• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

БОЛТИ ТА ГАЙКИ В АСОРТИМЕНТІ

Детальний опис у тендерній документації

Завершена

1 308 558.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 542.79 UAH
Період оскарження: 29.11.2017 18:42 - 10.12.2017 00:00
Вимога
Вирішена

ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ

Номер: 4d058e55de234f88923e13a725be67de
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-29-001396-a.c3
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Вимога:
Просимо змінити пункт 8.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «8.1. Прийом товару здійснюється Покупцем у відповідності до Інструкції № П-6 від 15.06.65р. “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству”, Інструкції № П-7 від 25.04.66р. «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству», Інструкції № СТП–10-001:2016 від 10.05.2017р. “Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Основні положення» та Інструкцією № СТП-10-002:2016 від 10.05.2017р. “Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Правила проведення вхідного контролю” при наявності товаросупровідних документів: товарно-транспортної накладної, пакувальних аркушів, видаткової накладної на кожну партію товару, рахунку-фактури, документів, підтверджуючих якість товару.» Просимо змінити пункт 8.2 Договору, виклавши його в наступній редакції: «8.2. Покупець має право пред’явити Постачальнику претензії по якості на протязі гарантійного терміну, згідно гарантії підприємства – виробника, а по кількості – при прийомі Товару на підставі видаткової накладної.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На засіданні тендерного комітету прийнято рішення прийняти до уваги зауваження учасника, та внести зміну у тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Зменшення термінів оплати

Номер: 7dac37a2c2994177a59f22a218968a41
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-29-001396-a.a2
Назва: Зменшення термінів оплати
Вимога:
Шановний замовник! Просимо Вас розглянути можливість зменшення термінів оплати за товар, визначити: оплата протягом 5 календарних днів з дати поставки товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На засіданні тендерного комітету прийнято рішення зазначені у тендерній документації вимоги залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: a77d22f56b3f422b8b489ce02b605c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-29-001396-a.c1
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Враховуючи тривалість проведення процедури закупівлі згідно з умовами тендерної документації, здійснення поставки у запропонований Замовником строк – не пізніше 29.12.2017р – робить неможливим виконання договору: аукціон призначено на 15.12, Згідно ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів (мінімум 18 грудня), згідно ст.32 договір закупівлі не може бути укладено раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (мінімум 28 грудня). У разі ж оскарження кваліфікації переможця або з інших об’єктивних причин, вказані терміни будуть відстрочені. У зв’язку з вищенаведеним, просимо виключити фразу «але не пізніше 29.12.2017р.» з наступних розділів тендерної документації: - з розділу I «Загальні положення», підрозділу 3 «Інформація про предмет закупівлі», частини «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):»; - з п.6.1. Додатку № 3 «ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» тендерної документації; - з графи «Термін поставки» Специфікації №1 (Додаток №1 до договору) Додатку № 3 «ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На засіданні тендерного комітету прийнято рішення зазначені у тендерній документації вимоги залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено