-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Зарядна станція EcoFlow RIVER Pro (EFRIVER600PRO-EU) ДК 021:2015: «31680000-6» - «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» («31681500-8» - «Зарядні пристрої»).
Завершена
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 500.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 500.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2022 10:15 - 19.09.2022 08:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
7ca7b389d12d49d080882792b8d33209
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-13-001861-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику в закупівлі товару за ДК 021:2015: 31681500-8 Зарядні пристрої (Зарядна станція EcoFlow RIVER Pro (EFRIVER600PRO-EU) за результатом аукціону моя пропозиція була визнана як найбільш економічно вигідною. Проте, після розгляду моєї пропозиції протоколом №1570 від 26 вересня 2022 р її було відхилено на підставі того, що моя цінова пропозиція без врахування податку на додану вартість є вищою ніж цінова пропозиція наступного учасника ТОВ «ЕНЕРГОСЕЙВ СІСТЕМ» якого протоколом №1571 від 26 вересня 2022 р. визнано переможцем.
Вважаю дискваліфікацію своєї пропозиції безпідставною тому що відповідно до умов Оголошення - Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, витрат на транспортування товару, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Отже загальна сума пропозиції ФОП Чернишевої Л.М. вже передбачала врахування податку на додану вартість. Крім того запропонований мною товар є імпортного виробництва і при його імпорту на територію Україну ПДВ сплачується у будь якому випадку.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ФОП Чернишевої Л.М. відбулося з порушенням принципів публічних закупівель а тендерна пропозиція розглянута Замовником упереджено.
Впевнена, що зазначена вище позиція Замовника стосовно відхилення моєї тендерної пропозиції містить індивідуальний підхід, в чому і вбачаються порушення принципів публічних закупівель.
На підставі вищезазначеного Вимагаємо скасувати протокол №1570 від 26 вересня 2022 р про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чернишева Л.М. та протокол №1571 від 26 вересня 2022 р. про визначення переможцем учасника - ТОВ «ЕНЕРГОСЕЙВ СІСТЕМ»
Пов'язані документи:
Учасник
- зарядна станція.pdf 27.09.2022 12:44
- Протокол №1579 від 28.09.2022р.pdf 28.09.2022 15:44
Дата подачі:
27.09.2022 12:44
Вирішення:
Згідно норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель Замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників. Відповідно до ч.2 ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) – далі Закон, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, саме цих вимог Замовник дотримується в своїй роботі в повному обсязі.
Відповідно до вимог п.7 ч.3 ст.14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається очікувана вартість предмета закупівлі. Крім того, Замовник, відповідно до п.10 ч.3 ст.14, обов’язково визначає перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було встановлено, що єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага цінового критерію – 100 %. Більше того, примітка ч.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлю чітко передбачала та доводила до відома всіх Учасників закупівлі про те, що в разі, якщо пропозиція буде подана двома або більше учасниками, і при цьому хоча б один з учасників не є платником податку на додану вартість, Замовник закупівлі, з метою застосування принципу рівності всіх учасників, розглядає цінові пропозиції всіх учасників без урахування суми податку на додану вартість. В такому випадку переможця буде визначено за найнижчою ціною, яка не враховує податок на додану вартість.
Слід наголосити на тому, що в період уточнення Вами, як потенційним учасником, не подавалось вимог/запитань з приводу роз’яснення змісту даної вимоги Оголошення про проведення закупівлі, а отже, Ви були обізнані та погодились із застосуванням такої вимоги Замовника.
Враховуючи те, що Законом не зазначено порядок формування Замовником очікуваної вартості предмету закупівлі, КПТМ Черкаситеплокомуненерго» під час оголошення закупівлі за кодом ДК 021:2015: «31680000-6» - «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» - Зарядна станція EcoFlow RIVER Pro (EFRIVER600PRO-EU) («31681500-8» - «Зарядні пристрої») ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-13-001861-a керувалося наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), який прийнято на виконання Закону. Так, відповідно до зазначеного наказу, «очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів».
Прошу звернути увагу, що Закон є основним законодавчим документом, який регулює правовідносини у сфері закупівель. І саме цим законодавчим актом Замовнику надано право самостійно обирати порядок формування цінової пропозицій, враховуючи, в першу чергу, власні інтереси та економічну доцільність кожної закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладені норми чинного законодавства, а також те, що підприємство-замовник КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» відноситься до суб’єктів господарювання, які є платниками ПДВ, Замовником було оголошено спрощену закупівлю з урахуванням ПДВ, про що зазначено в п.12 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» (* В разі, якщо пропозиція буде подана двома або більше учасниками, і при цьому хоча б один з учасників не є платником податку на додану вартість, Замовник закупівлі, з метою застосування принципу рівності всіх учасників, розглядає цінові пропозиції всіх учасників без урахування суми податку на додану вартість. В такому випадку переможця буде визначено за найнижчою ціною, яка не враховує податок на додану вартість.
Дана вимога не містить вимоги, що обмежує конкуренцію, не призводить до дискримінації учасників та не порушує принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а має на меті захист законних та економічних інтересів Замовника закупівлі в частині повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість»).
Для КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» як для підприємства, яке сплачує ПДВ до бюджету, є важливою умовою отримання податкового кредиту з закупівлі. Як платник ПДВ КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» включає суму ПДВ в податковий кредит і таким чином компенсує різницю між ціновими пропозиціями учасника, що не є платником ПДВ, та платником ПДВ.
Таким чином, на виконання вимог чинного законодавства України, що регулює відносини у сфері публічних закупівель, Замовник – КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» скористалося своїм правом сформувати цінову пропозицію учасників з урахуванням ПДВ.
Виходячи з вище викладеного, вимога Учасника є безпідставною, та такою, що не підлягає до задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні