За кодом CPV за ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія ( електрична енергія)
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (із змінами) та керуючись наказом начальника відділу освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області від 12.09.2022 р. № 143/01-06 «Про внесення змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, затвердженого наказом «Про затвердження переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб відділу освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 р. № 54/01-06 .
1)категорія замовника- орган місцевого самоврядування; 2) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі- згідно додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3)перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерії ціна, питома вага-100%; 4) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати)- відсутній; 5)Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): відсутній.
Завершена
377 453.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 887.27 UAH
Вирішення:Шановний Учаснику, за результатами розгляду вашої Вимоги до Замовника про усунення порушення під час проведення закупівлі від 15.09.2022 р. № 30/08 (далі – Вимога від 15.09.2022 р. № 30/08), Відділ освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1) Щодо вимоги згідно пункту 8 Додатку 2 до Оголошення.
Замовник повідомляє про те, що статус «Переддефолтний» не «носить виключно попереджувальний характер», як стверджує Учасник, а застосовується до недобросовісних учасників ринку, які неналежним чином виконують свої фінансові зобов‘язання. Крім того, статус «Переддефолтний» суттєво впливає на можливість постачання електричної енергії, оскільки для такого учасника встановлюється нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН (ринку на добу наперед) та ВДР (внутрішньодобовому ринку). Згідно п. 1.7.4. р.1.7. Невиконання зобов’язань «Правил ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 26.11.2019 № 2485): «Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Дефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) тривалість статусу «Переддефолтний» для учасника ринку становить більше двох робочих днів; 2) судом прийнято рішення про визнання учасника ринку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або учасником ринку або його уповноваженими органами прийнято рішення про ліквідацію учасника ринку; 3) у випадку анулювання ліцензії учасника ринку».
Замовник повідомляє про те, що зацікавлений в закупівлі електричної енергії тільки у надійних Постачальників, які в процесі роботи постійно добросовісно виконують свої фінансові зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набували статусу «дефолтного» або «переддефолтного».
Замовник вважає, що вимога надати підтвердження, що Учасник не перебував у статусі «переддефолтний» або «дефолтний» не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є обґрунтованою. Крім того, вищезазначена вимога не порушує права потенційних учасників, не є дискримінаційними, що підтверджується в тому числі наявними у відкритому доступі рішеннями АМКУ, наприклад рішення від 12.01.2022 №582-р/пк-пз, від 20.02.2020 № 3290-р/пк-пз, від 09.10.2019 №14553-р/пк-пз,від 11.01.2022 № 505-р/пк-пз.
2) Щодо вимоги згідно пункту 12 Додатку 1 до Оголошення.
Замовник повідомляє про те, що згідно з п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в тому числі за таким принципом як запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога пункту 12 Додатку 1 до Оголошення встановлена Замовником з метою встановлення співпраці виключно з такими постачальниками електричної енергії, які, будучи визнані переможцями закупівель, в подальшому не ініціюватимуть безпідставне та неправомірне підняття ціни за одиницю товару, шляхом введення Замовника в оману щодо наявності зростання ціни в бік збільшення, що може призвести до настання негативних наслідків, включно із відкриттям кримінального провадження.
Вважаємо, що виявлення органами фінансового контролю порушень вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону 922, яке мало місце під час виконання договору про постачання електричної енергії, свідчить про зловживання не лише збоку замовника, а в більшій мірі переможця процедури закупівлі- постачальника електричної енергії, якій ініціював підняття ціни з порушенням вимог Закону.
Уникнення співпраці із такими недобросовісними постачальниками є реалізацією дотримання принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, визначеному у п. 6 . ч. 1 ст. 5 Закону, тобто встановлення такої вимоги повністю відповідає вимогам ч. 3 ст. 22 Закону
Відповідно до вищенаведеного, Замовник відхиляє Вимогу Скаржника від 15.09.2022 р. № 30/08 і додатково повідомляє Скаржнику наступне.
1. Замовником оголошено спрощену закупівлю, код ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-14-003049-a, та оприлюднено ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169, затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області № 3 від 14.09.2022р., а не відкриті торги із тендерною документацією.
2. Відповідно до ст.18 Закону № 922 спрощену закупівлю не можна оскаржити до АМКУ, адже приписи ст. 18 Закону № 922 на неї не поширюються.
3. НКРЕКП – юридична особа, яка здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг та не контролює діяльність Відділу освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:a09c66d5095b46109320543c8ff290c1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-14-003049-a.c1
Назва:вимога
Вимога:
вимога на незаконні положення оголошення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.09.2022 16:47
Опис причини скасування:не завантажено документи до вимоги