-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Торги не відбулися
2 232 377.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 161.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 161.89 UAH
Період оскарження:
12.09.2022 16:05 - 16.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:
83b0843223a94e3688fa1fc26dc51b32
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-12-008723-a.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» є учасником у процедурі закупівлі за ідентифікатором в системі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-12-008723-a оголошеній Держаним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі-Замовник).
03.10.22р. Замовником було оприлюднено протокольне рішення № 69 від 03.10.22р. (далі-протокольне рішення),яким тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі-Учасник) було дискваліфіковано.
Відповідно до змісту протокольного рішення першою підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є те, що ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» не надано відомості про учасника згідно Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» не погоджується із зазначеним та звертає Вашу увагу на те, що у складі тендерної пропозиції учасника завантажено документ із назвою «Загальні відомості про учасника», який містить інформацію про учасника, зокрема: повну назву учасника, юридичну адресу, поштову адресу, банківські реквізити обслуговуючого банку, Код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону (телефаксу), Е-mail, відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.), відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.), відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.).
Відтак, дискваліфікація ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» є неправомірною, безпідставною та необґрунтованою у зв’язку із чим, Замовником порушено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Другою підставою для відхилення є те, що ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРПУ» не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Даний пункт (опис до Статуту) відноситься до документів, які підтверджують повноваження та право підпису, відповідно Замовник перед відхиленням пропозиції, згідно закону повинен був зазначити дану невідповідність та надати 24 години на виправлення даної помилки та не відхиляти нашу пропозицію, що передбачено частини 16 статті 29 Закону.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно зі статтею 57 Господарського кодексу України, установчим документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання.
Установчими документами товариства з обмеженою відповідальністю є статут.
Відповідно до статті 87 Господарського кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками/ком статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлене законом
У зв’язку із чим, наголошуємо, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону Держане підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» повинне було розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Крім того, хочемо зазначити про те, що опис реєстраційних дій сам по собі не підтверджує жодних повноважень щодо права підпису та укладання документів, а лише засвідчує перелік документів, що були надані для внесення в установчі документи. Тобто відмітка державного реєстратора жодним чином не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції.
Подібні ситуації розглядались колегією АМКУ при розгляді скарг по процедурам закупівель: №UA-2020-04-30-000829-c, UA-2020-11-17-000919-c, UA-2021-03-09-007471-c. Проаналізувавши прийняті рішення АМКУ, позиція Органу оскарження в цьому питанні є сталою, впевненою та непохитною: якщо учасник відповідно до вимог ТД подав інформацію та/або документи, що стосуються права підпису ТП/договору про закупівлю та/або кваліфікаційних критеріїв згідно зі ст.16 Закону, або не подав у складі пропозиції такої інформації/документів взагалі, Замовник зобов’язаний надавати час на усунення невідповідностей, а учасник має право завантажити документи/інформацію.
Пропозиція ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» була неправомірно відхиленою з наведених вище підстав. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП».
Отже, Замовник свідомо не скористався цим пунктом Закону та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив норми частини 3 ст. 5 Закону та протиправно відхилив пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП».
У зв’язку із зазначеним, протокольне рішення № 69 від 03.10.22р., порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення № 69 від 03.10.22р.
2. Надати ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі ігнорування вимоги будемо змушені звернутися з оскарженням до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 14:30
Вирішення:
Шановний Учасник! За результатами розгляду Вашої вимоги від 03 жовтня 2022 року повідомляю наступне:
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 31, 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік процедур закупівель визначено у статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», і до них належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог і як виняток, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі.
У спрощеній закупівлі Замовник не може опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, зазначений функціонал відсутній у спрощених закупівлях.
Відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р.
№ 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» Замовники здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
За результатами розгляду наданих учасником документів встановлено, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» (код ЄДРПОУ – 43801489) не відповідає вимогам документації з наступних причин:
1) Товариством з обмеженою відповідальністю «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» (код ЄДРПОУ – 43801489) у складі своєї пропозиції не надано відомості про учасника згідно Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2) Товариством з обмеженою відповідальністю «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» (код ЄДРПОУ – 43801489) у складі своєї пропозиції не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено