• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Імуносупресивні лікарські засоби, 13 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2022 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).

Завершена

50 705 026.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 273.07 UAH
Період оскарження: 13.09.2022 13:48 - 10.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: ce855fdb1f654a23842b70b07805daed
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-006086-a.a4
Назва: your last
Вимога:
We just talk with one AAA Ukrainian bank, sent your contract as a sample of idiotism in as section of payment (sorry for sharp, but no other proper word) and asked to find a solution to finance you. In case of positive outcome, will let you know.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі та сподіваємось на плідну співпрацю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.10.2022 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: 43119bda22b8446da9beec24d87f4612
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-006086-a.c3
Назва: your last
Вимога:
Можна купити, якщо хтось продасть. МЗУ оплачує 100% аванс. А хто вам продасть? Подумай...те.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я здійснює, виключно, в рамках законодавства України. Так, статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Оскільки в зверненні відсутні запит за роз'ясненням чи вимоги про усунення порушення, замовник не може надати відповідь. Дякуємо за Ваш коментар. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.10.2022 18:04
Вимога
Вирішена

Вимога до Лоту № 6

Номер: 22894d519f014f8b98ae31a4b09b0c42
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-006086-a.b2
Назва: Вимога до Лоту № 6
Вимога:
Шановний Замовнику! Замовником оголошено закупівлю наступних лікарських засобів по Лоту № 6 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-13-006086-a), а саме: лот 6 - 33652300-8 Імуносупресивні засоби - Альбумін (Albumin) - 2 найменування: найменування 1 - Альбумін (Albumin), 10%, 100 мл, амп., фл., шпр. - 1100 од.; найменування 2 - Альбумін (Albumin), 20%, 100 мл, амп., фл., шпр. - 1250 од.; Уважно вивчивши тендерну документацію нами були помічені умови оголошеної закупівлі, що можуть унеможливити здійснення закупівлі лікарських засобів по Лоту № 6. Замовником у пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації вказано наступну вимогу до лікарських засобів: ”У разі відсутності лікарського засобу в Національному переліку основних лікарських засобів учасник надає копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій».”. При цьому, лікарський засіб (а саме: МНН Альбумін (Albumin), 10 %) не включено до Національному переліку основних лікарських засобів та (за наявною інформацією) жоден лікарський засіб з зазначеною МНН (а саме: МНН Альбумін (Albumin), 10 %) не отримав відповідного висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій. Тобто, встановлення зазначеної вище вимоги у тендерній документації може призвести до ситуації коли закупівля по лоту № 6 не зможе відбутися через відсутність потенційних учасників, які б могли забезпечити дотримання вимог тендерної документації. Враховуючи вище наведене, а також з метою недопущення ситуації, коли через неможливість поставки в рамках закупівлі одного з препаратів (а саме: Лот № 6: найменування 1 - Альбумін (Albumin), 10%, 100 мл, амп., фл., шпр. - 1100 од.), фактично, не відбудеться закупівля іншого необхідного Замовнику препарату (найменування 2 - Альбумін (Albumin), 20%, 100 мл, амп., фл., шпр. - 1250 од.;), просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Враховуючи Вашу вимогу, прийнято рішення внести відповідні зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Payment security

Номер: 75405e8fdd5d4f049700153e1f103f08
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-006086-a.b1
Назва: Payment security
Вимога:
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure: 1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG. 2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure. No other way is possible in actual situation. Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою: 1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG. 2. Aбо 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура. Інший шлях у реальній ситуації неможливий. ===================== P.S. MZU is buying like above: with 100% advance against BG. Who will supply you on your unsecured terms? Think on your patients!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я здійснює, виключно, в рамках законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». Попередня оплата імуносупресивних лікарських засобів на сьогодні не передбачена законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.10.2022 18:04