-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради
Торги не відбулися
5 278 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 391.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 391.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2017 18:15 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено
вимога про внесення змін до тендерної документації в частині терміну поставки предмету закупівлі
Номер:
6eb529e40d66456fa59cf625cf89c154
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-07-003236-c.a1
Назва:
вимога про внесення змін до тендерної документації в частині терміну поставки предмету закупівлі
Вимога:
Керуючись ст. 23 ЗУ „Про публічні закупівлі”, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю: «Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради», Код ДК 021:2015 - 34622300-6 –Тролейбуси (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-07-003236-c), шляхом викладення нижченаведених вимог наступним чином:
1) п.п. 4.4. Розділу І. Загальні положення Тендерної Документації вимогу „Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не пізніше 26.12.2017р.” змінити на „Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не пізніше 31.05.2018р.”
2) п.п. 5.1. проекту Договору(Додаток 4 до Тендерної документації) „Строк (термін) поставки Товару: не пізніше 26.12.2017р.” змінити на „Строк (термін) поставки Товару: не пізніше 31.05.2018р.”
3) п.п. 11.1. проекту Договору(Додаток 4 до Тендерної документації) вимогу „Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2017 року, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця” змінити на „Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2018 року, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця.
Обґрунтування вимоги про внесення змін: Якщо електронний аукціон, дата якого автоматично призначена електронною системою закупівель, відбудеться 12.01.2017р., то, враховуючи приписи Закону України „Про публічні закупівлі”, договір про закупівлю може бути укладений не раніше 26 січня 2017 року і лише за умови, що процедура не буде зупинена у зв’язку із оскарженням рішень чи дій Замовника. За таких обставин, поставка предмету закупівлі може бути здійснена лише після укладання договору протягом 2018 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на відхилення вимог.pdf 27.11.2017 11:40
Дата подачі:
22.11.2017 12:18
Вирішення:
Не задовольнити вимоги учасника про внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі: «Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради (ДК 021:2015 – 34622300-6 «Тролейбуси») в частині терміну поставки предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено