-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (відновлення дорожнього полотна) по вул. Київська (2,0 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Закупівля у відповідності до положень Постанови КМУ № 169 від 28.02.2022 (зі змінами)
Завершена
3 206 023.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 040.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2022 10:34 - 20.09.2022 10:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Номер:
7e7fb49d9e254a5781542d3c32998c4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-002212-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
ВИМОГА
14.09.2022р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-09-14-002212-a на спрощену закупівлю «Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (відновлення дорожнього полотна) по вул. Київська (2,0 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» на суму 3 206 023,93 грн з ПДВ.
По даній тендерній процедурі було подано дві пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані наступним чином:
1. ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" на суму 2 981 385,48 грн з ПДВ.
2. ПП «Шляхбудпроект» на суму 3 045 115,76 грн з ПДВ.
За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" перейшла на кваліфікацію, але відповідно до протоколу Замовника № 105 від 28.09.2022р. дана пропозиція була відхилена з наступних підстав:
1)Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг у відповідності до таблиці. Крім того відповідно до абзацу першого підпункту 4.2. пункту 4 Додатку 2 до оголошення, на підтвердження наявності в Учасника транспортних засобів, зазначених у довідці підпункту 4.1 . пункту 4 додатку 2 до оголошення, Учасник мав приєднати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспорт них засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та ін шого обладнання, яке не потребує реєстрації).
На виконання вимог Замовника Учасник у складі пропозиції приєднав довідку
«Про наявність машин, механізмів обладнання та транспортних засобів для наданняя послуг» вих.№в 23/09-3-22 від 23.09.2022 року, та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (найменування файлу «техніка Київська БMP.rar»). Проте у складі пропозиції Учасника відсутні свідоцтва про реєстрацію машин/транспортних засобів, відповідно до пункту 5 довідки Учасника — Котки дорожні самохідні вібраційні вібраційні гладковальцеві, маса 1 3 т.— HAMM Н D 110 у кількості 2 шт (власна техніка), та пункту 8 довідки Учасника Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів WIRTGEN W2000 у кількості 1 шт (що використовуються Учасником на умовах договору надання послуг N‹ 19/03/20 19-2 від 19.03.20 19 року з ТОВ «IHTEP БУД»), що є невідповідністю.
2) У відповідності до пункту 15 додатку 2 до оголошення Замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції розрахунок вартості послуг за предметом закупівлі: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць i доріг комунальної власності (відновлення дорожнього полотна) по вул. Київська (2,0 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 — 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів i залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у форматі .imd a6o .bdcu, a6o .bdcr а також у форматі .pdf. На виконання вимог Замовника Учасник у складі пропозиції приєднав розрахунок вартості послуг за предметом закупівлі у форматі .imd та у форматі .pdf. (найменування файлу «Кошторис Київська БМ P.rar»). Проте під час перевірки розрахунку здійсненого Учасником, встановлено, що даний розрахунок не відповідає технічному завданню до предмета закупівлі, та с додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. (цитата з протоколу). Тому пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”, як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав:
1. Замовником відповідно до абзацу першого підпункту 4.2. пункту 4 Додатку 2 до оголошення, на підтвердження наявності в Учасника транспортних засобів, зазначених у довідці підпункту 4.1 . пункту 4 додатку 2 до оголошення, була встановлена вимога дослівно «Скановані копії* свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації)» (цитата з Оголошення). У даній вимозі та у змісту Оголошення взагалі відсутні словосполучення чи вислови : «Обов’язково надати» , «надати» ; також стає незрозумілим знак «*» вказаний Замовником , до якої інформації табличних даних він відноситься так як посилання в табличних даних інформація відсутня :
«Учасник не повинен відступати від даної форми
№
п/п
Найменування
обладнання
Марка та термін експлуатації (років)
Кількість Власна, орендується чи лізинг (зазначити орендодавця, лізингодавця) або залучається (в тому числі надаються послуги) (зазначити контрагента) тощо
1 2 3 4 5
(цитата з Оголошення).
Стає тільки зрозумілим, що Замовника інтересувало підтвердження право власності на власні машини та механізми. Ми, як учасник надали всі документи що підтверджують право власності на котки дорожні , а саме договір купівлі-продажу та акт прийому-передачі даних спеціальних транспортних засобів. Таким чином, Замовник не довів невідповідність наданої інформації Учасником вимогам закупівлі, тому відхилення Учасника за даними підставам є неправомірною. Тому дана підстава для відхилення пропозиції Учасника є незаконною, та підлягає скасуванню.
2. Наше підприємство , як Учасник закупівлі, у складі надало «Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг» п.8 вказує «Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів WIRTGEN W2000 у кількості 1 шт» (що планується для використання Учасником на умовах договору надання послуг N‹ 19/03/20 19-2 від 19.03.20 19 року з ТОВ «IHTEP БУД»). Що саме є невідповідністю, Замовник у складі свого протоколу не вказав. А це є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 31 ч.2 : «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.» . Тому дана підстава для відхилення пропозиції Учасника є незаконною, та підлягає скасуванню.
3. Наше підприємство , як Учасник закупівлі, у складі своєї пропозиції на вимогу Замовника був наданий кошторис за предметом закупівлі: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць i доріг комунальної власності (відновлення дорожнього полотна) по вул. Київська (2,0 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 — 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів i залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у форматі .imd. Що саме є невідповідністю, Замовник у складі свого протоколу не вказав. А це є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 31 ч.2 : «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.» . Тому дана підстава для відхилення пропозиції Учасника є незаконною, та підлягає скасуванню.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” на суму 2 981 385,48 грн з ПДВ повністю відповідає вимогам Замовника та не підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника № 105 від 28.09.2022р. , за яким було відхилено пропозицію ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”.
2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” такою, що відповідає вимогам Замовника.
Директор ______________ /Юрій Шафорост
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога БМР Київська.pdf 30.09.2022 21:05
Дата подачі:
30.09.2022 21:05
Вирішення:
На вимогу ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" (ідентифікатор вимоги: UA-2022-09-14-002212-a.b1 подану 14.09.2022р 21:05:44) щодо закупівлі: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (відновлення дорожнього полотна) по вул. Київська (2,0 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) повідомляємо наступне.
- Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не передбачає подання Учасником вимоги щодо перегляду рішення Замовника. Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі можливе лише надання пояснень щодо причин відхилення Учасника (Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь).
Щодо надання додаткової аргументації щодо невідповідності пропозиції спрощеної закупівлі ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" повідомляємо наступне.
1) Абзацом 1 підпункту 4.2 пункту 4 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції: Скановані копії* свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Дана вимога передбачає надання Учасником ВСІХ (як власних так і орендованих) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машин, які вказані у довідці Учасника, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 до оголошення, крім тих, що не потребують реєстрації в державних органах.
Оскільки Учасник у вимозі UA-2022-09-14-002212-a.b1 самостійно погодився з тим, що не приєднав сконовані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на власну техніку (Котки дорожні самохідні вібраційні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т.- НАММ HD 110 у кількості 2 шт) таким чином не виконав вимогу Замовника, тому рішення про відхилення Учасника є правомірним.
2) Абзацом 2 підпункту 4.2 пункту 4 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу наступного змісту: КРІМ ТОГО, у разі використання Учасником в процесі надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до пропозиції приєднуються скановані копії* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо). Дана вимога передбачає, необхідність надання Учасником, ДОДАТКОВО до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машин надання сканованих копій* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб, у разі залучення Учасником техніки для надання послуг на Умовах оренди/надання послуг.
Оскільки Учасник, на підтвердження права користування, машиною для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів WIRTGEN W2000 не надав свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а надав лише договір надання послуг № 19/03/2019-2 від 19.03.2019 року з ТОВ «ІНТЕР БУД», таким чином вимога Замовника виконана не в повному обсязі, тому рішення про відхилення Учасника є правомірним.
3) Додатково повідомляємо, що знак «*» є приміткою до додатку 2 до оголошення, та трактує поняття «Сканована копія*» посилання на яке розміщено в кінці вимог (додатку 2) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
4) Щодо розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі повідомляємо, що Учасник ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" приєднав розрахунок вартості послуг за предметом закупівлі, який не відповідає технічному завданню оскільки в розрахунку ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" відсутній пункт 10 та пункт 11 технічного завдання Замовника. Тому розрахований кошторис Учасника не відповідає технічному завданню Замовника за предметом закупівлі.
Також повідомляємо, що дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Враховуючи викладене вище вважаємо правомірними підстави відхилення Вашої пропозиції та відсутніми підстави для зміни рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208".
Статус вимоги:
Не задоволено