• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток)

Завершена

12 537 205.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 600.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2017 14:58 - 27.10.2017 01:00
Скарга
Відхилено

Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток)

Номер: 8b98a385194543d3a405bee4013e2b0c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-29-001150-c.c2
Назва: Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток)
Скарга:
СКАРГА 29 вересня 2017 року ПАТ «Укрпошта» (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення № у ЦБД: UA-2017-09-29-001150-c про закупівлю «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1». Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1,2,5,6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Технічної документації затвердженої «Протоколом засідання тендерного комітету» від 29 вересня 2017 року (надалі – Технічна документація) Скаржником підготовлено повний та відповідний пакет документів для участі у відкритих торгах на закупівлю «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1». 27 жовтня 2017 року Скаржником подано тендерну пропозицію, відповідно до Технічної документації на закупівлю «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1», яка відбудеться 06 грудня 2017 року (станом на 13.11.2017 перенесена на 14.11.2017), № у ЦБД: UA-2017-09-29-001150-с, розміщеного на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. Крім того, умовами Тендерної документації вимагається внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, що було і зроблено Скаржником.             Про результат розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1», а саме про те, що пропозицію Скаржника відхилено стало відомо 08 листопада 2017 року з веб-порталу https://etp.zakupki.com.ua/tender/1506257. Протоколом № 5 від 08.11.2017 року було відхилено тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з тим, що:     Відповідно до пункту 2 розділу 3 Документації забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу «тендерна гарантія». Форма та зміст тендерної гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 376 000,00 грн. (триста сімдесят шість тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Тендерна гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Гера" міститься банківська гарантія №2874-1017/GRA2, видана Публічним акціонерним товариством «ВЕРНУМ БАНК», у якій вказано, що ця гарантія набирає чинності згідно та на умовах, встановлених в Договорі про надання гарантії №2874-1017/GRA2. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Гера" відсутній Договір про надання гарантії №2874-1017/GRA. Враховуючи наведене, банківська гарантія №2874-1017/GRA2 не містить підтвердження її чинності та відповідно, що термін її дії не менше, ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам Документації в цій частині. В свою чергу, Договір про надання гарантії може містити умови що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником. Відповідно до викладеного вище, керуючись нормами Закону та враховуючи практику Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№352-р/пк-пз від 25.01.2017р., UA-2016-11-02-000468-c) виноситься на голосування наступне питання: - відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Гера" на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. З такими висновками Замовника не можливо погодитися у зв’язку з наступним: Скаржник на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації надав Банківську гарантію № 2874-1017/GRA2 від 27.10.2017р. в рахунок внесення забезпечення Тендерної пропозиції. Абзацами 3 п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не є підставою для її відхилення Замовником. Абзацами 7 п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв (якщо такі критерії передбачені тендерною документацією), наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Вважаємо, що відсутність Договору про надання гарантії №2874-1017/GRA не є підставою для відхилення тендерної пропозиції поданою Скаржником, а навіть у наявності сумнівів, щодо не чинності Банківської гарантії № 2874-1017/GRA2 від 27.10.2017р. в рахунок внесення забезпечення Тендерної пропозиції Замовним міг самостійно звернутися до банку за підтвердженням чинності вищезазначеної угоди, але дані звернення відсутні. Крім того, відсутність Договору про надання гарантії №2874-1017/GRA у складі тендерної пропозиції не є підставою для її відхилення Замовником у зв’язку з тим, що подача договору не передбачена, а ні ЗУ «Про публічні закупівлі», а ні Тендерною документацією затвердженою «Протокол засідання тендерного комітету» від 29 вересня 2017 року (в редакції від 24.10.2017р.). Також, Банківська гарантії № 2874-1017/GRA2 від 27.10.2017р. відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 та укладена з метою задоволення вимог Замовника з отриманням грошових коштів по забезпеченню. Вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав зазначених в протоколі № 5 від 08.11.2017 року є упередженими, незаконним та таким, що суперечать чинному законодавству. Згідно з ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель відноситься: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до абз. 1,2,3 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.             Частина 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Згідно до ч. 2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься: визнання права; припинення дії, яка порушує право. З цією метою необхідно витребувати оригінали тендерних пропозицій учасників для їх дослідження та встановити, чи правомірно було відхилено тендерну пропозицію учасника Скаржника. Про результати розгляду тендерних пропозицій, а саме про прийняття рішень про відхилення тендерної пропозиції учасника Скаржника стало відомо 08.11.2017 року, а отже строк на її оскарження Антимонопольного комітету України не сплив. Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати протокол № 5 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015-30170000-1 Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) від 08листопада 2017 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гера» (код ЄДРПОУ 19252187, юридична адреса: Україна, 02125, м. Київ, вул. Старосільська, 1, оф. 22) незаконним та скасувати його. 3. Витребувати тендерні пропозиції всіх учасників в оригіналі, дослідити їх та встановити правомірність рішення тендерного комітету ПАТ «Укрпошта» (код ЄДРПОУ 2150045, юридична адреса: Україна, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22). 4. Зобов’язати тендерний комітет ПАТ «Укрпошта» (код ЄДРПОУ 2150045, юридична адреса: Україна, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22) переглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гера» (код ЄДРПОУ 19252187, юридична адреса: Україна, 02125, м. Київ, вул. Старосільська, 1, оф. 22) на відповідність тендерній документації з врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України. Додаток: 1) Квитанція про сплату за подання скарги.   Директор ТОВ «Гера»                                    __________________ Бакуменко П.С.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.12.2017 16:57
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Гера", Ліщенко Володимир Петрович +380504155125 v.lischenko@gera.com.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 958d21fdeebd42bd9b0292abe436acc9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-29-001150-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
29 вересня 2017 року ПАТ «Укрпошта» (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення № у ЦБД: UA-2017-09-29-001150-c про закупівлю «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1». Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1,2,5,6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Технічної документації затвердженої «Протоколом засідання тендерного комітету» від 29 вересня 2017 року (надалі – Технічна документація) Скаржником підготовлено повний та відповідний пакет документів для участі у відкритих торгах на закупівлю «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1». 27 жовтня 2017 року Скаржником подано тендерну пропозицію, відповідно до Технічної документації на закупівлю «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1», яка відбудеться 06 грудня 2017 року, № у ЦБД: UA-2017-09-29-001150-с, розміщеного на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. Крім того, умовами Тендерної документації вимагається внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, що було і зроблено Скаржником. Про результат розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі «Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) код ДК 021-2015:30170000-1», а саме про те, що пропозицію Скаржника відхилено стало відомо 08 листопада 2017 року з веб-порталу https://etp.zakupki.com.ua/tender/1506257. Протоколом № 5 від 08.11.2017 року було відхилено тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з тим, що: Відповідно до пункту 2 розділу 3 Документації забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу «тендерна гарантія». Форма та зміст тендерної гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 376 000,00 грн. (триста сімдесят шість тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Тендерна гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Гера" міститься банківська гарантія №2874-1017/GRA2, видана Публічним акціонерним товариством «ВЕРНУМ БАНК», у якій вказано, що ця гарантія набирає чинності згідно та на умовах, встановлених в Договорі про надання гарантії №2874-1017/GRA2. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Гера" відсутній Договір про надання гарантії №2874-1017/GRA. Враховуючи наведене, банківська гарантія №2874-1017/GRA2 не містить підтвердження її чинності та відповідно, що термін її дії не менше, ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам Документації в цій частині. В свою чергу, Договір про надання гарантії може містити умови що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником. Відповідно до викладеного вище, керуючись нормами Закону та враховуючи практику Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№352-р/пк-пз від 25.01.2017р., UA-2016-11-02-000468-c) виноситься на голосування наступне питання: - відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Гера" на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. З такими висновками Замовника не можливо погодитися у зв’язку з наступним: Скаржник на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації надав Банківську гарантію № 2874-1017/GRA2 від 27.10.2017р. в рахунок внесення забезпечення Тендерної пропозиції. Абзацами 3 п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не є підставою для її відхилення Замовником. Абзацами 7 п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв (якщо такі критерії передбачені тендерною документацією), наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Вважаємо, що відсутність Договору про надання гарантії №2874-1017/GRA не є підставою для відхилення тендерної пропозиції поданою Скаржником, а навіть у наявності сумнівів, щодо не чинності Банківської гарантії № 2874-1017/GRA2 від 27.10.2017р. в рахунок внесення забезпечення Тендерної пропозиції Замовним міг самостійно звернутися до банку за підтвердженням чинності вищезазначеної угоди, але дані звернення відсутні. Крім того, відсутність Договору про надання гарантії №2874-1017/GRA у складі тендерної пропозиції не є підставою для її відхилення Замовником у зв’язку з тим, що подача договору не передбачена, а ні ЗУ «Про публічні закупівлі», а ні Тендерною документацією затвердженою «Протокол засідання тендерного комітету» від 29 вересня 2017 року (в редакції від 24.10.2017р.). Також, Банківська гарантії № 2874-1017/GRA2 від 27.10.2017р. відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 та укладена з метою задоволення вимог Замовника з отриманням грошових коштів по забезпеченню. Вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав зазначених в протоколі № 5 від 08.11.2017 року є упередженими, незаконним та таким, що суперечать чинному законодавству. Згідно з ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель відноситься: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до абз. 1,2,3 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Частина 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи): - планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; - здійснює вибір процедури закупівлі; - проводить процедури закупівель; - забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; - забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; - здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Згідно до ч. 2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься: визнання права; припинення дії, яка порушує право. З цією метою необхідно витребувати оригінали тендерних пропозицій учасників для їх дослідження та встановити, чи правомірно було відхилено тендерну пропозицію учасника Скаржника. Про результати розгляду тендерних пропозицій, а саме про прийняття рішень про відхилення тендерної пропозиції учасника Скаржника стало відомо 08.11.2017 року, а отже строк на її оскарження Антимонопольного комітету України не сплив. Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати протокол № 5 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015-30170000-1 Етикетувальні машини (Принтери для друку етикеток) від 08листопада 2017 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гера» (код ЄДРПОУ 19252187, юридична адреса: Україна, 02125, м. Київ, вул. Старосільська, 1, оф. 22) незаконним та скасувати його.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.