• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі для принтера Xerox Phaser 7800DN

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) та проєкті договору про закупівлю. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ (100%). Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2022 19:53 - 16.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

незаконне визнання переможця

Номер: c629b4fe90e1406d844f2b6c7d8d3d58
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-12-010491-a.b2
Назва: незаконне визнання переможця
Вимога:
У п. 2 Додатку №1.1 до Документації вказано надати у складі пропозицій: «2.1. Довідку/лист у довільній формі від виробника друкуючої техніки (принтера Xerox Phaser 7800DN, на якому буде використовуватися запропонований товар), або його офіційного Представництва, в якому повинна бути зазначена інформація щодо підтвердження сумісності запропонованого Учасником товару з Xerox Phaser 7800DN.» На виконання вимоги учасник ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." надав у складі пропозиції роздрукований електронний лист від Dmitriy.Ivanov та Пояснення щодо листа від Представника виробника. У електронному листі від Dmytro Ivanov наявна інформація наступного змісту: «Вітаю, Партномери (артикули) витратних матеріалів для Xerox Phaser 7800, вказані нижче в таблиці (106R01570, 106R01571, 106R01572, 106R01573, 106R01624, 106R01625, 106R01626, 106R01582, 108R00982), вірні. Якщо дані матеріали придбані через офіційного дистрибутора в Україні, то звісно, на них розповсюджуються стандартні гарантійні умови виробника Xerox в Україні.» Варто звернути увагу, що у п. 2 Додатку №1.1 до Документації вимагалося надати довідку або лист від виробника/офіційного представника, у якому мало бути подано інформацію щодо підтвердження сумісності запропонованого учасником товару з принтером «Xerox Phaser 7800DN». При цьому, у поданому електронному листі від Dmitriy.Ivanov не має інформації про сумісність запропонованого товару з принтером «Xerox Phaser 7800DN», а вказано іншу модель обладнання 7800. Таким чином учасник не підтвердив сумісності картриджів, а зазначив незрозумілий статус партномерів як «вірні» до іншої моделі принтеру. Крім того, електронний лист від Dmitriy.Ivanov подано не на бланку виробника Xerox, відсутній підпис на документі, а тому викладену інформацію у документі не можливо вважати достовірною. Підтвердження повноважень адресата Dmitriy.Ivanov, як виробника друкуючої техніки (принтера Xerox Phaser 7800DN), або офіційного Представництва виробника - відсутні. Отже, вимога п. 2 Додатку №1.1 до Документації не виконана, а тому пропозицію ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." слід відхилити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч.14 ст. 14 зазначеного Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Пропозиція подається замовнику відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), далі – документація, згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону. Умовами документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі), пунктом 2.1 Додатку 1.1 до документації встановлено, що учасники повинні надати Довідку/лист у довільній формі від виробника друкуючої техніки (принтера Xerox Phaser 7800DN, на якому буде використовуватися запропонований товар), або його офіційного Представництва, в якому повинна бути зазначена інформація щодо підтвердження сумісності запропонованого Учасником товару з Xerox Phaser 7800DN. Учасник закупівлі, ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, надав для підтвердження відповідної вимоги наступні документи: - «Лист від представництва Xerox.pdf» у формі електронного листа; - Пояснення щодо листа від Представництва виробника; Загальна інформація щодо підтвердження сумісності запропонованого Учасником товару з Xerox Phaser 7800DN зазначена в цих документах, що є формальною помилкою. Допущення учасником формальних помилок в пропозиції не призводить до відхилення його пропозиції. Відповідно п.5 розділу IV Документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки: - технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах; - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах пропозиції; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; - відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції; - недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам цієї документації за змістом; - інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст. Враховуючи судову практику https://reyestr.court.gov.ua/Review/106078971 , слід зазначити, що Верховний Суд неодноразово зазначав, що листування шляхом надіслання електронних листів уже давно стало частиною ділових звичаїв в Україні, а здійснення електронної переписки як усталеного звичаю ділового обороту в Україні, що не вимагає договірного врегулювання, визнається цивільним звичаєм за ст.7 ЦК (постанови Верховного Суду від 27.11.2018 у справі №914/2505/17, від 13.10.2021 у справі №923/1379/20) Верховний Суд у постановах від 13.07.2020 у справі №753/10840/19, від 18.02.2021 у справі №442/3516/20 надані сторонами скрін-шоти повідомлень з телефону та планшету, роздруківки з Viber фактично визнав належними та допустимими доказами, які досліджені судами у їх сукупності та яким надана належна правова оцінка. У Керівництві "Електронні докази в цивільному та адміністративному процесі", ухваленому Комітетом міністрів Ради Європи 30.01.2019 (далі - Керівництво) зазначено, що електронні (цифрові) докази можуть бути у формі тексту, відео, фотографій чи аудіозаписів. Дані можуть бути отримані за допомогою різних способів та з різних джерел, наприклад мобільних телефонів, веб-сторінок, бортових комп`ютерів або GPS-реєстраторів (у тому числі відомості, що перебувають поза контролем сторони). Електронні повідомлення (електронна пошта) є типовим прикладом електронних доказів, оскільки вони походять з електронного пристрою (комп`ютера або пристрою, схожого на комп`ютер) і містять відповідні метадані. Також Верховний Суд у постановах від 17.04.2020 у справі №905/2319/17, від 25.03.2020 у справі №570/1369/17, від 13.07.2020 у справі №753/10840/19, від 27.11.2019 у справі №1540/3778/18 дійшов висновку, що переписка у Viber, Skype та інших месенджерах, включно з голосовими повідомленнями та іншим, є належним електронним доказом. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що у Замовника відсутні причини для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." у закупівлі Картриджі для принтера Xerox Phaser 7800DN.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Авторизація

Номер: 5df07810d64f4d60bde27871e881e7a5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-12-010491-a.c1
Назва: Авторизація
Вимога:
Шановний Замовник, якщо ви під вимогою: «2.1. Довідка/лист у довільній формі від виробника друкуючої техніки (принтера Xerox Phaser 7800DN, на якому буде використовуватися запропонований товар), або його офіційного Представництва, в якому повинна бути зазначена інформація щодо підтвердження сумісності запропонованого Учасником товару з Xerox Phaser 7800DN.» мали на увазі щоб Учасник торгів надав від виробника Довідка/лист у довільній формі від виробника друкуючої техніки принтера Xerox Phaser 7800DN в якому виробник підтверджує що запропонований товар Учасником товар є сумісним з принтерами Xerox Phaser 7800DN то хочемо Вам повідомити що такого роду Довідки/листи є авторизаційними!. Якщо це так то в такому випадку повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля даним предметом закупівлі законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємництва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля предметом закупівлі може здійснюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «довідка/листа від виробника або його офіційного представництва в Україні». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Довідка/лист від виробника або його офіційного представництва в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання Довідка/лист від виробника або його офіційного представництва в Україні обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на викладене вище вимагаємо або виключити зазначену дискримінаційну вимогу, а саме: «2.1. Довідка/лист у довільній формі від виробника друкуючої техніки (принтера Xerox Phaser 7800DN, на якому буде використовуватися запропонований товар), або його офіційного Представництва, в якому повинна бути зазначена інформація щодо підтвердження сумісності запропонованого Учасником товару з Xerox Phaser 7800DN.» або або викласти її у наступній редакції: «2.1. Довідка/лист у довільній формі від виробника друкуючої техніки (принтера Xerox Phaser 7800DN, на якому буде використовуватися запропонований товар), або його офіційного Представництва, в якому повинна бути зазначена інформація щодо підтвердження сумісності запропонованого Учасником товару з Xerox Phaser 7800DN, а у випадку коли Учасник пропонує оригінальні товари(тобто товари які виготовлені виробником друкуючої техніки) дану Довідку/лист подавати не потрібно»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу UA-2022-09-12-010491-a.c1, що надійшла до спрощеної закупівлі Картриджі для принтера Xerox Phaser 7800DN (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-12-010491-a), залишити без розгляду та оприлюднити наступну інформацію: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п. 7 ст. 14 зазначеного Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Закупівля Картриджі для принтера Xerox Phaser 7800DN здійснюється для потреб АТ «Укрпошта», яке є стратегічно важливим підприємством. Тому Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоновані учасниками витратні матеріали будуть відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли буде використовуватися неякісна, контрафактна або іншим чином невідповідна продукція Довідка/ лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідної якості згідно вимог документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який постачатиме якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке можливе лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Довідка/ лист виробника або офіційного представництва свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується та буде повністю сумісним з друкуючою технікою Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання довідки/ листа в довільній формі не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаної довідки/ листа не є проблематичним. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою, конкурентною та не дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.09.2022 22:15