-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (встановлення системи керування евакуюванням) в приміщенні Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: Житомирська область, місто Малин, вулиця Кримського будинок 5
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2022 16:11 - 16.09.2022 17:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
e5365a746c3c47628dc222153772ee6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-12-008850-a.b4
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку №3 "Документи, які повинен надати Учасник в складі пропозиції" в п.1. ви вимагаєте від Учасників надати - Попередню цінову пропозицію (договірну ціну) з усіма розрахунками, складену у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.
Наполягаємо на чіткому роз'ясненні, щоб потім не виникло ніяких непорозумінь, претензій та оскаржень. Чи вимагаєте ви, як Замовник виконання та надання кошторису (кошторисних розрахунків), відповідно до НАКАЗУ № 281 ВІД 01.11.2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодаства України розробляти кошторисну документацію для установ, які фінансуються з державного або місцевого бюджету, має право, тільки сертифіковний інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), відповідно до вимог ст.1 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Також виникає питання, чи повинен Учасник мати ліцензійне чи неліцензійне (як ви того бажаєте як Замовник) програмне забезпечення для виконання та складання відповідної кошторисної документації, чи достатньо Учасникам заповнити відповідну таблицю, яка наявна в тендерній документації з зазначенням попередньої цінової пропозиції?
Наполягаємо на наданні чітких роз'ясненнь, щодо порядку підготовки документів та необхідної кваліфікації працівників (фахівців), які будуть виконувати дані роботи, відповідно до вищезазначеної інформації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
16.09.2022 14:50
Вирішення:
Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.09.2022 11:11
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.1.2 Розділу 1 «Загальні положення» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт. Отже, учасником, так як і зазначено у п.1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, має бути надана договірна ціна (кошторис) з усіма розрахунками, складена у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.
В чому саме полягає вимога про внесення змін до тендерної документації – не є зрозумілим.
Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
b3db8659b7224ace9a84db190ed86160
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-12-008850-a.b3
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку №1 "Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" Перелік обсягів виконання робіт та ресурсів по об’єкту: «Капітальний ремонт (встановлення системи керування евакуюванням) в приміщенні Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: Житомирська область, місто Малин, вулиця Кримського будинок 5.
в таблиці п.13 наявний Кабель електричний 1х2х0,8 NHXH FE 180/E30 якого немає в природі, що ми маємо на увазі. Відповідно до сертифікату відповідності № DCS.0001189-21 (копію чинного сертифікату додаємо до вимоги, як доказ) (N)HXH FE 180/E30 випускаються з номінальним перерізом жил від 1,0 до 300 мм2, як зазначено в сертифікаті відповідності. У вас зазначений Кабель електричний 1х2х0,8 NHXH FE 180/E30, відповідно з перерізом жили 0,8 мм2, такого перерізу жили для даного кабелю не існує взагалі.
Кабель електричний NHXH FE 180/E30 має кількість жил та відповідно їх переріз 2х1,5; 3х1,5; 4х1,5; 2х2,5; 3х2,5 і т.д, перерізу жили 0,8 мм2 даний кабель не має.
Окрім того, необхідно чітко зауважити, що кабель марки (N)HXH FE 180/E30 є силовим кабелем, тобто він призначений для підключення обладнання такого як пульти керування, моноблок ВЕЛЛЕЗ, або інше силове устаткування. Для підключення світлозвукових оповіщувачів та оповіщувачів світлових, а також гучномовців настінних застосовується (як варіант) застосовується спеціальний кабель, який і призначений для систем оповіщення про пожежу - Кабель монтажний для промислової електроніки зі спеціальними характеристиками вогнестійкості типу JE-H(St)H…Bd FE180/E30 1x2x0,8, який дійсно маю зазначену кількість жил та площу поперечного перерізу жили 0,8 мм2.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка має чітку доказову базу наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо правильності марки та перерізу кабелю. Адже ви як Замовник в п.2. додатку №1 вимагаєте від Учасників, щоб Усі матеріали і устаткування повинні мати сертифікати, що діють на території України. Технічні характеристики устаткування і матеріалів мають бути підтверджені в сертифікатах, паспортах, інструкціях або керівництві по експлуатації на це устаткування.
Виникає чітке запитання, яким чином Учасники зможуть надати чинний сертифікат відповідності на кабель, якщо такого кабелю з таким перерізом жили не існує в Україні.
Пов'язані документи:
Учасник
- ognestoj-dsns-1-scaled.jpg 16.09.2022 14:08
- Протокольне рішення уповноваженої особи - Розгляд вимоги 2.pdf 19.09.2022 11:08
Дата подачі:
16.09.2022 14:08
Вирішення:
Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.09.2022 11:08
Підтвердження вирішення:
Перелік матеріалів та устаткування для встановлення системи керування евакуюванням зазначено у Додатку 1 до оголошення у повній відповідності до проектно-кошторисної документації.
Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
3fc2aa36b91a43bbbdaff463b25a7291
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-12-008850-a.c2
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації у Вас, як у Замовника, відсутня основна вимога до Учасників процедури закупівлі, яка визначається і є "обов'язковою", згідно законодавства України, а саме чинної постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 на яку ви ссилаєтеся та відповідного розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
ципуємо п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Виходячи з вищезазначеної документально підтвердженої інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом внесення вимоги до Учасників, щодо наявності в них адміністративного приміщення на правах власності (оренди), мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, шляхом надання Учасниками скан-копій документів на керівника робіт та виконавців робіт, які підтверджують рівень їхньої освіти (дипломи про освіти, дипломи про проходження навчання в спеціальних навчальних центрах і т.д.) як того вимагає чинне законодавство України та Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
У випадку не внесення змін щодо вимог до Учасників, ми зрозуміємо що ви не дотримуєтеся норм Закону і вам, як Замовнику абсолютно байдуже, хто буде виконувати роботи, які є предметом закупівлі, чи є в даного Учасника всі обов'язкові дозвільні документи, щодо законості виконання робіт, які є предметом закупівлі, вам також байдуже!!! Також ми зрозуміємо, що у вас вже є "потенційний переможець", який не має жодних відповідних дозвільних документів.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
16.09.2022 13:40
Вирішення:
Підлягає відхиленню, за безпідставністю
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2022 16:03
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. №852 ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Згідно з п.3 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензіат - суб’єкт господарювання, який має ліцензію.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.6 Закону контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов покладається на органи ліцензування. Отже, вимагаючи від замовника внесення до тендерної документації вимог щодо дотримання ліцензіатами ліцензійних вимог, особа, що подала вимогу, намагається покласти на замовника повноваження, що йому не притаманні.
Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
c67ae9c63ab54b4e92ac4c7b41809be2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-12-008850-a.b1
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації у Вас, як Замовника, відсутня основна вимога, яка визначається чинним законодавством України, а саме чинною постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 на яку ви ссилаєтеся. Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме:
«Капітальний ремонт (встановлення системи керування евакуюванням) в приміщенні Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 за адресою: Житомирська область, місто Малин, вулиця Кримського будинок 5» (ДК 021:2015 – 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), підлягають обов'язковому ліцензуванню.
Виходячи з вищезазначеної документально підтвердженої інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом внесення вимоги до Учасників, щодо наявності дозвільного документу - "паперової або електронної ліцензії виданої на імя Учасника, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, як того вимагає чинне законодавство України.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
16.09.2022 13:23
Вирішення:
Підлягає відхиленню, за безпідставністю
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2022 15:38
Підтвердження вирішення:
По - перше: Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з ч.1 ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до ст.13 Закону до конкурентних процедур віднесено: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Замовником, наразі оголошено спрощену закупівлю, яка не відноситься до конкурентних процедур, у розумінні Закону, а отже, як наслідок, замовником не розроблялася та не затверджувалася тендерна документація.
По - друге: Згідно з ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, чинним законодавством чітко визначено, на якій стадії процедури закупівлі/спрощеної закупівлі мають бути надані відповідні дозвільні документи.
Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.