-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2022 15:08 - 15.10.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
11bb9802a5704d92afc8a1cb712beea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008045-a.c3
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення даних пунктів Закону призводить до неможливості ФОП Гончаров Денис Володимирович прийняти участь в даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 24_09_22_Скарга_АМКУ_Свалява.docx 24.09.2022 20:32
- 24_09_22_Скарга_АМКУ_Свалява_Гончаров_умови_закупівлі.pdf 24.09.2022 20:32
- Додаток до скарги.docx 24.09.2022 20:32
- 24_09_22_Скарга_АМКУ_Свалява_Гончаров_умови_закупівлі.pdf 24.09.2022 22:41
- 24_09_22_Скарга_АМКУ_Свалява.docx 24.09.2022 22:41
- Додаток до скарги.docx 24.09.2022 22:42
- Інформація АМКУ Гончаров 03.10.22.pdf 03.10.2022 21:55
- Інформація АМКУ Гончаров 03.10.22 (2).docx 03.10.2022 21:55
- рішення від 27.09.2022 №6006.pdf 27.09.2022 14:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2022 № 6119.pdf 04.10.2022 15:21
- рішення від 04.10.2022 №6119.pdf 07.10.2022 13:08
- 2. Скріншоти виробника ePresenter.docx 30.09.2022 19:42
- Пояснення по суті.docx 30.09.2022 19:42
- 3. документи якості.pdf 30.09.2022 19:43
- 1. Скріншоти виробника Briolight.docx 30.09.2022 19:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2022 20:39
Дата розгляду скарги:
04.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2022 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.10.2022 13:08
Дата виконання рішення Замовником:
11.10.2022 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконуємо рішення № 6119-р/пк-пз від 04.10.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та розміщуємо відповідну інформацію у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» у строк, шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Медичне обладнання".
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників торгів
Номер:
c6525423b57647c691536dd57902afcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008045-a.c2
Назва:
Дискримінація учасників торгів
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та відкритості, прозорості на всіх стадіях закупівель. Проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Додатку 4 до Тендерної документації, показав, що Вами висунуто дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, а саме:
У складі пропозиції Учасник повинен надати
1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на програмно-апаратний комплекс для колекційної та розвиткової роботи. Чому Ви вимагаєте надати зазначений документ саме на програмно-апаратний комплекс для колекційної та розвиткової роботи, адже предметом закупівлі у Вас зазначено «ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні та код національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів – 48147 – система реабілітації віртуальна з пасивною підтримкою.) (Інтерактивна підлога, Інтерактивна пісочниця, Інтерактивна панель 43 дюйми з модулем великої моторики»)»? Така неправомірна вимога суттєво обмежує коло учасників і не дозволяє прийняти участь виробників та постачальників, які пропонують інтерактивні пісочниці, інтерактивні підлоги, інтерактивні панелі, які відповідають Вашим вимогам.
2. «Копію анотації до методичних рекомендацій щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання; копію змісту методичних рекомендацій із зазначенням усіх розділів, розкритих у посібнику; копію вступу до методичних рекомендацій із загальною інформацією щодо інтерактивного обладнання». Необхідність надання зазначених документів обмежує коло учасників і не дозволяє прийняти участь більшому колу учасників.
Просимо Замовника внести зміну до тендерної документації, усунувши дискримінаційні вимоги та встановити вимоги до обладнання відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2022 23:23
Вирішення:
13 вересня 2022 року Комунальним некомерційним підприємством «Обласний будинок дитини» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник), було розпочато відкриті торги на закупівлю по предмету «ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні та код національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів – 48147 – система реабілітації віртуальна з пасивною підтримкою.) (Інтерактивна підлога, Інтерактивна пісочниця, Інтерактивна панель 43 дюйми з модулем великої моторики»)» та оприлюднено тендерну документацію, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-09-13-008045-a.
18 вересня 2022 року в межах вказаної процедури закупівлі, в електронній системі закупівель ФОП Симовоником Р.Н. було оприлюднено вимогу № UA-2022-09-13-008045-a.c2 «Дискримінація учасників торгів».
Замовник, ознайомившись із вказаною вимогою, вважає за необхідне повідомити наступне:
1. У своїй вимозі ФОП Симовоник Р.Н. вважає дискримінаційною вимогу «Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на програмно-апаратний комплекс для колекційної та розвиткової роботи. Чому Ви вимагаєте надати зазначений документ саме на програмно-апаратний комплекс для колекційної та розвиткової роботи, адже предметом закупівлі у Вас зазначено «ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні та код національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів – 48147 – система реабілітації віртуальна з пасивною підтримкою.) (Інтерактивна підлога, Інтерактивна пісочниця, Інтерактивна панель 43 дюйми з модулем великої моторики»)»? Така неправомірна вимога суттєво обмежує коло учасників і не дозволяє прийняти участь виробників та постачальників, які пропонують інтерактивні пісочниці, інтерактивні підлоги, інтерактивні панелі, які відповідають Вашим вимогам».
Замовник не погоджується із зазначеним твердженням виходячи з наступного:
Відповідно до Розділу 1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України №247 від 09.10.2000 року, об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зважаючи на те, що програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи може шкідливо впливати на здоров’я людини (дитини, адже саме діти є основним споживачем), вимога про надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи є абсолютно правомірною та жодним чином не дискримінує учасників даної процедури закупівлі.
До того ж, Замовником проаналізовано практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в результаті чого встановлено, що скарги щодо видалення із тендерної документації вимоги про надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи не задовольняються органом оскарження.
Більше того, у самій Вимозі № UA-2022-09-13-008045-a.a1 відсутнє нормативне або будь-яке інше обґрунтування причин дискримінаційності згаданих вимог тендерної документації.
Наголошуємо, що у Додатку 4 до тендерної документації передбачена закупівля:
- Інтерактивної підлоги – 1 шт., де серед вимог зазначено наступне: Продукт має бути інтегрований в програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи з однаковим програмним інтерфейсом всіх компонентів;
- Інтерактивна пісочниця – 1 шт., де серед вимог зазначено наступне: Продукт має бути інтегрований в програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи з однаковим програмним інтерфейсом всіх компонентів;
Із зазначеного можна зробити висновок, що програмно-апаратний комплекс для колекційної (корекційної) та розвиткової роботи є невід’ємною частиною та технічною характеристикою власне предмета закупівлі.
2. У своїй вимозі ФОП Симовоник Р.Н. вважає дискримінаційною вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії анотації до методичних рекомендацій щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання; копію змісту методичних рекомендацій із зазначенням усіх розділів, розкритих у посібнику; копію вступу до методичних рекомендацій із загальною інформацією щодо інтерактивного обладнання.
Замовник не погоджується із зазначеним твердженням виходячи з наступного:
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З урахуванням вищезазначеного, Замовником було прийнято рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії анотації до методичних рекомендацій щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання; копію змісту методичних рекомендацій із зазначенням усіх розділів, розкритих у посібнику; копію вступу до методичних рекомендацій із загальною інформацією щодо інтерактивного обладнання.
Наголошуємо, що умовами тендерної документації не передбачено обов’язковості підтвердження факту затвердження методичних рекомендацій вченою радою державного вищого навчального закладу України або будь-яким іншим суб’єктом.
Дана вимога жодним чином не створює перешкод в участі у даній процедурі закупівлі добросовісним учасникам, які є виробниками або співпрацюють з ними на договірних засадах, які мають створити методичні рекомендації щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання.
До того ж, Замовником було проаналізовано практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в результаті чого встановлено, що оскаржувана вимога є дискримінаційною лише у випадку, якщо в тендерній документації є прив’язка до того, що Методичні рекомендації мають бути затверджені Вченою радою державного вищого навчального закладу України. В іншому випадку, вказана вимога не є дискримінаційною (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №26091-р/пк-пз від 22.11.2021, закупівля UA-2021-10-29-004349-a).
З урахуванням вищезазначеного, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
7ec83ceca37f4ca5ba2bffe4203d5db9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-008045-a.a1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник. Враховуючи воєнний стан та ті вимоги, які прописані у тендерній документації, це не тільки не поліпшує процедуру закупівлі, а робить неможливим участь інших учасників, що є явною дискримінацією, тому вимагаю, видалити вимоги:
- надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на програмно-апаратний комплекс для колекційної та розвиткової роботи.
• Надання копії анотації до методичних рекомендацій щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання; копію змісту методичних рекомендацій із зазначенням усіх розділів, розкритих у посібнику; копію вступу до методичних рекомендацій із загальною інформацією щодо інтерактивного обладнання. Вищенаведені вимоги не поліпшують технічну якість та створюють штучні обмеження для участі у тендерній процедурі інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2022 22:49
Вирішення:
13 вересня 2022 року Комунальним некомерційним підприємством «Обласний будинок дитини» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник), було розпочато відкриті торги на закупівлю по предмету «ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні та код національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів – 48147 – система реабілітації віртуальна з пасивною підтримкою.) (Інтерактивна підлога, Інтерактивна пісочниця, Інтерактивна панель 43 дюйми з модулем великої моторики»)» та оприлюднено тендерну документацію, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-09-13-008045-a.
18 вересня 2022 року в межах вказаної процедури закупівлі, в електронній системі закупівель ФОП Гончаровим Д.В. було оприлюднено вимогу № UA-2022-09-13-008045-a.a1 «Щодо усунення дискримінаційних вимог».
Замовник, ознайомившись із вказаною вимогою, вважає за необхідне повідомити наступне:
1. У своїй вимозі ФОП Гончаров Д.В. вважає дискримінаційною вимогу про надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи.
Замовник не погоджується із зазначеним твердженням виходячи з наступного:
Відповідно до Розділу 1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України №247 від 09.10.2000 року, об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зважаючи на те, що програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи може шкідливо впливати на здоров’я людини (дитини, адже саме діти є основним споживачем), вимога про надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на програмно-апаратний комплекс для корекційної та розвиткової роботи є абсолютно правомірною та жодним чином не дискримінує учасників даної процедури закупівлі.
До того ж, Замовником проаналізовано практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в результаті чого встановлено, що скарги щодо видалення із тендерної документації вимоги про надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи не задовольняються органом оскарження.
Більше того, у самій Вимозі № UA-2022-09-13-008045-a.a1 відсутнє нормативне або будь-яке інше обґрунтування причин дискримінаційності згаданих вимог тендерної документації.
2. У своїй вимозі ФОП Гончаров Д.В. вважає дискримінаційною вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії анотації до методичних рекомендацій щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання; копію змісту методичних рекомендацій із зазначенням усіх розділів, розкритих у посібнику; копію вступу до методичних рекомендацій із загальною інформацією щодо інтерактивного обладнання.
Замовник не погоджується із зазначеним твердженням виходячи з наступного:
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З урахуванням вищезазначеного, Замовником було прийнято рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії анотації до методичних рекомендацій щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання; копію змісту методичних рекомендацій із зазначенням усіх розділів, розкритих у посібнику; копію вступу до методичних рекомендацій із загальною інформацією щодо інтерактивного обладнання.
Наголошуємо, що умовами тендерної документації не передбачено обов’язковості підтвердження факту затвердження методичних рекомендацій вченою радою державного вищого навчального закладу України або будь-яким іншим суб’єктом.
Дана вимога жодним чином не створює перешкод в участі у даній процедурі закупівлі добросовісним учасникам, які є виробниками або співпрацюють з ними на договірних засадах, які мають створити методичні рекомендації щодо технологій використання інтерактивного обладнання, яке пропонується учасником, в корекційно-розвитковій діяльності в умовах ІРЦ та установ з інклюзивною формою навчання.
До того ж, Замовником було проаналізовано практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в результаті чого встановлено, що оскаржувана вимога є дискримінаційною лише у випадку, якщо в тендерній документації є прив’язка до того, що Методичні рекомендації мають бути затверджені Вченою радою державного вищого навчального закладу України. В іншому випадку, вказана вимога не є дискримінаційною (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №26091-р/пк-пз від 22.11.2021, закупівля UA-2021-10-29-004349-a).
З урахуванням вищезазначеного, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено