• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Шприци

Завершена

49 975.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2017 17:53 - 22.12.2017 17:58
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 8f84015d97b54fecbc33179121971825
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-21-003129-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Тендер UA-2017-12-21-003129-b вважати не дійсним, або переможцем визнати ФОП Боднар І.Б,оскільки рішення Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського р-ну м. Києва не є обєктивним і не достатньо обгунтоване!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: cd1de622239c4f088454dd97b78c42f7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-21-003129-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського р-ну м. Києва ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1890292, номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-21-003129-b) 26.12..2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33141310-6 Шприци № п/п Найменування Од виміру Всього 1 Катетр внутрішньовенний G 20 с з ін’єкційним клапаном шт 50 2 Одноразова канюля «метелик» внутрішньовенна G -23 типу Butterty REE S-B шт 50 3 Системи для переливання інфузійних розчинів шт 3300 4 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою інсуліновий 1мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 1100 5 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 2мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 2700 6 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 5 мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 3000 7 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 10мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 1050 8 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 20мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 600 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою інсуліновий 1мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 1100 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 2мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 2700 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 5 мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 3000 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 10мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 1050 Шприц ін'єкційний одноразового застосування з голкою 20мл, трьохкомпонентний з манжеткою шт 600, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1890292, номер тендеру у UA-2017-12-21-003129-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, процедура закупівлі - допорогова, а не відкриті торги, як Ви зазначаєте у зверненні. Крім того, враховуючи, що вартість окремих підгруп товару до 1,0 тис. грн. Замовнику недоцільно проводити закупівлю за окремими лотами.
Статус вимоги: Не задоволено