-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельні генератори ( ДГУ ) -8 шт
Завершена
5 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 59 000.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2022 15:25 - 17.09.2022 15:20
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
4fd143a06b744c469253c57d5e36b030
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.b8
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник !
Вимога щодо усунення порушень в сфері законодавства публічних закупівель у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 27.09.2022 16:21
- Протокл № 59 від 28.09.22.pdf 29.09.2022 08:46
Дата подачі:
27.09.2022 16:21
Вирішення:
Відповідно до ч.14 ст.14 Закону Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до ч. 11 ст.14 Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто пропозицію учасника, яка за результатами аукціону була визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» не розглядалась взагалі, тому замовником не може бути надано додаткову аргументацію причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні.
Щодо підстав для скасування рішення, зазначених учасником ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», то повідомляємо наступне:
1)не дотримання учасником ТОВ «Хайтед Україна» вимоги щодо аналогічного договору, оприлюдненого в системі закупівель не є підставою для відхилення пропозиції, так як в період уточнень Замовником було надано відповідь на запитання учасника щодо вимог документації цієї закупівлі на сайті уповноваженого органу 14.09.22, 13:36 Відсутність посилання у листі- відгуку на номер , дату укладення договору, ідентифікатор закупівлі не буде розглядатись Замовником як причина для відхилення пропозиції.
2) не дотримання учасником ТОВ «Хайтед Україна» вимоги щодо ідентифікатора закупівлі на PROZORRO у позитивному листі відгуку не є причиною для відхилення пропозиції, так як в період уточнень Замовником було надано роз’яснення на запитання учасника щодо вимог документації цієї закупівлі на сайті уповноваженого органу 14.09.22, 13:36 Відсутність посилання у листі- відгуку на номер , дату укладення договору, ідентифікатор закупівлі не буде розглядатись Замовником як причина для відхилення пропозиції.
3) щодо сертифікатів та декларації про відповідність продукції , то слід зазначити наступне, - Сертифікат відповідності на установки електрогенераторні дизельні торгової марки WattStream серії WS , видано ТОВ «Хайтед Україна» , що діє за дорученням від 02.01.2022р. - Декларація про відповідність видана на продуцію , виробництва WattStream Enginering Ltd, уповноважений представник- ТОВ «Хайтед Україна», місце декларування – ТОВ «Хайтед Україна» 01021 м. Київ вул. М.Грушевського,28/2. В документації учасника додано лист про надання Директором компанії WattStream Enginering компанії «Хайтед Україна» ексклюзивних прав на території України на підготовку пропозицій, поставку продукції, сертифікацію, здійснення установки, запуску, гарантійного та післягарантійного обслуговування. Відповідно до цього листа все обладнання знаходиться під гарантіями виробника протягом 12 місяців. Крім того, пропозиція учасника містить лист за вих. № 274 від 21.09.2022р про відповідність технічним вимогам та лист за вих. № 277 від 21.09.2022р з порівняльною таблицею характеристик обладнання. Отже у замовника відсутні підстави для скасування рішення і цій частині.
4) щодо документів учасника ТОВ «Хайтед Україна» про підтвердження щодо ступеню локалізації - учасником було надано заявки про включення до переліку із підтвердженим ступенем локалізації. Під час перевірки на сайті уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&productVendor ступінь локалізації всього обладнання учасника, що представлено у закупівлі складає не менше 20 % , в той час як відповідно до п. 6 Розділу X Закону 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків.
Тобто, документи учасника відповідають вимогам документації закупівлі та вимогам щодо ступеню локалізації у Законі «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
885a08a0fa894fb1a414bb586b49d756
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.c7
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник !
Звертаємо Вашу увагу, що одним із мотивів у відмові розширити коло постачальників Ви зазначаєте наступне: «Зважаючи на стислі строки виконання для вказаної закупівлі, внесення змін до закупівлі може призвести до порушення строків виконання договору та зриву початку опалювального сезону.»
Беручі до уваги, що Ви вже проводили спрощену закупівлю на закупівлю генераторів 8шт, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-01-007035-a в якому зазначали характеристики і найменування наступних станцій WS-70RS, WS-90RS, WS-125RS, WS-140RS, WS-165RS. При цьому жодний учасник із станціями WattStream не прийняв участі. При цьому участь прийняли інші учасники, серед пропозицій пропонувалося обладнання яке відповідало вимогам документації на закупівлю (UA-2022-08-01-007035-a), при цьому пропозиція якого була безпідставно відхилена. І Ви мали змогу отримати обладнання ще до 01.09.2022р.
Беручі до уваги, що в поточній спрощені закупівлі UA-2022-09-13-008572-a Ви знов зазначаєте параметри тих самих станції, а також додавши до них інші параметри які характеризують суто станцій WattStream і не бажаєтє долучати постачальників аналогічного обладнання які відповідають необхідними Вам потужностям.
Таким чином, якщо учасники з тими станціями знову не приймуть участь у закупівлі або якщо їх пропозиція за ОБ’ЄКТИВНОЮ оцінкою не буде відповідати вимогам документації про закупівлю, то Ви тим самим створюєте ситуацію яка приведе до відтермінування поставки обладнання та зриву початку опалювального сезону.
Ми погоджуємось з тим, що Ви вправі вибирати і визначати характеристики обладнання, але приймачі вище наведене, та для своєчасного забезпечення резервним електроживленням Ваших об’єктів без зриву початку опалювального сезону вимагаємо розширити коло учасників через внесення відповідних змін до закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2022 13:27
Вимога
Відхилено
потужність двигуна
Номер:
1609a44ee7594c63ba7102bc416ff24d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.b6
Назва:
потужність двигуна
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад мають відбуватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
А саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми вивили вимоги які на нашу думку, порушують принципи проведення закупвель, а саме: у Додатку 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) Ви висуваєте вимоги щодо потужності двигуна зазначивши відповідні параметри :
Проте дизель-генератори призначені для виготовлення електроенергії і потужність двигуна має відповідати потужності цієї електроенергії, а Ви вимагаєте потужність двигунів яка значно вища за необхідну. Якщо вам потрібні генератори певної потужності то і двигуни мають бути такими які забезпечать цю потужність. Наприклад ви вимагаєте щоб Дизельний генератор максимальною потужністю 125 кВа мав потужність двигуна не меньше 121кВт (основна) при цьому потужність генератора номінальна 90кВт – навіщо перевищувати на 40% потужність двигуна від необхідної потужності генератора окрім як звузити коло постачальників? Коли ККД на сучасних дизель-генераторах становить біля 10%. Така вимога є вимогою до окремого параметра комплектуючого який не впливає на параметр товару який закуповується.
Вимагаємо усунути порушення в часині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням, а саме прибрати вимогу щодо потужності двигуна основної та потужності двигуна резервної.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 57 від 15.09.2022р.pdf 15.09.2022 15:38
Дата подачі:
15.09.2022 02:59
Вирішення:
Враховуючи , те що вказане у закупівлі обладнання буде встановлено на котельних Замовника, потужність обладнання була розрахована виходячи з максимального пускового струму та сумарної потужності навантаження на об’єкт, тому внесення змін до вимог закупівлі може призвести до невідповідності технічних параметрів обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
посилання на прозорро у відгуці від контрагента
Номер:
249518982bb14e828aefec06449c4517
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.b5
Назва:
посилання на прозорро у відгуці від контрагента
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад мають відбуватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
А саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми вивили вимоги які на нашу думку, порушують принципи проведення закупвель, а саме: у Додатку 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) Ви вимагаєте:
Надати «4.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру, дати та ідентифікатора закупівлі на PROZORRO укладення такого договору (надається щодо довідки, значеної у п.4.1 цього додатку)»
Проте контрагенти при наданні відгуку не зазначають дату і номер ідентифікатора закупівлі на PROZORRO. А також якщо у даному відгуку контрагент зазначає якісне виконання договору, і ви хочете перевірити чи дійсно є такий договорі на PROZORRO, то для такої перевірки ви можете вимагати від учасника зазначити посилання на PROZORRO в довідці по аналогічному договору, не обмежуючі цим коло учасників, і не порушуючи принципи закупівлі.
Вимагаємо усунути порушення в часині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням, а саме прибрати у вимозі посилання на дату і номер ідентифікатора закупівлі на PROZORRO , а саме прибрати із вимогу наступне «із значенням номеру, дати та ідентифікатора закупівлі на PROZORRO укладення такого договору».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 56 від 15.09.2022р.pdf 15.09.2022 15:33
Дата подачі:
15.09.2022 02:23
Вирішення:
Замовником 14.09.22, о 13:36 через систему публічних закупівель було надано відповідь на аналогічне питання.
«Відсутність посилання у листі- відгуку на номер , дату укладення договору, ідентифікатор закупівлі не буде розглядатись Замовником як причина для відхилення пропозиції»
Зважаючи на стислі строки виконання для вказаної закупівлі, внесення змін до закупівлі може призвести до порушення строків виконання договору та зриву початку опалювального сезону. В той час, як наявність посилання у листі про позитивний досвід виконання аналогічного договору на ідентифікатор закупівлі на сайті уповноваженого органу, підтверджує дійсність договору та прозорість діяльності учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо кількості генераторів у аналогічному договорі
Номер:
edfb2b370848470cacf3f23341f8777a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.c4
Назва:
Вимога щодо кількості генераторів у аналогічному договорі
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад мають відбуватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
А саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми вивили вимоги які на нашу думку, порушують всі ці принципи, а саме: у Додатку 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) Ви вимагаєте:
Надати «Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору», при цьому зазначаючі, що
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, оприлюднений в системі закупівель, за умовами якого здійснено постачання в 2021 та/або 2022 роках за предметом договору ( одного або декількох) дизельних генераторів потужністю не менше 50 кВт загальною кількістю не менше 2 одиниць та потужністю не менше 100 кВт загальною кількістю не менше 6 одиниць.
Оскільки для підтвердження аналогічним договором, що учасник виконує домовленості за договором, достатньо одного дизель-генератора.
Вимагаємо усунути порушення в часині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням, а саме прибрати у вимозі посилання на кількість генераторів, а саме прибрати «не менше 50 кВт загальною кількістю не менше 2 одиниць та потужністю не менше 100 кВт загальною кількістю не менше 6 одиниць».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 55 від 15.09.2022р.pdf 15.09.2022 15:28
Дата подачі:
15.09.2022 02:10
Вирішення:
Так як Замовником оголошено закупівлю 8 шт генераторів дизельних, потужністю від 70 до 165 кВт , то вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, тобто договору поставки обладнання в кількості відповідній до вимог закупівлі та відповідної потужності, не є дискримінаційною та відповідає принципам Закону про публічні закупівлі, зокрема – максимальна економія та ефективність, враховуючи вартість Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо сертифікату
Номер:
02c40cbc2bf043da9364e7eb0611d5c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.c3
Назва:
Вимога щодо сертифікату
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад мають відбуватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
А саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми вивили вимоги які на нашу думку, порушують всі ці принципи, а саме: у Додатку 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) Ви вимагаєте:
«1.6.Надати завірену копію Сертифікатів на відповідність обладнання ДСТУ EN 12601:2014; пп.6.1-6.13, 7.3, 7.4, 8.1, 8.2, 9 ДСТУ ISO 8528-8:2004; р. 7 ДСТУ EN 61000-3-2:2016; р.5 ДСТУ EN 61000-3-3:2017; пп. 4.1-4.3, 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017; р. 7-9 ДСТУ EN 60034-5:2015; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-6:2019; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-7:2015; пп.5-7 ДСТУ EN 60034-8:2018; пп.4.3.2, 4.4.1-4.4.4, 4.4.6, 4.4.8, 4.5,5.1-5.4, 6.1-6.4, 7.2-7.2.10, 7.3-7.8, 8.2.1-8.2.4, 8.2.6, 8.2.7, 8.3.3, 12.4, 15.2-15.4, 17.1, 17.2, 17.5, 18,1; ДСТУ EN 60204-1:2019; п.п 6.1-6.13; 7.3, 7.4, 8.1, 8.2.6 ДСТУ ISO 8528-5:2005; п.п 5.1, 5.2 ДСТУ EN 55014-1:2019; п.п 4.1-4.2.3.1 ДСТУ EN 55014-2:2017.»
Уважно вивчивши ринок дизельних генераторів та виробників сертифікат з переліченими стандартами має лише компанія ТОВ «Хайтед Україна». Копія сертифіката додається.
У зв’язку з чим дана вимога унеможливлює запропонувати обладнання для забезпечення безперебійного електроживлення з визначеною потужністю іншим виробникам, які на момент проведення тендеру не мають відповідного документу (один в один), але обладнання яких відповідає зазначеним стандартам.
Також слід зазначити, що обов’язкова сертифікація в нашій країні скасована.
Вимагаємо усунути порушення в часині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням прибрати дану вимогу («1.6.Надати завірену копію Сертифікатів на відповідність обладнання ДСТУ EN 12601:2014; пп.6.1-6.13, 7.3, 7.4, 8.1, 8.2, 9 ДСТУ ISO 8528-8:2004; р. 7 ДСТУ EN 61000-3-2:2016; р.5 ДСТУ EN 61000-3-3:2017; пп. 4.1-4.3, 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017; р. 7-9 ДСТУ EN 60034-5:2015; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-6:2019; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-7:2015; пп.5-7 ДСТУ EN 60034-8:2018; пп.4.3.2, 4.4.1-4.4.4, 4.4.6, 4.4.8, 4.5,5.1-5.4, 6.1-6.4, 7.2-7.2.10, 7.3-7.8, 8.2.1-8.2.4, 8.2.6, 8.2.7, 8.3.3, 12.4, 15.2-15.4, 17.1, 17.2, 17.5, 18,1; ДСТУ EN 60204-1:2019; п.п 6.1-6.13; 7.3, 7.4, 8.1, 8.2.6 ДСТУ ISO 8528-5:2005; п.п 5.1, 5.2 ДСТУ EN 55014-1:2019; п.п 4.1-4.2.3.1 ДСТУ EN 55014-2:2017.»).
Пов'язані документи:
Учасник
- сертифікат 15.09.2022 01:47
- Протокол № 53 від 15.09.2022р.pdf 15.09.2022 15:19
Дата подачі:
15.09.2022 01:47
Вирішення:
Наведені у вимогах до сертифікації обладнання державні стандарти є чинними в Україні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо декларації
Номер:
1ab6e40f0b1c489f98618fa324240daf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.b2
Назва:
Вимога щодо декларації
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад мають відбуватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
А саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми вивили вимоги які на нашу думку, порушують всі ці принципи, а саме: у Додатку 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) Ви вимагаєте:
Надати завірену копію декларацій про відповідність ДСТУ EN 12601:2014, ДСТУ ISO 8528-8:2004, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУ EN 61310-2:2017, ДСТУ EN 60204-1:2019, ДСТУ ISO 8528-5:2005, ДСТУ EN 60034-5:2015, ДСТУ EN 60034-6:2019, ДСТУ EN 60034-7:2015, ДСТУ EN 60034-8:2018, ДСТУ EN 55014-1:2019; ДСТУ EN 55014-2:2017 та відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 р.), технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ПКМУ № 1077 від 16.12.2015 р.), технічного регламенту безпеки машин ( ПКМУ № 62 від 30.01.2013 р.)
Уважно вивчивши ринок дизельних генераторів та виробників декларацію з переліченими стандартами має лише компанія ТОВ «Хайтед Україна». Копія декларації додається.
У зв’язку з чим дана вимога унеможливлює запропонувати обладнання для забезпечення безперебійного електроживлення з визначеною потужністю іншим виробникам, які на момент проведення тендеру не мають відповідного документу (один в один), але обладнання яких відповідає зазначеним стандартам.
Вимагаємо усунути порушення в часині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням прибрати дану вимогу («Надати завірену копію декларацій про відповідність ДСТУ EN 12601:2014, ДСТУ ISO 8528-8:2004, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУ EN 61310-2:2017, ДСТУ EN 60204-1:2019, ДСТУ ISO 8528-5:2005, ДСТУ EN 60034-5:2015, ДСТУ EN 60034-6:2019, ДСТУ EN 60034-7:2015, ДСТУ EN 60034-8:2018, ДСТУ EN 55014-1:2019; ДСТУ EN 55014-2:2017 та відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 р.), технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ПКМУ № 1077 від 16.12.2015 р.), технічного регламенту безпеки машин ( ПКМУ № 62 від 30.01.2013 р.)»), або замінити її на наступну : «Надати завірену копію декларацій про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 р.), технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ПКМУ № 1077 від 16.12.2015 р.), технічного регламенту безпеки машин ( ПКМУ № 62 від 30.01.2013 р.)».
Пов'язані документи:
Учасник
- декларація 15.09.2022 01:45
- Протокол № 52 від 15.09.22.pdf 15.09.2022 15:15
Дата подачі:
15.09.2022 01:45
Вирішення:
Наведені у вимогах до декларації державні стандарти є чинними в Україні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимоги щодо сертифікації
Номер:
50276ecc1893444db260d749390caba1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008572-a.b1
Назва:
Вимоги щодо сертифікації
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад мають відбуватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
А саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми вивили вимоги які на нашу думку, порушують всі ці принципи, а саме: у Додатку 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) Ви вимагаєте:
«1.6.Надати завірену копію Сертифікатів на відповідність обладнання ДСТУ EN 12601:2014; пп.6.1-6.13, 7.3, 7.4, 8.1, 8.2, 9 ДСТУ ISO 8528-8:2004; р. 7 ДСТУ EN 61000-3-2:2016; р.5 ДСТУ EN 61000-3-3:2017; пп. 4.1-4.3, 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017; р. 7-9 ДСТУ EN 60034-5:2015; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-6:2019; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-7:2015; пп.5-7 ДСТУ EN 60034-8:2018; пп.4.3.2, 4.4.1-4.4.4, 4.4.6, 4.4.8, 4.5,5.1-5.4, 6.1-6.4, 7.2-7.2.10, 7.3-7.8, 8.2.1-8.2.4, 8.2.6, 8.2.7, 8.3.3, 12.4, 15.2-15.4, 17.1, 17.2, 17.5, 18,1; ДСТУ EN 60204-1:2019; п.п 6.1-6.13; 7.3, 7.4, 8.1, 8.2.6 ДСТУ ISO 8528-5:2005; п.п 5.1, 5.2 ДСТУ EN 55014-1:2019; п.п 4.1-4.2.3.1 ДСТУ EN 55014-2:2017.»
Уважно вивчивши ринок дизельних генераторів та виробників сертифікат з переліченими стандартами має лише компанія ТОВ «Хайтед Україна». Копія сертифіката додається.
У зв’язку з чим дана вимога унеможливлює запропонувати обладнання для забезпечення безперебійного електроживлення з визначеною потужністю іншим виробникам, які на момент проведення тендеру не мають відповідного документу (один в один), але обладнання яких відповідає зазначеним стандартам.
Також слід зазначити, що обов’язкова сертифікація в нашій країні скасована.
Вимагаємо усунути порушення в часині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням прибрати дану вимогу («1.6.Надати завірену копію Сертифікатів на відповідність обладнання ДСТУ EN 12601:2014; пп.6.1-6.13, 7.3, 7.4, 8.1, 8.2, 9 ДСТУ ISO 8528-8:2004; р. 7 ДСТУ EN 61000-3-2:2016; р.5 ДСТУ EN 61000-3-3:2017; пп. 4.1-4.3, 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017; р. 7-9 ДСТУ EN 60034-5:2015; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-6:2019; п. 3.1 ДСТУ EN 60034-7:2015; пп.5-7 ДСТУ EN 60034-8:2018; пп.4.3.2, 4.4.1-4.4.4, 4.4.6, 4.4.8, 4.5,5.1-5.4, 6.1-6.4, 7.2-7.2.10, 7.3-7.8, 8.2.1-8.2.4, 8.2.6, 8.2.7, 8.3.3, 12.4, 15.2-15.4, 17.1, 17.2, 17.5, 18,1; ДСТУ EN 60204-1:2019; п.п 6.1-6.13; 7.3, 7.4, 8.1, 8.2.6 ДСТУ ISO 8528-5:2005; п.п 5.1, 5.2 ДСТУ EN 55014-1:2019; п.п 4.1-4.2.3.1 ДСТУ EN 55014-2:2017.»).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2022 01:32
Опис причини скасування:
не додався документ
Дата скасування:
15.09.2022 01:47