• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

м"ясо

Завершена

83 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 416.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2017 19:40 - 11.12.2017 20:40
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: b63f9e8fa85a460da741541a7cbddfc9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-06-004588-c.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Лист-вимога Після вивчення документів Учасника закупівлі, просимо Вас звернути увагу на наступні недоліки виявлені в поданих документах ФОП Якімець А.В.: В оголошенні зазначено: «Якість товару підтверджується копією сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно з чинними нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005 IDT) - надається в електронному вигляді».ФОП Якімець А.В.надав зазначені документи на ФОП Якімець В.І. але пропонуе мясо курятина виробника ПрАТ<<Володимир-Волинська птахофабрика>>на яку сертифікатів ненадано. Просимо врахувати наші зауваження при процедурі оцінки Учасника.В разі не розгляду нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Головного управління Національної Поліції в Житомирській області за для запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Якість підтверджена наданими документами
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 1756d6cfb3f74e2d8bb82e9f43db6d67
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-06-004588-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Лист-вимога Після вивчення документів Учасника закупівлі, який знаходиться на стадії «Кваліфікація» просимо Вас звернути увагу на наступні недоліки виявлені в поданих документах ФОП Голік Р.Б.: 1. В п.5 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Вимоги до кваліфікації учасників: Постачальник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 5. надати скановану копію оригінала гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення.» Проте, вказаний гарантійний лист не був наданий учасником, чим порушив кваліфікаційні вимоги Замовника. 2. В Додатку 1 до Оголошення зазначено, що предмет закупівлі, а саме курятина має бути встановленого виробника, а саме «Чебутурка» , «Пан-Курчак», «Наша Ряба», проте Учасник який знаходиться на стадії кваліфікація надав документи, які не відповідають встановленим вимогам, тому що ТОВ «Віннерс Продукт» не є постачальником зазначених торгових марок м’яса Курятини. 3. Документи, які відповідали б за якість М’яса яловичини відсутні. Тому не відомо, яку продукцію буде постачати ФОП Голік Р.Б. Все таки продукція закуповується для харчування хворих людей і не повинна бути сумнівного походження і якості, мати всі необхідні документи, які б свідчили про якість, а головне Безпечність продуктів харчування! 4. Медичні книжки на працівників за вказаною формою, які будуть постачати продукцію відсутні. Хто і як буде постачати продукти не відомо. 5. В оголошенні зазначено: «Якість товару підтверджується копією сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно з чинними нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005 IDT) - надається в електронному вигляді». ФОП Голік Р.Б. вищезазначених документів не надано, чим порушено вимоги Замовника. 6. Автотранспорт, санітарний паспорт якого надано в Електронну систему, призначений для перевезення НЕ ШВИДКО ПСУВНИХ ПРОДУКТІВ, проте м'ясо відноситься до швидко псувних продуктів харчування, це означає, що автотранспорт не обладнаний холодильною установкою, тому не відповідає встановленим чинним законодавством санітарно-гігієнічним нормам. Таким чином, вважаємо, що Замовник повинен бути зацікавлений насамперед в якості продукції, яка буде постачатися і в наявності документів, які відповідатимуть якості поставленої продукції. Ті документи, які надані Учасником після завершення аукціону, Замовник не має права брати до розгляду, оскільки порушує Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: «п. 10. Редагування та анулювання пропозицій 10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону». Просимо врахувати наші зауваження при процедурі оцінки Учасника, який знаходиться на етапі «Кваліфікація». В разі не розгляду нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Головного управління Національної Поліції в Житомирській області за для запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваші зауваження прийняті до уваги при оцінці Учасника
Статус вимоги: Задоволено