-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
усунення аварій в житловому фонді (проведення поточного ремонту із заміни вікон у будинку, розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Новоорловська, б. 6)
Спрощена закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"(зі змінами)
Торги відмінено
187 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 875.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 875.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2022 16:14 - 20.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
03da56e06d2e4fbba5cecda1d212d277
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-009922-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно Оголошення Учасник зобов’язаний перед подачею пропозиції обстежити об’єкт будівництва, на якому мають бути виконані роботи; для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник має надати акту обстеження об’єкта, що має бути складений за підписом представника замовника.
Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Крім того, згідно умов оголошення об’єми робіт визначаються у Відомості обсягів робіт. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "інші обсяги", а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання . Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до Оголошення в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2022 22:56
Вирішення:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, зауважуємо, відповідно до Програми розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра на 2021 - 2025 роки, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 26.05.2021 № 16/7 (далі- Програма), зі змінами, фінансування відбувається наступним чином: 75% за кошти міського бюджету та 25 % за рахунок об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра. Тобто відповідно до Програми Усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт об’єкту) відбувається за заявою замовника об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра. Відповідно до Програми на 75% коштів міського бюджету проводиться спрощена процедура закупівлі. Саме балансоутримувач визначає обсяг та технічні характеристики предмета закупівлі.
Разом з тим, звертаємо увагу, шановний учасник, для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження (підготовленого по формі викладеній в додатку до оголошення про спрощену закупівлю), форма якого затверджена підписом керівництва департаменту і печаткою. Данні до акту вносяться представником балансоутримувача та потенційним учасником. Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, послуги з усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт об’єкту) якого є предметом закупівлі. Вказані вище контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК не підлягають розголошенню відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних». Так, Учасник зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних балансоутримувача об’єкта, послуги з усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт об’єкту) якого є предметом закупівлі, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом. На виконання ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних», Учасником під час отримання бланку акту підписується зобов’язання про нерозголошення персональних даних балансоутримувача об’єкта, послуги з усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт об’єкту) якого є предметом закупівлі. Наданий Замовником затверджений бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, послуги з усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт об’єкту) якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками балансоутримувача, тобто огляд об’єкта проводиться без замовника і замовник не має ніякого відношення до огляду об’єкта с потенційним учасником закупівлі, і що в свою чергу не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а навпаки дає можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.09.2022 15:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо КЕП
Номер:
60fb90772cc8481690c0b66b494d5ffb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-009922-a.a1
Назва:
Щодо КЕП
Вимога:
Вимагаємо внести зміни щодо підписання пропозиції тільки КЕП, так як Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа. Внести зміни щодо можливості підписання УЕП
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2022 23:32
Опис причини скасування:
помилка Учасника
Дата скасування:
19.09.2022 22:55