• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Благоустрій території

Завершена

1 918 891.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 594.46 UAH
Період оскарження: 13.09.2022 17:38 - 19.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне обрання Переможця

Номер: 3114511185734bec9c52106fcf5c68c4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-011156-a.a3
Назва: Неправомірне обрання Переможця
Вимога:
Уповноваженій особі із закупівель Приватного акціонерного товариства «Київський електровагоноремонтний завод» ВИМОГА 13.09.2022 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-09-13-011156-a на спрощену закупівлю «Благоустрій території» (Код ДК 021:2015 - 45233222-1 Брукування та асфальтування) на суму 1 918 891,67 грн без ПДВ . За даною закупівлею було подано 4 пропозиції, в тому числі і наша пропозиція. За результатами аукціону пропозиції Учасників розташувались наступним чином: 1. ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" на суму 1 673 990 грн без ПДВ; 2. ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" на суму 1 674 000 грн без ПДВ; 3. ТОВ "ДСЗ" на суму 1 701 000 грн без ПДВ; 4. ТОВ "КОМЕРЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС" на суму 1 917 000 грн без ПДВ. Пропозиція ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС", як найбільш вигідна , перейшла на кваліфікацію. За результатами кваліфікації, Замовником було прийняте рішення про обрання даної пропозиції ПЕРЕМОЖНОЮ відповідно до протоколу № 455 від 28.09.2022р. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”, як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав: 1. Відповідно до вимог п.11 Документації про спрощену закупівлю від учасників вимагалось надання забезпечення пропозиції , а саме : «Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у розмірі, який складає: 57 566,75 грн. (П'ятдесят сім тисяч п'ятсот шістдесят шість гривень 75 копійок), що перераховується на наступний рахунок Замовника: IBAN UA473223130000026007000046666 АТ «Укрексімбанк» м. Київ (МФО 322313), ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», код ЄДРПОУ 00480247, hgrynchyshyn@kevrz.com.ua.***В ПРИЗНАЧЕННІ ПЛАТЕЖУ вказувати: Забезпечення пропозиції на спрощену «Благоустрій території» (Код ДК 021:2015 - 45233222-1 Брукування та асфальтування)» (цитата з документації). Окрім того , відповідно до п. 14. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» «Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи (сканкопії оригіналів документів)»: п. 14.16. Платіжне доручення про сплату учасником забезпечення пропозиції (якщо передбачено умовами документації на закупівлю). При розгляді тендерної пропозиції Учасника-Переможця були встановлені наступні факти: - у складі пропозиції ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" наданий файл «тендер-0-717945-109-2022-09-23.pdf» який містить в собі Платіжне доручення №105 від 23.09.2022р. на суму 57 566,75грн як Забезпечення пропозиції на спрощену «Благоустрій території». Відповідно до інформації вказаною в даному документі ми бачимо (правий верхній кут документу), що даний документ сформований 23.09.2022р. о 16год. 14хвил. 43сек. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ Замовника, що подання пропозиції по даній закупівлі було до 23.09.2022 15:00 , таким чином стає очевидно, що надане вказане вище платіжне доручення сформоване вже після подання пропозиції Учасника-Переможця (всі інші документи пропозиції даного Учасника завантажені в електрону систему закупівель 23.09.2022р. о 10:17). - також ЗВЕРТАЄМО УВАГУ Замовника, що підтвердженням вказаного нами факту є запис в платіжному дорученні «Виконати в післяопераційний час» (цитата з платіжного доручення). Таким чином банківська операція пройшла після 16:00 год, що також підтверджує вказаний час 16год. 14хвил. 43сек. Фактом надання забезпечення пропозиції є зарахування грошей на розрахунковий рахунок Замовника. Дату надходження грошових коштів Ви можете перевірити у себе; - окрім цього відповідно до інформації ЕСЗ файл «тендер-0-717945-109-2022-09-23.pdf» який містить в собі Платіжне доручення №105 від 23.09.2022р. на суму 57 566,75грн, як Забезпечення пропозиції, завантажений 26.09.2022р. о 14:04год. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ Замовника, що аукціон за даною закупівлею проходив 26.09.2022р. від 26.09.2022 13:25 до 26.09.2022 14:00. Таким чином стає очевидно, що надане фактичне вказане вище платіжне доручення сформоване вже після проведення аукціону. Також повідомляємо, що 23.09.2022р. за календарем це була п’ятниця, а банківські установи не працюють у суботу та неділю, то Учасник – Переможець отримав платіжне доручення з відміткою банку лише у понеділок , а саме 26.09.2022р. після чого мав фактичну можливість у її дозавантаження у ЕСЗ. На підставі вищенаведених фактів, Учасник- Переможець не виконав вимогу Замовника п.14.16, тобто своєчасно не надав забезпечення своєї пропозиції. Таким чином пропозиція ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. 2. Відповідно до вимог п.14.1 Документації про спрощену закупівлю від учасників вимагалось: «У разі проведення аукціону та зменшення Учасниками початкової вартості пропозиції, на стадії «Кваліфікація переможця», Учасники повинні не пізніше наступного робочого дня після дати завершення аукціону, дозавантажити в електронну систему закупівель Додаток 1 «Цінова пропозиція» із зазначенням нових цін та загальної вартості своєї пропозиції. Так як при проведенні аукціону Учасник-Переможець змінив свою цінову пропозицію з 1 774 651,94 грн без ПДВ на 1 673 990,00 грн, то повинен був виконати вказану вище вимогу до 28.09.2022р. 00:00год, але у вказаний термін Учасник-Переможець не завантажив оновлену Цінову пропозицію. На підставі вищенаведеного факту, Учасник- Переможець не виконав вимогу Замовника п.14.1, тобто своєчасно не надав оновлену цінову пропозицію. Таким чином пропозиція ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника-Переможця ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" на суму 1 673 990 грн без ПДВ не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника № 455 від 28.09.2022р. , за яким пропозиція ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" була визнана переможною. 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "ПЕРШИЙ СЕРВІС" такою, що не відповідає вимогам Замовника. Директор ______________ /Юрій Шафорост
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник. По-перше, Категорія Замовника: не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовує для придбання товарів, робіт та послуг електронну систему закупівель «Прозорро» «Спрощена закупівля». Дана інформація зазначена в ТД на закупівлю, пункт 1.5. По-друге, Замовником в ТД не передбачено надання Учасником закупівлі платіжного доручення про сплату учасником забезпечення пропозиції. Це, як Ви зазначили вказано в пункті 14.16. Тендерної документації. Тому даний файл не розглядався. Розглядалось тільки грошове надходження на зазначений в тендерній документації рахунок. Вважаємо Вашу скаргу не суттєвою. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Державного експертного звіту, щодо аналізу кошторисної документації

Номер: 44077ce90b9c47dd90d7eadaa32cf6a1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-011156-a.c2
Назва: Державного експертного звіту, щодо аналізу кошторисної документації
Вимога:
14.2. Обов’язковою вимогою укладання договору з Підрядником є надання ним Державного експертного звіту, щодо аналізу кошторисної документації (відповідність ТЗ відсутність неврахованих витрат, правильність застосування розцінок). Дана вимога є порушенням закоеодавства вимагаємо прибрати цю вимогу у закупівлі. Також виконання вимоги унеможливлюється воєним станом в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Надання Державного експертного звіту є обов’язковою вимогою Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Гарантія закупівлі.

Номер: 2c36fa52bce04c55a4612b936dd054f3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-011156-a.c1
Назва: Гарантія закупівлі.
Вимога:
Доброго дня! 11. Розмір та умови надання забезння прпечеопозицій учасників: Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у розмірі, який складає: 57 566,75 грн. (П'ятдесят сім тисяч п'ятсот шістдесят шість гривень 75 копійок), що перераховується на наступний рахунок Замовника: IBAN UA473223130000026007000046666 АТ «Укрексімбанк» м. Київ (МФО 322313), ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», код ЄДРПОУ 00480247, hgrynchyshyn@kevrz.com.ua. Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види, банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансової установи. Вимагаємо прибрати вимогу Замовника щодо перерахування йому на рахунок коштів Учасниками в якості гарантії закупівлі, що є порушенням діючого законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Надання забезпечення тендерної пропозиції є обов’язковою вимогою Замовника, яка гарантує спроможність Учасника виконати свої зобов’язання і надати реальну ринкову ціну. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не є порушенням. Також повідомляємо, шо ми не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовує для придбання товарів, робіт та послуг електронну систему закупівель «Прозорро» «Спрощена закупівля»
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні