• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері ландшафтних робіт: зрізання окремих аварійних дерев

Завершена

360 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2022 09:33 - 17.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 562f1996b4444d66986f258d8a8d3740
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-13-001012-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокол №22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2022 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі ФОП "ШТУЛЬ БОРИС ЛЬВОВИЧ" (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. У складі пропозиції ФОП "ШТУЛЬ БОРИС ЛЬВОВИЧ" відсутні документи, які вимагались від учасників вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: • копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців). Паспорт у вигляді книжечки містить 16 сторінок. Переможець надав лише окремі сторінки паспорту. Таким чином копія паспорту надана не в повному вигляді. • подати лист-гарантію щодо надання якісного виконання послуг, у строки, визначені цим оголошенням та Додатком 1 (у довільній формі на фірмовому бланку); • - надати документи, що підтверджують технічні вимоги замовника викладені Додатку 1 Оголошення. Жодних документів не надано. У складі пропозиції Переможця відсутні вищенаведені документи так і письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу. Зазначу, що пропозицією учасника процедури закупівель відповідно до Закону вважається документи та інформація, подані учасником в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій. Як зазначено в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі «У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником». Таким чином незрозуміло, чому Замовник взагалі почав розглядати пропозицію Переможця та не відхилив її відразу. Своїм рішенням в Протоколі Замовник порушив статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП "ШТУЛЬ БОРИС ЛЬВОВИЧ" помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та ВИМАГАЮ: Відхилити пропозицію ФОП "ШТУЛЬ БОРИС ЛЬВОВИЧ" та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 переможець спрощеної закупівлі – учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Слід пам’ятати, що під час розгляду пропозицій, поданих учасниками для участі у спрощеній закупівлі, у замовника відсутня можливість застосування механізму «24 години на виправлення помилок». На відміну від технічної реалізації проведення процедур закупівель, у спрощеній закупівлі учасник не має технічної можливості завантажити до електронної системи закупівель будь-які документи після завершення аукціону та після оприлюднення замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому ч. 2 ст. 41 Закону № 922 визначено, що переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та у разі якщо про це було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; Враховуючи відсутність технічної можливості завантажити вищезазначені документи в електронній системі закупівель, замовник має передбачити спосіб подання таких документів в оголошенні. Зокрема, документи можуть бути надіслані поштою або направлені на електронну адресу, зазначену замовником в оголошенні. Щодо ненаданих документів, як вважиє скаржник, а саме: - подати лист-гарантію щодо надання якісного виконання послуг, у строки, визначені цим оголошенням та Додатком 1 (у довільній формі на фірмовому бланку); - надати документи, що підтверджують технічні вимоги замовника викладені Додатку 1 Оголошення. Жодних документів не надано. Законом не визначено в який саме спосіб Переможець закупівлі має надати зазначені у додатку 1 документи. Тому можна зробити висновок, що Замовник сам визначає, в якій формі вони мають надаватись. Наприклад, вони можуть бути надані в паперовому вигляді при підписанні договору. Тож Замовник сам визначає в якій формі Переможець надасть йому документи при підписанні договору. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом. Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону. Щодо відсутності копії паспорту учасника: Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме заповнені сторінки про громадянина України та сторінки на якій зазначено місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Перелік інформації, що наводиться у документах Реєстру, визначається цим Законом. Вносити до документів не передбачену цим Законом інформацію забороняється. За віковими критеріями Паспорт учасника має тільки 3 ( три) заповнені сторінки (1-2) інформація про громадянина України та (10-11) реєстрація місця проживання. Тому для відхилення Переможця визначеного системою, немає підстав.
Статус вимоги: Відхилено