• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Утримання та обслуговування електромереж (Послуги по профілактичним випробуванням та вимірам в електроустановках та електромережах (замір опору ізоляції) код ДК021:2015-71630000-3

Завершена

85 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 857.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2022 20:56 - 20.09.2022 21:01
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: aa9a566dbe37431aaa523dd52e5f2a7d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.a9
Назва: вимога
Вимога:
суть вимоги у файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стаття 22 Закону України про публічні закупівлі стосується відкритих торгів. Стаття 22 ніякого відношення не має до спрощених закупівель. Замовником проводилася спрощена закупівля порядок проведення та формування оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься у Статті 14 Закону України про публічні закупівлі. При детальному розгляді пропозиції учасника ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА виявились наступні розбіжності у Дефектному Акті та Локальному кошторисі а саме; замість 650 точок які були вказані у Дефектному акті Додатку №3 оголошення про спрощені закупівлі Учасником було взято до розрахунку ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА 605 точок які були викладені у Локальному кошторисі п.2 Пристрої, що заземлюють. Перевірка наявності кола між заземлювачами і заземленими елементами. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне; У пропозиції учасника ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА закладено менше на 45 точок вимірювання. Замовнику необхідно провести вимір не 605 точок а 650 точок. Пропозиція не відповідає обсягам які необхідно виконати та які зазначені у дефектному акті оголошення. Згідно вищевикладеного пропозиція Учасника ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА згідно оголошення про спрощені закупівлі та Закону України про «Публічні закупівлі» Ст. 14 р. п.13. ч.1. пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 838e05e343574a3d80ce31bcf706610c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.c8
Назва: вимога
Вимога:
суть вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стаття 22 Закону України про публічні закупівлі стосується відкритих торгів. Стаття 22 ніякого відношення не має до спрощених закупівель. Замовником проводилася спрощена закупівля порядок проведення та формування оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься у Статті 14 Закону України про публічні закупівлі. При детальному розгляді пропозиції учасника ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА виявились наступні розбіжності у Дефектному Акті та Локальному кошторисі а саме; замість 650 точок які були вказані у Дефектному акті Додатку №3 оголошення про спрощені закупівлі Учасником було взято до розрахунку ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА 605 точок які були викладені у Локальному кошторисі п.2 Пристрої, що заземлюють. Перевірка наявності кола між заземлювачами і заземленими елементами. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне; У пропозиції учасника ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА закладено менше на 45 точок вимірювання. Замовнику необхідно провести вимір не 605 точок а 650 точок. Пропозиція не відповідає обсягам які необхідно виконати та які зазначені у дефектному акті оголошення. Згідно вищевикладеного пропозиція Учасника ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА згідно оголошення про спрощені закупівлі та Закону України про «Публічні закупівлі» Ст. 14 р. п.13. ч.1. пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bbdb53e55cae4454b21f69515994d128
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.a7
Назва: Вимога
Вимога:
Вимогою оголошення було надати свідоцтво про атестацію вимірювальної лабораторії з правом виконання робіт. Надане свідоцтво переможця не містить право на виконання вимірювання температури контактних з'єднань. Тому пропозиція підлягає дискваліфікації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Перевірка контактних з'єднань пірометром в ПТЕЕС не нормується. Вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: e8cc5b6ffe0a4636a66c239abd3af92c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.b6
Назва: вимога
Вимога:
в наданій кошторисній документації печатка і підпис інжнера проектувальника на всіх сторінках є однокавими (ідентичними). В минулорічних закупівлях були надані печатки і підпис інженера проектувальника абсолютно ідентичними, як у документації наданій цього року. Наданий сертифікат на проектувальника, який не вимагався документацією, але він є протермінований, тобто інженер проектувальник не має права виконувати дані роботи. Судячи з вище вказаного, можемо зробити висновок, що печатка і підпис інженера проектувальника просто копіювалася методом вставнолення скопійованої форми з документації минулох років. Учасник надав гарантійний лист, що інформація є достовірною. але з вище вказаного це є не правдива інформація.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА: в наданій кошторисній документації печатка і підпис інжнера проектувальника на всіх сторінках є однокавими (ідентичними). Відповідь на п.2. Всі необхідні документи надано пропечатано та підписано згідно вимог оголошення. Вимога ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА: Наданий сертифікат на проектувальника, який не вимагався документацією, але він є протермінований, тобто інженер проектувальник не має права виконувати дані роботи. Відповідь Згідно Закону України "Про архітектурну діяльність" Розділ IV ЗДІЙСНЕННЯ АРХІТЕКТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Стаття 17. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат. Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Вищевказаний сертифікат не вимагався оголошенням але перевірявся на етапі кваліфікації переможця за посиланням http://vugip.org.ua/get-the-certificate/ на сайті Гільдія проектувальників у будівництві інженер-проектувальник Єрмашова Юлія Миколаївна сертифікат чинний. Вимога ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА: Учасник надав гарантійний лист, що інформація є достовірною але з вище вказаного це є не правдива інформація. Відповідь Учасник ТОВ "ЮРЕНЕРГО" надав гарантійний лист №137 від 21.09.2022 року, що інформація є достовірною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 92ce36d4be0e4bcfbcc1da46ebf01cfc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.b5
Назва: вимога
Вимога:
Суть вимоги у вкладеному файлі. Ця вимога є матеріалом для досудового вирішення справи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вкладений файл відсутній. Неможливо надати відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

якість

Номер: 9beb6a073c9c488fb5e4cb49553ee380
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.a4
Назва: якість
Вимога:
якість завантаженого документу Оголошення не відповідає нормальній якості для розпізнавання. Вимагаємо надати файл у форматі .doc.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення спрощеної закупівлі - не пізніше ніж за 6 робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли оголошення про проведення спрощеної закупівлі окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощених закупівель згідно ст. 10 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.09.2022 10:14
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: de6b562b4a5746668ccc970b6c3f30b6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Таким чином, оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. У тебе совість є писати, що це нормальний машинозчитувальний формат?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше запитання не зрозуміле. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.09.2022 14:05
Вимога
Відхилено

огляд

Номер: dc919d5600924ee5ae0b7f1e9c0cad18
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.b2
Назва: огляд
Вимога:
Вимога огляду та складання акту огляду є дискримінаційною. Вимагаємо видалити.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Київським Палацом дітей та юнацтва (далі – Замовник) вивчено скаргу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації. За результатами розгляду скарги повідомляємо, наступне: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Учасником не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до нього або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація». Позиція учасника про те, що вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі поширюються не лише на учасника або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов в оголошені дискримінаційними. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, за даних обставин вказану вимогу в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не можна вважати дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

якість

Номер: 97884046104f435eb28256c59448a69f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-14-011544-a.c1
Назва: якість
Вимога:
якість завантаженого документу Оголошення не відповідає нормальній якості для розпіднавання. вимагаємо надати файл у форматі .doc.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення спрощеної закупівлі - не пізніше ніж за 6 робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли оголошення про проведення спрощеної закупівлі окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощених закупівель згідно ст. 10 Закону.
Статус вимоги: Відхилено