-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи,шафи,тумби)
Торги не відбулися
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2022 10:06 - 20.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
3ab34e32fb2a4780a060ca2215ebaaab
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-001597-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Замовником «Державна установа «Територіальне медичне об’єданння Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» було розпочато процедуру спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-14-001597-а. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ виявив бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно з Оголошенням подав свою пропозицію.
Предметом закупівлі було код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи, шафи, тумби).
За результатами розгляду пропозиція учасника ФОП Шульчевський О.О. була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –
« При перевірці наданих згідно оголошення документів Замовником виявлено недоліки. Документи надані разом із тендерною пропозицією, а саме:
- Ескізи меблів не відповідають ескізам вказаним у оголошенні Замовника, а саме: Стіл комп’ютерний з місцем під системний блок та з-мя шухлядами 1600/1400х600/600х750мм – ескіз подано на прямий стіл ».
Стосовно цієї підстави відхилення зазначаю наступне:
1. Відповідно до Додатка 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» ні в технічній специфікації, ні будь де в іншому місці документів закупівлі, Замовником не було надано ескізів предмета закупівлі.
2. Відповідно до п.1 Технічної специфікації Додатка 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено «Стол комп’ютерний з місцем під системний блок та 3-ма шухлядами 1600/1400х600/600х750 мм». Замовником ні в найменуванні предмету закупівлі ( назві цього столу), ні в описі та характеристиці товару не зазначено що стіл кутовий, на відміну від п.7 «Стіл кутовий 14001400*750 мм» де в назві зазначено що СТІЛ КУТОВИЙ!!! Тому наданий учасником ескіз столу відповідає вимогам Замовника до характеристик предмета закупівлі, відображених в тому виді як вони є Замовником в Додатку 1 даного оголошення.
3. Відповідно до п.7 Додатку 2 «Перелік документів, які подає участник у пропозиції» Фізична особа-підприємець Шульчевський Олексій Олександрович надав в своїй тендерній пропозиції Гарантійного листа щодо підтвердження відповідності товару вимогам щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та Гарантійний лист на підтвердження поставки товару згідно усіх технічних вимог Замовника.
Тому, при уточненному Замовником формулювані своїх вимог до характеристик предмета закупівлі, Учасником буде наданий якісний товар згідно всіх вимог Замовника, відображених в цьому оголошенні, в якому є нагальна потреба та який так потрібен Замовнику для виконання заходів з надання якісної медичної допомоги прикріпленому контингенту в умовах воєного стану в нашій країні.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти мою вимогу до розгляду.
2. Відмінити своє рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Шульчевського О.О. спрощеної закупівлі за кодом CPV за кодом ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи, шафи, тумби).
З повагою,
ФОП ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо дискваліфікації ФОП Шульчевський О.О..pdf 28.09.2022 21:07
Дата подачі:
28.09.2022 21:07
Вирішення:
Доброго дня ,шановний Учасник.
Учасників закупівлі дискваліфіковано
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
3da223317a564c9b87e9aa77fd8c2ab2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-14-001597-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Я, фізична особа-підприємець Шульчевский Олексій Олександрович, код 3375509539, як учасник спрощеної закупівлі, ДК 021:2015 код 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (39121000-6 Письмові та інші столи) звертаємо вашу увагу при кваліфікації участника аукціону ФОП Аврамчук Людмила Василівна вами були допущені ряд помилок на слідуючи обставини:
1. Згідно п.6 Додатку2 «Перелік документів, які подає учасник у пропозиції» до «Оголошення про спрощену закупівлю» Замовником вимагалось: «Якість товару повинна бути підтверджена копіями паспортів (сертифікатів) якості, сертифікатами відповідності на продукцію, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи (надати разом з тендерною пропозицією)». Також у «Оголошенні на спрощену закупівлю» у п.4.3 «Інформація паро технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» в частині Загальних вимог до Товарів також зазначено , що:
«Якість Товару повинна підтверджуватися копією сертифікату якості/відповідності або копією паспорту, або копією іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо)».
- 1.1. учасник ФОП Аврамчук Людмила Василівна у своїй пропозиції не надала Сертифікат відповідності на продукцію та не надала також пояснення-обгрунтування щодо його відсутності.
- 1.2 учасником на підтвердження якості та походження товару також не було надано Висновків санітарно-епідеміологічної експетртизи на пропонуєму продукцію.
- 1.3 учасник ФОП Аврамчук Л.В. надала «Паспорти виробів» на пропонуємий товар, але дані документи не містять жодної інформації стосовно походження товару та його виробника.
- 1.4 учасником ФОП Аврамчук Л.В. в складі пропозиції надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, де із переліку видів господарської діяльності зазначено такі види господарської діяльності ФОП Аврамчук Л.В. згідно КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) як: - 46.47- Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; - 47.11 – Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; - 47.76 - Роздрібна торгівля квітами, рослинами, насінням, добривами, домашніми тваринами та кормами для них у спеціалізованих магазинах; Таким чином в даному переліку не має жодного коду господарської діяльності на підтвердження господарської діяльності участника як виробника меблів.
- Таким чином, не надав жодного документа на підтвердження походження та якості пропонуємого товару, як того вимагав сам Замовник в Оголошенні про спрощену закупівлю.
Учасник не підтвердив вимоги Замовника щодо якісних характеристик до предмета закупівлі!
2. Згідно п.9 Додатку2 «Перелік документів, які подає учасник у пропозиції» до «Оголошення про спрощену закупівлю» Замовником вимагалось:
«Довідка/інформація у довільній формі (підтверджуємо всі нищезазначені пункти однією довідкою) про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону: п.14 Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Учасник в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається Учасником (довідка у довільній формі або іншій документ (інформація тощо).
- Учасником не було надано довідку відповідно до ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-YII від 25.12.2015 р. і таким чином учасником не було підтверджено відсутність підстави, передбаченої частиною другої статті 17 ЗУ, для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановленою статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», як це вимагалося самим Замовником в Оголошенні про спрощену закупівлю!
3. Згідно п.2 та п.1 Додатку2 «Перелік документів, які подає учасник у пропозиції» до «Оголошення про спрощену закупівлю» Замовником вимагалось надання Статуту Учасника та документів щодо підтвердження повноважень учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції.
- відповідно до норм чинного законодавства України: ст.42 Господарського Кодексу України, ст.50 Цивільного Кодексу України та відповідно до п.177.8 Податкового Кодексу України єдиним документом, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької діяльності є Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На відміну від юридичних осіб, фізичні особи-підприємці діють без установчих документів (відповідно, документів, які подібні до організаційно-правових форм ТОВ, на кшталт Статуту з розділом про виконавчий орган (директора) та обсягом його повноважень, уставного договору, рішень про призначення директора з визначенням його повноважень і т. д.) Тому на підтвердження вимог відповідно до п.1 та п.2 Додатка 2, учасник повинен був подати Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або надати копію свідоцтва про державну реєстрацію як суб’єкта господарської діяльності.
Але учасник ФОП Аврамчук Л.В. на підтвердження своєї державної реєстрації як фізичної особи-підприємця не надала цього основного документу, який в свою чергу і підтверджує її право як учасника - фізичну особу-підприємця, підписувати документи тендерної пропозиції.
4. Згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення Замовника в частині Технічна специфікація були зазначені опис та характеристика товару, зокрема:
- 4.1. в п.1 «Стіл комп'ютерний з місцем під системний блок та з 3-мя шухлядами 1600/1400х600/600х750мм» зазначено що «Стіл обладнаний місцем під системний блок комп’ютера розмір не меньш 250мм за вширшки з ліва та тумбу на 3 шухляди з права розміром не меньше 400мм за вширшки».
Але учасник в своїй «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» розмістив ескіз запропонованої продукції з розміщенням місцем під системний блок комп’ютера з правого боку, а розміщення тумби на 3 шухляди з лівого боку, тобто навпаки як вимагав цього Замовник в своїй документації , що свідчить про невідповідність запропонованого учасником товару вимогам Замовника до технічних характеристик предмета закупівлі.
- 4.2. в п.5 Додатку 2 «Тумба стаціонарна на дві сторони 400х1200х750мм» в описі товару зазначено що є «Ручки – металеві (скоба не менше 96мм) на 2 кріплення, колір хром». Тобто повинні бути установлені ручки на шухлядах, а не на дверцях, так як про щитові двері в описі нічого Замовником не вказано на відміні від п.2, 3, 9, 10, 12, 13, 15 де на наявність дверцят прям вказано Замовником.
Але на ескізі товару, який надав учасник немає жодних зображень металевих ручок та шухляд, що свідчить про невідповідність запропонованого учасником товару вимогам Замовника до технічних характеристик предмета закупівлі.
- 4.3. в п.6 Додатку 2 «Тумба для прінтера з шухлядами 800х400х700мм» в описі товару зазначено що «Кількість ящиків – чотири. Висувні ящики на металевих роликових направляючих. Кріпильна фурнітура – металева. Ручки – металеві (скоба не менше 96мм) на 2 кріплення, колір хром. Опори пластикові висотою не менше 27мм. Місця з’єднань заховані декоративними пластиковими заглушками. Задня стінка тумби – ламіноване ДВП товщиною не менше 3мм». Жодних згадок щодо дверцят на тумбі не має, а є тільки 4 шухляди.
Але на ескізі товару, який надав учасник є зображення дверки, яка не вимагалась Замовником, що свідчить про невідповідність запропонованого учасником товару вимогам Замовника до технічних характеристик предмета закупівлі.
В своєму протоколі №49/2-СП-В від 26.09.2022 р. щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника та визначення переможця закупівлі Замовник Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» інформує що товари, які є предметом закупівлі цього оголошення та договору необхідні Замовнику для виконання заходів надання якісної медичної допомоги прикріпленому контингенту, але на підставі вищевикладених фактів можно заявити про невідповідність пропозиції ФОП Аврамчук Л.В. вимогам до технічних, якісних та інших характеристи предмета закупівлі, а також невідповідності вимогам Замовника до тендерної документації. Дані факти, а також аналіз інформаціії про попередні закупівлі між Замовником Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» та ФОП Аврамчук Л.В.свідчать про імовірн зацікавленість Замовника у визнані переможцем даної закупівлі саме ФОП Аврамчук Л.В. Замовниик відхиляє учасника з найменьшою пропозицієй та визначає переможцем закупівлі, не зважаючі на всі порушення пропозиції, ФОП Аврамчку Л.В. і чим наносит збитки державному бюджету України на суму 40260,00 грн., що ніяк не припустимо в період війни в Україні против агресора РФ.
Тому ми звертваємось до вас відмінити рішення про визнання ФОП Аврамчук Л.В. переможцем в спрощеній закупівлі.
Також звертаємося з проханням відмінити своє рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Шульчевський Олексій Олександрович, тому що в нашій пропозиції виявлен тільки один недолік- ескіз «Стол комп’ютерний з місцем під системний блок та 3-ма шухлядами 1600/1400х600/600х750 мм» - ескіз подано на стіл прямий. Але ж Замовником не вказано ні в назві цього столу, ні в описі товару, що стіл кутовий, на відміну від п.7 «Стіл кутовий 1400*1400*750 мм» де в назві зазначено що стіл кутовий! ФОП Шульчевський О.О. надав ескіз кутового столунав період кваліфікації учасника, тому що в п.11 Додатку 2 Замовником було зазначено що « Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника». Також в нашій пропозиції є Гарантійний лист щодо підтвердження відповідності товару вимогам щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та Гарантійний лист на підтвердження поставки товару згідно усіх технічних вимог Замовника. Тому нами буде наданий якісний товар згідно всіх вимог Замовника.
Якщо наша Скарга буде проігнорована і не прийняте відповідне рішення оповноваженою особою, ми вимушені будемо довести скаргу до керівництва Замовника безпосередньо і розмістити свою Вимогу безпосередньо в системі Dozorro ті інших вдповідних органах.
ФОП О.О. Шульчевський
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до ДУ ТМО МВС України по м. Києву.pdf 28.09.2022 13:53
Дата подачі:
28.09.2022 13:53
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.09.2022 14:44