-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вогнезахист дерев’яних конструкцій даху будівлі Маньківського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Золотий ключик» Маньківської селищної ради Черкаської області
Завершена
113 963.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 139.63 UAH
мін. крок: 1% або 1 139.63 UAH
Період оскарження:
14.09.2022 17:36 - 20.09.2022 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
0205d609096a41459a48a38e2b2ae71d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-011054-a.b4
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня.
Відповідно п. 2.1, п. 2.2.1, розділу 2 Додатку 3 ТД: " Виконавець договору бере на себе зобов’язання щодо надання послуг і особисто без передоручення третім особам надавати замовникові визначені цим Договором послуги».
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до проекту договору всю відповідальність за надання послуг несе виконавець.
Посилаючись на Вашу відповідь необхідно до проекту договору внести третю сторону "виробник вогнебіозахисного матеріалу" із зазначенням відповідальності за не поставку матеріалу.
Повідомляю Вам, що при наданні гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі і в разі зриву поставок виробник не несе жодної юридичної відповідальності, а лише виконавець з яким Замовник підписав договір.
Враховуючи, що Замовник робить конкретне посилання на вогнебіозахисну просочувальну речовину "ANTIFIRE IMPREGNAT" і вимагає гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі , таким чином, обмежує і дискримінує Учасників, прив’язуючи їх до виробника, вищезазначеного матеріалу. Враховуючи той факт, що виробник речовини не є учасником закупівлі і не підписує договір із Замовником та не несе відповідальність за надання послуг. Суб'єктивна позиція Замовника, що відсутність у Учасника гарантійного листа від виробника про можливість поставки предмету закупівлі - не дасть можливості Учаснику поставити необхідну кількість зазначеного товару для виконання послуги є юридично безпідставною. Оскільки можливість виробника забезпечити Учасника матеріалом і можливість Учасника забезпечити виконання послуги - різні поняття. Дана вимога свідчить про корупційні дії і зловживання зі сторони Замовника, що є порушенням п.6 ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника, який не є виробником просочувальної речовини "ANTIFIRE IMPREGNAT", гарантійний лист від виробника вогнебіозахисної просочувальної речовини "ANTIFIRE IMPREGNAT", тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників, прив’язуючи їх до третьої особи - виробника, вищезазначеного матеріалу.
Керуючись п. 6 ч.1 ст. 5 та п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надання гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі або внесіть до проекту договору зміни щодо третьої сторони - "виробник вогнебіозахисного матеріалу" із зазначенням відповідальності за не поставку матеріалу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2022 14:39
Вирішення:
На дану вимогу була надана обґрунтована відповідь Учаснику закупівлі. Замовник не вважає за потрібне вносити дані зміни в тендерну закупівлю, а також Замовник не дискримінує ні одного Учасника торгів. Згідно умов тендерної Документації, замовник вимагає гарантійного листа виробника яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності , визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Учасник може не бути виробником товару та не мати станом на момент проведення торгів у власності у повному обсязі предмет закупівлі, а відтак, не зможе з об’єктивних причин виконати вимоги Закупівлі. Тому гарантійний лист від Виробника (представництва, філії) засвідчує можливість Учасника поставити необхідну кількість зазначеного товару для виконання послуг Замовнику відповідно до умов тендерної документації. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Гарантійний лист від Учасника – не передбачений умовами тендерної документації. Крім того, саме така вимога і була б дискримінаційною, та такою, що ставить в нерівні умови учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2022 08:02
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
87b10fffd08a46cf9867c6390d20e629
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-011054-a.a3
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня.
Дякую за відповідь. Звертаю Вашу увагу, що відповідно ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання «Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті за підписом представника Замовника» тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Суб'єктивна позиція Замовника, що відсутність у Учасника «Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті за підписом представника Замовника» - не дасть можливості Учаснику визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно максимально точно скласти свою цінову пропозицію є юридично безпідставною. Дана вимога свідчить про корупційні дії і зловживання зі сторони Замовника, що є порушенням п.6 ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Звертаю Вашу увагу, що «Послуги з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті: Маньківського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Золотий ключик», що знаходиться за адресою: Черкаська обл., Уманський район, смт. Маньківка, вул. Малиновського, 12», не являються специфічними і інформація яка зазначена в ТД достатня для складання максимально точної цінової пропозиції.
Ваша суб’єктивна вимога щодо «Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті за підписом представника Замовника» звужує коло потенційних учасників що суперечить п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надання "«Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті за підписом представника Замовника»" або замініть на "огляд об’єкту Учасником перед початком надання послуг".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2022 14:25
Вирішення:
Шановний учаснику торгів! Уповноваженою особою відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області на дану вимогу було надано обґрунтовану відповідь Учаснику закупівлі. Замовник не вважає за потрібне вносити дані зміни в тендерну закупівлю, а також Замовник не дискримінує ні одного Учасника торгів. Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті за підписом представника Замовника. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: частина 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2022 08:02
Вимога
Відхилено
Внесення змін до оголошення
Номер:
d0ae57b573a049f0814c7c6405af6c96
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-011054-a.a2
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня.
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник у вимогах до виконання послуг зазначає, що послуги надаються згідно виготовленої проектно-кошторисної документації МВ-26-22-ВДК відповідно до якої складена ТД і чітко визначено обсяг послуг.
Вимога обов'язкового огляду об'єкту у період уточнень перед подачею пропозиції для визначення обсягів послуг, порушує вимоги Закону.
Керуючись ч. 6 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону, внесіть зміни в ТД, а саме: "огляд об’єкту Учасником у період уточнень перед подачею пропозиції" замініть на "огляд об’єкту Учасником перед початком надання послуг".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2022 22:45
Вирішення:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення (просочення) дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об'єкті за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути обєм робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Внесення змін до оголошення
Номер:
cb213aa1eb2143f0acc5891202f00e69
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-011054-a.a1
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня.
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник в ТД робить конкретне посилання на вогнебіозахисну просочувальну речовину "ANTIFIRE IMPREGNAT" і вимагає лист від виробника щодо можливості постачання продукції, чим порушує вимоги Закону.
Керуючись ч. 6 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону, внесіть зміна в ТД, а саме:
"лист від виробника" замініть на "гарантійний лист від учасника".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2022 21:45
Вирішення:
Згідно умов Документації, замовник вимагає гарантійного листа виробника яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності , визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Учасник може не бути виробником товару та не мати станом на момент проведення торгів у власності у повному обсязі предмет закупівлі, а відтак, не зможе з об’єктивних причин виконати вимоги Закупівлі. Тому гарантійний лист від Виробника (представництва, філії) засвідчує можливість Учасника поставити необхідну кількість зазначеного товару для виконання послуг Замовнику відповідно до умов документації. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Гарантійний лист від Учасника – не передбачений умовами документації. Крім того, саме така вимога і була б дискримінаційною, та такою, що ставить в нерівні умови учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні