-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лакофарбні матеріали
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2017 10:39 - 10.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги
Номер:
df20a42fc474470e8f1eea25c02f4d16
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000231-a.b5
Назва:
Вимоги
Вимога:
1. Вимагаємо у стовпчику 3 таблиці «Інформація про необхідні характеристики (технічні, фізичні та експлуатаційні) товару виробництва "Hempel" або еквівалент» Додатку 4 замінити «Фізичні характеристики (діапазон)» на «Технічні та фізичні характеристики (діапазон)» у зв’язку із вимогою надати підтвердження «технічним характеристикам замовленого товару», але відсутності такого показника, як «технічні характеристики» в Додатку 4 Тендерної Документації.
2. вимагаємо видалити вимогу щодо кількості компонентів лакофарбових матеріалів у стовпчику 3 таблиці «Інформація про необхідні характеристики (технічні, фізичні та експлуатаційні) товару виробництва "Hempel" або еквівалент» Додатку 4 як таку, що порушує принципи надання еквіваленту лакофарбових матеріалів за їх технічними кількісними та якісними характеристиками та призводить до дискримінації Учасників, чим порушуються пп. 1, 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.8 Розділу VIII Закону України «Про захист економічної конкуренції».
3. Вимагаємо видалити з п.6 Розділу ІІ «Інструкції Учаснику відкритих торгів» та п.3.11 Додатку 1 вимогу «надати Висновок проведення лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії» у зв’язку із тим, що єдиний документ, на підставі якого незалежна лабораторія може надати такий висновок – «ГОСТ 29318-92 «Материалы лакокрасочные. Оценка совместимости продукта с окрашиваемой поверхностью. Методы испытания.» в Україні, скасований з 01.01.2016 року згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №175 від 10.12.2015 року (копію листа ДП «Укрметртестстандарт» додаємо).Таким чином в Україні не існує інших стандартів на перевірку сумісності лакофарбових матеріалів. Замовник встановлює дискримінаційні умови до Учасників, що унеможливлює надання Учасниками еквіваленту предмета закупівлі, чим порушує пп. 1, 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.8 Розділу VIII Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відсутність негативних наслідків при сумісному використанні предмету Закупівлі та раніше нанесеній на поверхню фарбою "Hempel" може гарантувати:
1. Учасник в своїй Тендерній Пропозиції на підставі гарантії виробника лакофарбової продукції;
2. сертифікований фахівець Учасника, який буде здійснювати інспекцію робіт по очищенню, підготовки поверхонь під фарбування і нанесенню фарб, що також гарантується Учасником в Тендерній Пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сканировать1.JPG 01.09.2017 16:14
Дата подачі:
01.09.2017 16:14
Вирішення:
1. Додаток 4 «Технічні вимоги» Тендерної документації містить «Інформацію про необхідні характеристики (ТЕХНІЧНІ, фізичні та експлуатаційні) товару виробництва «Хемпел» або еквіваленту». Оскільки технічні параметри – це фізичні величини, які характеризуюсь технічні властивості матеріалу, то графа «Фізичні характеристики» є доцільною та відображає усі технічні та фізичні характеристики, які Замовник висуває до Товару, що є предметом закупівлі.
2. Видалення вимоги щодо кількості компонентів лакофарбових матеріалів призведе до зміни типу та складу фарби, отже, запропонований товар не буде вважатись еквівалентом тому, який задовольнить виробничу потребу Замовника, оскільки еквівалентом є рівноцінний та повністю замінюючий матеріал.
3. Лабораторний аналіз сумісності фарб можливо проводити з дотриманням вимог ГОСТ 9.407-84 «Единая система защиты от коррозии и старения (ЕСЗКС). Покрытия лакокрасочные. Метод оценки внешнего вида (с Изменениями N 1, 2)», ГОСТ 19007-73 «Материалы лакокрасочные. Метод определения времени и степени высыхания» та ГОСТ 4765-73 «Материалы лакокрасочные. Метод определения прочности при ударе».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
133bf7987b9344a899a2afdc88f539dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000231-a.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Виходячи з того, що Замовник встановлює жорсткі гарантійні вимоги та відповідальність, вимагаємо внести в ТД обов'язкове інспектування процесу нанесення матеріалів інспектором FROSIO 3-го рівня (обов'язково вказати ІПБ), який по закінченні робіт на кожному з об'єктів фарбування надасть висновок міжнародного зразку. Сертифікат FROSIO має бути дійсним на весь період дії договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2017 11:17
Вирішення:
Відповідно до п. 3.14 Додатку 1 Тендерної документації Учасник зобов’язується здійснювати інспекцію робіт по очищенню, підготовці поверхонь під фарбування, по нанесенню фарб для підводної частини і змінного поясу плавзасобів, та підтверджує таке зобов’язання листом. В листі повинні бути зазначені ФIБ фахівця, який буде виконувати такі роботи та додана копія вiдповiдного сертифікату. Дана вимога є цілком достатньою для підтвердження відповідності Учасника вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
97cac270319f479aa0e3d83bb97d0754
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000231-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо внести в ТД пункт, що зобов'язує кожного з учасників у своїй тенедрній пропозиції надати підтвердження використання пропонованих матеріалів на практиці, підверджуючи це IMO суден, фарбування яких відбувалось з використанням матеріалів саме цього виробника. Це надасть смогу МТП "Чорноморськ" провести закупівлю якісних матеріалів та позбавати можливості участі в закупівлі фіктивних учасників, учасників-спойлерів, або шахраїв.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2017 10:50
Вирішення:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 1 Додатку 1 Тендерної документації в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копіями документів передбачених умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо). Предметом закупівлі є лакофарбні матеріали, тобто Замовником оголошені відкриті торги на закупівлю Товарів. Отже, аналогічним договором, який має право вимагати Замовник є договір поставки товарів. Документи, що підтверджують використання пропонованих матеріалів на практиці не є документами передбаченими умовами договору поставки товарів, що підтверджують його виконання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d22a60865c754cacaa9cfa657938852d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000231-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо дати чітку відповідь, посилаючись на діюче законодавство, на якій підставі, керуючись якими стандартами, діючими в Україні, або нормативними документами ПОВИННО проводитися лабораторне дослідження сумістності матеріалів можливих аналогів. На яких підставах і керуючись якими нормативами участники з матеріалами інших виробників зобов'язані долучати висновки якихось "незалежних" лабораторій (доказом якості матеріалів є міжнародні сертифікати, які мають долучатися ( МАКО та інші).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2017 08:56
Вирішення:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у Тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Враховуючи виробничі потреби ДП «МТП «Чорноморськ», товари, що будуть запропоновані учасниками відкритих торгів повинні бути сумісні з товарами виробництва «ХЕМПЕЛ», оскільки при виконанні робіт з фарбування стовідсоткова зачистка старого шару фарби виконуватися не буде. Отже, керуючись ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у Додатку 1 Тендерної документації висуває вимогу щодо підтвердження Учасниками сумісності запропонованих ними товарів з товарами виробництва «ХЕМПЕЛ» шляхом надання висновків (результатів) проведених лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії. Окрім того, сертифікат відповідності, виданий членом МАКТ, не є доказом сумісності матеріалів на аналогічній основі тих виробників, що сертифіковані членами МАКТ, оскільки він підтверджує якість окремо взятої продукції і ніяк не перевіряє сумісність різних матеріалів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
0b53f107884d468a85210ad275e7ac61
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000231-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога до учасників, які надають еквівалент матеріалів Hempel, про проведення аналізів на сумістність є незаконною, порушує принцип недискримінації та неупередженості. Вимагаємо прописати наступним чином - "учасник, що надає еквівалент матеріалів Hempel, у складі тендерної пропозиції додатково надає сертифікати члена МАКТ (міжнародна асоціація класифікаційних товариств), що є доказом сумістності матеріалів на аналогічній основі тих виробників, що входять до МАКТ. Проведення аналізів на сумістність так званій "незалежній лабораторії" унеможливлює участь в тендері виробників з еквівалентними матеріалами, адже офіційні дилери Hempel відмовляють в проханні надати своі матеріали для порівняння розуміючи, що матимуть конкурентів на аукционі. Вимагаємо прибрати цю вимогу. В інакшому випадку будемо вимушені оскраржувати це в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2017 08:46
Вирішення:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до Додатку 4 «Технічні вимоги» Тендерної документації ДП «МТП «Чорноморськ» у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Отже, у Тендерній документації Замовника дотримані вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того, сертифікат відповідності, виданий членом МАКТ, не є доказом сумісності матеріалів на аналогічній основі тих виробників, що сертифіковані членами МАКТ, оскільки він підтверджує якість окремо взятої продукції і ніяк не перевіряє сумісність різних матеріалів.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f5a417f8c8e74d009c1cb5761a8b69a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000231-a.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг.pdf 07.09.2017 15:51
- Лист.JPG 07.09.2017 15:51
- Оплата.tif 07.09.2017 15:51
- Скарга.pdf 07.09.2017 15:51
- Рішення від 11.09.2017 № 6251+лист Замовнику.PDF 11.09.2017 15:57
- інформація про резолютивну частині рішння від 25.09.2017 № 6665.pdf 26.09.2017 12:53
- рішення від 25.09.2017 № 6665.pdf 28.09.2017 20:54
- Лист-заперечення.pdf 22.09.2017 16:42
- Протокол зміни.docx 07.12.2017 19:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.09.2017 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2017 20:54
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2017 19:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації