-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті)
Вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місце поставки товарів для вхідного контролю та розвантаження: ГПУ «Полтавагазвидобування», 36008, м. Полтава, вул. Європейська, буд. 156. Строк поставки товарів: Протягом 45 календарних днів з дати укладання договору, але не пізніше 31.12.2022 р. Єдиним критерієм оцінки згідно цієї спрощеної закупівлі є «ціна». Питома вага цінового критерію – 100%. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Торги не відбулися
113 631.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.6% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 2.6% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2022 09:57 - 21.09.2022 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне відхилення найвигіднішої пропозиції
Номер:
15f12672f35d491a871726fb7fb5b8ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-15-001412-a.b3
Назва:
неправомірне відхилення найвигіднішої пропозиції
Вимога:
Яким чином витяг ЄДРПОУ наданий від 26.09.2022 впливає на запропоновану найвигіднішу пропозицію?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2022 13:47
Вирішення:
«Замовником розглянуто Ваші Вимоги (UA-2022-09-15-001412-a.b1, UA-2022-09-15-001412-a.b2, UA-2022-09-15-001412-a.b3), за результатами розгляду яких повідомляємо про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає виключні випадки можливості звернення Учасника з Вимогою до Замовника у спрощеній закупівлі (частини 7 та 14 статті 14 Закону).
Так, згідно із ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що в період уточнення інформації ні від ТОВ «УКРФАРБА», ні від інших Учасників закупівлі питань чи вимог стосовно подання документів для участі у закупівлі ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті) не надходило. Викладене означає, що перелік документів, встановлений замовником, є чітким і зрозумілим, а їх подання не повинно викликати труднощі в їх отриманні та поданні.
При формуванні вимоги надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – витяг ЄДР), що надається державними реєстраторами, посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріусами, Замовник застосовував лист Міністерства юстиції України від 24.05.2022 р. №38570/44897-26-22/19.1.3. Зокрема, у вказаному листі вказано наступне:
«Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі –Постанова).
Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови».
Таким чином, зазначена вимога Замовника є законною та ґрунтується на відповідних нормативно-правових актах України.
Щодо впливу свідоцтва чи витягу платника ПДВ та витягу ЄДРПОУ на економічно вигідну пропозицію Учасника роз’яснюємо, що вказані документи, як і деякі інші документи, які вимагає Замовник, на ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію Учасника не впливають, однак вони впливають на загальну пропозицію Учасника, з яким у майбутньому можливе укладання договору про закупівлю. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що під час кваліфікації Учасника, Замовник повинен встановити: повноваження на подання документів пропозиції та на укладання договору, податковий статус контрагента, перебування в списку санкцій та ін., що не впливає на ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію Учасника, але без з’ясування переліченого вище неможливо укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абз. 15 ч. 3 ст. 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно із ч. 5 цієї ж статті, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що встановлені вимоги Замовника щодо надання витягу ЄДР та щодо податкового статусу не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки будь-який Учасник – резидент України спроможний звернутися до: державного реєстратора, посадової особи та адміністратора центру надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріуса – за отриманням витягу ЄДР та до підрозділу ДПС – за отриманням витягу платника ПДВ.
Також, наголошуємо, що на виконання ст. 5 Закону, під час кваліфікації Учасників Замовник дотримується принципів: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а тому у випадку надання іншими Учасниками закупівлі ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті) витягу ЄДР з opendatabot.ua або свідоцтва платника ПДВ замість витягу платника ПДВ, пропозиція такого Учасника буде відхилена Замовником.
Щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «УКРФАРБА», повідомляємо, що згідно із ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Законом не передбачено можливості звернення до Замовника від Учасника з вимогою стосовно скасування прийнятих Замовником рішень».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.10.2022 14:26
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне відхилення економічно найвигіднішої пропозиції
Номер:
cf52ac3571644264b03643f0144dcad3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-15-001412-a.b2
Назва:
неправомірне відхилення економічно найвигіднішої пропозиції
Вимога:
Яким чином свідоцтво ПДВ чи витяг ПДВ впливає на економічно вигідну пропозицію?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2022 13:44
Вирішення:
«Замовником розглянуто Ваші Вимоги (UA-2022-09-15-001412-a.b1, UA-2022-09-15-001412-a.b2, UA-2022-09-15-001412-a.b3), за результатами розгляду яких повідомляємо про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає виключні випадки можливості звернення Учасника з Вимогою до Замовника у спрощеній закупівлі (частини 7 та 14 статті 14 Закону).
Так, згідно із ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що в період уточнення інформації ні від ТОВ «УКРФАРБА», ні від інших Учасників закупівлі питань чи вимог стосовно подання документів для участі у закупівлі ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті) не надходило. Викладене означає, що перелік документів, встановлений замовником, є чітким і зрозумілим, а їх подання не повинно викликати труднощі в їх отриманні та поданні.
При формуванні вимоги надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – витяг ЄДР), що надається державними реєстраторами, посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріусами, Замовник застосовував лист Міністерства юстиції України від 24.05.2022 р. №38570/44897-26-22/19.1.3. Зокрема, у вказаному листі вказано наступне:
«Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі –Постанова).
Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови».
Таким чином, зазначена вимога Замовника є законною та ґрунтується на відповідних нормативно-правових актах України.
Щодо впливу свідоцтва чи витягу платника ПДВ та витягу ЄДРПОУ на економічно вигідну пропозицію Учасника роз’яснюємо, що вказані документи, як і деякі інші документи, які вимагає Замовник, на ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію Учасника не впливають, однак вони впливають на загальну пропозицію Учасника, з яким у майбутньому можливе укладання договору про закупівлю. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що під час кваліфікації Учасника, Замовник повинен встановити: повноваження на подання документів пропозиції та на укладання договору, податковий статус контрагента, перебування в списку санкцій та ін., що не впливає на ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію Учасника, але без з’ясування переліченого вище неможливо укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абз. 15 ч. 3 ст. 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно із ч. 5 цієї ж статті, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що встановлені вимоги Замовника щодо надання витягу ЄДР та щодо податкового статусу не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки будь-який Учасник – резидент України спроможний звернутися до: державного реєстратора, посадової особи та адміністратора центру надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріуса – за отриманням витягу ЄДР та до підрозділу ДПС – за отриманням витягу платника ПДВ.
Також, наголошуємо, що на виконання ст. 5 Закону, під час кваліфікації Учасників Замовник дотримується принципів: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а тому у випадку надання іншими Учасниками закупівлі ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті) витягу ЄДР з opendatabot.ua або свідоцтва платника ПДВ замість витягу платника ПДВ, пропозиція такого Учасника буде відхилена Замовником.
Щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «УКРФАРБА», повідомляємо, що згідно із ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Законом не передбачено можливості звернення до Замовника від Учасника з вимогою стосовно скасування прийнятих Замовником рішень».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.10.2022 14:26
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне відхилення
Номер:
bdfa26cefa8d4de390c735bb720b2e7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-15-001412-a.b1
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
ТОВ УКРФАРБА не погоджується з рішенням замовника та вимаємо скасувати рішення про відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. По-перше - раніше видані свідоцтва платника ПДВ є дійсними і можуть застосовуватись як витяги з реєстру платників ПДВ. На сайті https://cabinet.tax.gov.ua/registers наступна інформація - На період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів. По-друге - витяг з ЄДРПОУ виданий державним реєстратором через opendatabot.ua. На сайті https://igov.org.ua/service/80/general наступна інформація -Поки реєстр не відновив роботу, отримати витяг можна в Опендатаботі Опендатабот. Поки Україна воює з агресором - ви нищите бізнес України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2022 13:40
Вирішення:
«Замовником розглянуто Ваші Вимоги (UA-2022-09-15-001412-a.b1, UA-2022-09-15-001412-a.b2, UA-2022-09-15-001412-a.b3), за результатами розгляду яких повідомляємо про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає виключні випадки можливості звернення Учасника з Вимогою до Замовника у спрощеній закупівлі (частини 7 та 14 статті 14 Закону).
Так, згідно із ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що в період уточнення інформації ні від ТОВ «УКРФАРБА», ні від інших Учасників закупівлі питань чи вимог стосовно подання документів для участі у закупівлі ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті) не надходило. Викладене означає, що перелік документів, встановлений замовником, є чітким і зрозумілим, а їх подання не повинно викликати труднощі в їх отриманні та поданні.
При формуванні вимоги надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – витяг ЄДР), що надається державними реєстраторами, посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріусами, Замовник застосовував лист Міністерства юстиції України від 24.05.2022 р. №38570/44897-26-22/19.1.3. Зокрема, у вказаному листі вказано наступне:
«Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі –Постанова).
Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови».
Таким чином, зазначена вимога Замовника є законною та ґрунтується на відповідних нормативно-правових актах України.
Щодо впливу свідоцтва чи витягу платника ПДВ та витягу ЄДРПОУ на економічно вигідну пропозицію Учасника роз’яснюємо, що вказані документи, як і деякі інші документи, які вимагає Замовник, на ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію Учасника не впливають, однак вони впливають на загальну пропозицію Учасника, з яким у майбутньому можливе укладання договору про закупівлю. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що під час кваліфікації Учасника, Замовник повинен встановити: повноваження на подання документів пропозиції та на укладання договору, податковий статус контрагента, перебування в списку санкцій та ін., що не впливає на ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію Учасника, але без з’ясування переліченого вище неможливо укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абз. 15 ч. 3 ст. 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно із ч. 5 цієї ж статті, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що встановлені вимоги Замовника щодо надання витягу ЄДР та щодо податкового статусу не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки будь-який Учасник – резидент України спроможний звернутися до: державного реєстратора, посадової особи та адміністратора центру надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріуса – за отриманням витягу ЄДР та до підрозділу ДПС – за отриманням витягу платника ПДВ.
Також, наголошуємо, що на виконання ст. 5 Закону, під час кваліфікації Учасників Замовник дотримується принципів: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а тому у випадку надання іншими Учасниками закупівлі ПГВ 22Т(СЗ)-004_ДК 021:2015_44820000-4 – Лаки (Лаки в асортименті) витягу ЄДР з opendatabot.ua або свідоцтва платника ПДВ замість витягу платника ПДВ, пропозиція такого Учасника буде відхилена Замовником.
Щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «УКРФАРБА», повідомляємо, що згідно із ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Законом не передбачено можливості звернення до Замовника від Учасника з вимогою стосовно скасування прийнятих Замовником рішень».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.10.2022 14:30