-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Енергоефективний проект розвитку: реконструкція системи опалення та теплотраси Жуківської ЗОШ I-III ступенів ім. Б. Лепкого Бережанської районної ради по вул. Б. Лепкого, 40 в селі Жуків Бережанського району Тернопільської області
Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходжень з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт, в сумі що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету.
Завершена
2 475 478.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2017 11:35 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування протоколу засідання комітету відділу освіти Бережанської РДА № 32 від 12 грудня 2017 р.
Номер:
54b50582473a42189d303fe0f546d2ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-22-000872-a.b1
Назва:
ВИМОГА про скасування протоколу засідання комітету відділу освіти Бережанської РДА № 32 від 12 грудня 2017 р.
Вимога:
12 грудня 2017 на засіданні Тендерного комітету Бережанської РДА було прийнято рішення про визнання переможцем відкритих торгів - "енергоефективний проект розвитку: реконструкція системи опалення та теплотраси Жуківської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Б. Лепкого Бережанської районної ради по вул. Б. Лепкого, 40 в селі Жуків Бережанського району Тернопільської області", - Товариство з обмеженою відповідальністю "В.Ф.Ф.".
Вважаємо дане рішення не законним, тому що ТОВ "В.Ф.Ф." не відповідає вимогам тендерної документації , та не відповідає ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У листі - згоді не вказаний ідентифікаційний номер директора ТОВ "В.Ф.Ф." Фатяка Т.Б., що прямо суперечить тендерній документації, та ЗУ "Про захист персональних даних".
У довідці про наявність необхідного обладнання, машин та механізмів вся техніка орендована, не надано жодного договору оренди, також у Гарантійному листі про субпідрядників вказано, що роботи будуть виконуватися за рахунок власного резерву, що суперечить довідці про наявність обладнання.
Також не має довідки про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У довідці про виконання аналогічних договорів, не вказано стан виконання в тому числі своєчасності виконання умов договору, дата укладення та дата завершення виконання.
Згідно п. 3, ч. 2, ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі": Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
На підставі вище викладеного, просимо Вас:
1. Скасувати протокол засідання комітету відділу освіти Бережанської РДА № 32 від 12 грудня 2017 року.
2. відхилити пропозицію учасника ТОВ "В.Ф.Ф.", код ЄДРПОУ 39924250, відповідно до вимог статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме тендерна пропозиція Учасника ТОВ "В.Ф.Ф.", не відповідає кваліфікаційним критеріям ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3. Розглянути наступну пропозицію з переліку учасників згідно результатів електронного аукціону на закупівлі робіт за об'єктом: реконструкція системи опалення та теплотраси Жуківської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Б. Лепкого Бережанської районної ради по вул. Б. Лепкого, 40 в селі Жуків Бережанського району Тернопільської області.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника.pdf 15.12.2017 15:50
- довідки.pdf 15.12.2017 15:51
- Протокол № 32.pdf 15.12.2017 15:52
- sign.p7s 15.12.2017 15:53
Дата подачі:
15.12.2017 15:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу ФОП Іванов С.А. від 15.12.2017 р., повідомляємо, що:
Інформація про ідентифікаційний номер директора ТОВ «В.Ф.Ф.» Фатяк Т.Б. міститься в
тендерній пропозиції разом зі скан-копією оригіналу паспорту Фатяк Т.Б., згода на обробку
яких надана в довідці «Лист-згода».
Договори оренди на техніку, надані у складі тендерної пропозиції під назвою «Договора
оренди» і підтверджують право на використання її згідно договорів, в т. ч. і на нашому
об’єкті, як власне майно, що не суперечить іншим умовам договорів і істотним умовам
договору. Учасником виконані умови тендерної документації.
«У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній
пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання,
якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж
20 відсотків від вартості договору про закупівлю» - оренда майна, це не субпідряд. Тому
підстави для відхилення, заявлені скаржником, відсутні.
Тендерною документацією вимагалось надання інформації, а не довідки, про технічні, якісні
та кількісні характеристики предмета закупівлі (розділі 3 п. 6), в якій зазначено перелік документів, які були надані учасником ТОВ «В.Ф.Ф.».
В довідці про виконання аналогічних договорів зазначена інформація, яка разом з відгуками
про співпрацю і копіями договорів є підтвердженням виконання і містить усю необхідну
інформацію про стан, строки виконання, дату підписання і закінчення та ін., передбачене
тендерною документацією.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 19.12.2017 р. № 33 вимогу ФОП Іванова С.А. відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено