• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з дезінфекції рухомого складу (трамвайних вагонів) за ДК 021:2015: 90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання

Завершена

1 108 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 541.85 UAH
Період оскарження: 12.09.2022 16:17 - 16.09.2022 11:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних умов

Номер: 685ab03b902444ffa53e3fabd4634af2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-12-008993-a.a2
Назва: Усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ", оголошена спрощена закупівля на «Послуги з дезінфекції рухомого складу (трамвайних вагонів) за ДК 021:2015: 90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання» (UA-2022-09-12-008993-a). 1. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (п.п.1.1 Додатку 2 до оголошення), Замовником встановлено один з кваліфікаційних критеріїв, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: «З метою швидкого реагування на звернення Замовника та можливості прибуття для надання послуг протягом 1 години Учасник або його структурний підрозділ повинен знаходитися на території міста або у передмісті міста Кам’янське». Відповідно до п.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які мають досвід та можливість надати послуги якісно та вчасно. Вимога, яка зазначена Замовником, є дискримінаційною, бо саме тут вимагається конкретизація, обов’язковость територіального місцезнаходження матеріально-технічної бази та технології потенційних учасників, і не тільки за географічною прив’язкою, а ще й за часовою (протягом 1 години). Така вимога є дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що створює значні корупційні ризики, оскільки надає можливість замовнику свавільно (на власний розсуд) відхиляти тендерну пропозицію майже будь-якого небажаного для замовника учасника. Ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено територіальних та часових обмежень щодо розташування матеріально-технічної бази, обладнання та технологій, які необхідні для надання «Послуги з дезінфекції рухомого складу (трамвайних вагонів) за ДК 021:2015: 90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання». Подібні вимоги, які обмежували територіально Учасників, вже неодноразово були усунені рішенням АМКУ №5317-р/пк-пз від 17.03.2021р., рішенням №9786-р/пк-пз від 21.09.2018р., рішенням №389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішенням №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р. 2. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (додатку 2 до оголошення) зазначена вимога, що учасник повинен надати акт візуального обстеження об’єкта, складений Учасником спрощеної закупівлі та підписаний представником Замовника та Виконавцем та скріплений печаткою. В даному акті обов’язково зазначаються відомості про дату огляду території, уповноважені особи учасника та замовника, стан території тощо. Послуги дезінфекції рухомого складу (трамвайних вагонів) будуть надаватися за місцезнаходженням Замовника, трамвайні вагони виготовлені за ДСТУ і є стандартними, і тому дана вимога Замовника про необхідність надання акту візуального обстеження об’єкта є безпідставною та необґрунтованою. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, яка порушує статтю 5 Закону. Крім того, користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту проведення спрощеної закупівлі буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі», що призведе до скоєння корупційного правопорушення відповідальними особами замовника. Також, до уваги замовника зазначаємо, що подібна вимога вже оскаржувалася, та була усунута рішенням АМКУ №18417-р/пк-пз від 11.08.2021. Вимагаємо від Вас, як від Замовника, усунути ці дискримінаційні вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, як ті що суперечать вимогам Закону України № 922-VIII від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» та порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції». У разі незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по даній закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинно містити перелік складових, визначених частиною третьою статті 14 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Замовник не обмежує Учасників в наданні додаткових документів на підтвердження відповідності, кваліфікації, іншим критеріям. 1. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено один з кваліфікаційних критеріїв, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: «З метою швидкого реагування на звернення Замовника та можливості прибуття для надання послуг протягом 1 години Учасник або його структурний підрозділ повинен знаходитися на території міста або у передмісті міста Кам’янське». Враховуючи специфіку пасажирських перевезень, а також у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) строк надання послуги є складовою ефективності роботи підприємства та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність. Дезінфекція рухомого складу проводитиметься після кожного випадку виявлення захворювання з позитивним тестом COVID-19. Також можливе проведення дезінфікування рухомого складу вибірково, з профілактичною метою в будь-який час за Вимогою Замовника. 2. Відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасником у складі пропозиції " В складі подання цінової пропозиції, учасник повинен надати акт візуального обстеження об’єкта, складений учасником спрощеної закупівлі та підписаний представником Замовника та Виконавцем та скріплений печаткою. В даному акті обов’язково зазначаються відомості про дату огляду території, уповноважені особи учасника та замовника, стан території тощо." тобто ця вимога замовника відповідає нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Вважаємо, що акт огляду є підставою для правильного розуміння учасником обсягу надання послуги та складанню ціни пропозиції. До того ж всі установи, підприємства, організації які звертались до замовника щодо надання акту безперешкодно його отримували, що підтверджується іншими закупівлями які були проведені в електронній системі. Ваша вимога не містить у собі посилань на фактичні обставини, які б звужували коло потенційних учасників та, зокрема, порушували саме Ваші права та інтереси. Будь яка фізична або юридична особа має можливість, при бажанні, виконати вимогу документації закупівлі. Замовник не вважає вимогу щодо надання Акту дискримінаційною та, відповідно, не вважає за необхідне вилучати цю вимогу з документації закупівлі. З огляду на викладене, щодо встановлених вимог, які передбачені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. Тому сама вимога про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та надання акту візуального обстеження об’єкта не є дискримінаційною та жодним чином не призведе до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Підсумовуючи викладене, замовник не вважає встановлені документацією закупівлі вимоги до учасників дискримінаційними та такими, що підлягають зміні або скасуванню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 551aa81c7109430bb2fa76c21472137c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-12-008993-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ", оголошена спрощена закупівля на «Послуги з дезінфекції рухомого складу (трамвайних вагонів) за ДК 021:2015: 90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання» (UA-2022-09-12-008993-a). Відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме в додатку 2 до оголошення, Замовником встановлено один з кваліфікаційних критеріїв, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій на території або у передмісті міста Кам’янське. Законом не передбачено вимагати від Учасників розміщення матеріально- технічної бази на конкретних територіях. Ця вимога Замовника є дискримінаційною, чим самим порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Подібні вимоги були усунені рішенням АМКУ№5317-р/пк-пз від 17.03.2021р., рішенням №9786-р/пк-пз від 21.09.2018р., рішенням №389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішенням №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р. Вимагаємо від Вас, як від Замовника, усунути цю вимогу в тендерній документації, як ту що порушує законодавство України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково подана вимога
Дата скасування: 14.09.2022 22:10