-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту та облаштування приміщень споруди цивільного захисту, розташованої в підвальному приміщенні громадського будинку Київської міської ради (прим. № 1, 2, 3 групи приміщень № 20 за планом БТІ) за адресою: вул. Хрещатик, 36, літ. А у м. Києві
Послуги з поточного ремонту та облаштування приміщень споруди цивільного захисту, розташованої в підвальному приміщенні громадського будинку Київської міської ради (прим. № 1, 2, 3 групи приміщень № 20 за планом БТІ) за адресою: вул. Хрещатик, 36, літ. А у м. Києві
Завершена
2 560 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 25 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 600.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2022 13:56 - 20.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Огляд об'єкту виконання робіт
Номер:
c7874d9a924c4fb68454261c3a722f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-006442-a.a2
Назва:
Огляд об'єкту виконання робіт
Вимога:
Шановний замовник! Документацією на проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник до подання тендерної пропозиції повинен забезпечити попередній виїзд фахівця для уточнення технічних параметрів проєкту та подальше попереднє узгодження проєктних рішень із Замовником, що підтверджується відповідним актом, який надається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг.
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників, Замовником може бути не наданий зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині – видалити вимогу про огляд місця виконання робіт та надання акту огляду.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у своєму рішенні від 13.10.2020 року за №19223-р/пк-пз.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2022 19:18
Вирішення:
Доброго дня !
Встановлена Замовником вимога щодо забезпечення попереднього виїзду фахівця для уточнення технічних параметрів проєкту та подальше попереднє узгодження проєктних рішень із Замовником не є дискримінаційною до потенційних Учасників торгів в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи стислі терміни проведення відповідних робіт, об'єми робіт та об'єктивні обмеження щодо часу виконання робіт, які пов'язані з функціональним призначенням об'єкту, встановлюючи дану вимогу Замовник виходив із необхідності надати змогу потенційним Учасникам торгів ознайомитись з об'єктом виконання робіт та зробити оцінку щодо своїх можливостей виконати відповідні роботи у встановлені терміни.
Крім того Замовник вважає за необхідне надати змогу потенційним учасникам оглянути можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази, оцінити складність спеціалізованих робіт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому корегування вартості наданих послуг в бік збільшення, або відмови від виконання частини ремонтних робіт, аргументуючи тим, що фактичний об'єм робіт виявився більшим, ніж запланований.
Вважаємо, що такий підхід відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які закріплені статтею 5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Огляд об'єкту виконання робіт
Номер:
f842697a7ab64e8e8c8f317894106181
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-006442-a.a1
Назва:
Огляд об'єкту виконання робіт
Вимога:
Шановний замовник!
Документацією на проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник до подання тендерної пропозиції повинен забезпечити попередній виїзд фахівця для уточнення технічних параметрів проєкту та подальше попереднє узгодження проєктних рішень із Замовником, що підтверджується відповідним актом, який надається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Станом на сьогодні, ми, одні із потенційних учасників, виявили бажання прийняти участь в закупівлі, однак, телефони, вказані в електронній системі закупівель не відповідають.
Прошу надати контакти відповідальної особи, яка надасть можливість ознайомитися з об'єктом та підписати акт огляду або видалити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2022 18:01
Вирішення:
Доброго дня !
Щодо вирішення питання попереднього виїзду фахівця для уточнення технічних параметрів проєкту та подальшого узгодження проєктних рішень із Замовником учасник може звернутися за телефонами, вказаними в оголошенні про закупівлі: 0442027078, 0442027049 та додатковим номером 0442027016.
Статус вимоги:
Задоволено