-відгуки від контрагентів, а саме Відгук Дніпропетровської ОДС № 6/244 від 25.06.15 р. та Відгук Криворізької ОДС № 536 від 26.06.2015 р. російською мовою та не виконав вимог пункту 7 Розділу 1 Тендерної документації щодо перекладу на українську мову (копія додається).
9) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимог пункт 4 Розділ 6 (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) Тендерної документації, а саме: «Додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)». Цим учасником було надано прострочені довідки від 09 жовтня 2017 р. Тоді як дата кінцевого терміну подання тендерних пропозицій визначена 13 листопада 2017 р. (копія додається). Окрім того, ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконало вимого про надання оригіналу довідки про відкриття рахунку у ПАТ КБ «Приватбанк», як того вимагалося Тендерною документацією, хоча у формі «Відомості про учасника» заявила про наявність рахунку в цьому банку і подало довідку про стан заборгованості.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0 Скарга_a.pdf 30.11.2017 17:49
- 2 повідомлення про намір укласти договір.pdf 30.11.2017 17:49
- 3 Цінова пропозиція.pdf 30.11.2017 17:49
- 4 Цінова пропозиція переможця.pdf 30.11.2017 17:49
- 5 КК. Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 30.11.2017 17:49
- 6 КК. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 30.11.2017 17:49
- 7 КК. Копії аналогічних договорів.pdf 30.11.2017 17:49
- 8_ІД. Наказ про призначення директора.pdf 30.11.2017 17:49
- 9 ІД. Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf 30.11.2017 17:49
- 10 ІД. Відомості про учасника.pdf 30.11.2017 17:49
- 11 Відгук Дніпропетровської ОДС.pdf 30.11.2017 17:49
- 12 Відгук Криворізької ОДС.PDF 30.11.2017 17:49
- 13 ІД. Довідки з банків.pdf 30.11.2017 17:49
- 1 Платіжне доручення.pdf 30.11.2017 17:49
- Рішення від 04.12.2017 № 8471 + Лист Замовнику.pdf 05.12.2017 18:25
- Інформація про перенесення розгляду скарги UA-2017-09-21-001533-a.pdf 11.12.2017 18:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2017 № 8852.pdf 15.12.2017 19:42
- рішення від 14.12.2017 № 8852.pdf 19.12.2017 21:36
- Відповідь на скаргу 1.PDF 07.12.2017 12:49
- Лист-клопотання 1.PDF 07.12.2017 12:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2017 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2017 21:36
Дата виконання рішення Замовником:
22.12.2017 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийнято до уваги та виконано
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c95d3c78c98841839fc81299f584c53b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-21-001533-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Щодо рішення Замовника про визначення Переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- повідомлення про намір укласти договір .pdf 01.12.2017 18:25
- Скарга.pdf 01.12.2017 18:25
- Тендерна документація зі змінами від 02.11..docx 01.12.2017 18:25
- Платіжне доручення та підтвердження перерахування до бюджету.PDF 01.12.2017 18:25
- рішення від 05.12.17 №8513 +лист Замовнику.pdf 06.12.2017 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2017 № 8894.pdf 19.12.2017 10:20
- рішення від 18.12.2017 № 8894.pdf 21.12.2017 18:10
- Відповідь на скаргу 2.PDF 07.12.2017 12:47
- Лист-клопотання 2.PDF 07.12.2017 12:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2017 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2017 18:12
Дата виконання рішення Замовником:
22.12.2017 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийнято до уваги та виконано
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення про намір укладення договору
Номер:
48f8ccc656f6462ab1dd4503475286d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-21-001533-a.c3
Назва:
Про скасування рішення про намір укладення договору
Вимога:
Тендерна пропозиція переможця торгів не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 24.11.2017 18:02
- Відповідь на вимогу від 24.11.2017р.pdf 29.11.2017 11:55
Дата подачі:
24.11.2017 18:02
Вирішення:
На Вашу Вимогу від 24.11.2017 р., повідомляємо, що відповідно до ч.3, ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Слід зазначити що у Вашій Вимозі, яка надійшла на веб – портал Prozorro не вказано реквізити Скаржника, однак Замовником було прийнято рішення надати відповідь з метою забезпечити дотримання усіх принципів на всіх стадіях здійснення відкритих торгів.
На підставі викладеного вважаємо, що Ваша Вимога є безпідставною, оскільки пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" відповідає вимогам документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
a66746f444474d038fff5ffac804cee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-21-001533-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 05.10.2017 14:58
- Тендерна документація зі Змінами.doc 05.10.2017 14:58
- Проект договору зі змінами.docx 05.10.2017 14:58
- платіжне доручення.pdf 05.10.2017 14:58
- Підтверження перерахування коштів в бюджет.PDF 05.10.2017 18:34
- Додаткові свідчення до скарги.doc 26.10.2017 20:08
- рішення від 09.10.2017 № 7067+лист Замовнику.PDF 09.10.2017 16:04
- Інформація про перенесення № UA-2017-09-21-001533-a.c2 + запит Замонику.pdf 24.10.2017 19:42
- Інформація про резулютивну частину рішення від 27.10.2017 № 7587.pdf 30.10.2017 17:18
- Рішення від 27.10.2017 № 7587.pdf 01.11.2017 21:01
- Пояснення щодо скарги Девелопмент.pdf 17.10.2017 16:17
- pdf.pdf 24.10.2017 10:51
- Лист.pdf 26.10.2017 14:59
- Протокол ТК.pdf 26.10.2017 14:59
- АМСУ.pdf 30.10.2017 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2017 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.11.2017 21:01
Дата виконання рішення Замовником:
02.11.2017 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом внесено зміни до документації.
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
c2861642b5f64dae998eb1df4c6075aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-21-001533-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.10.2017 16:59
- Скарга.pdf 04.10.2017 16:59
- рішення від 06.10.2017 № 7020.PDF 09.10.2017 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2017 16:59
Опис причини скасування:
Скарга подана в невідповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.10.2017 14:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.10.2017 17:58