• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень корпусу №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в Саджавському ліцеї Богородчанської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

7 040 076.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 200.38 UAH
Період оскарження: 09.09.2022 16:27 - 24.09.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо відновлення розгляду тендерної пропозиції ТОВ"БУДІНТЕХНО" (ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ)

Номер: e94461c870ef4be6a448721cfca7f07b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-09-009728-a.a1
Назва: Щодо відновлення розгляду тендерної пропозиції ТОВ"БУДІНТЕХНО" (ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ)
Вимога:
ВИМОГА Протокольним рішенням № 29./1 уповноваженої особи з організації та проведення тендерних закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БУДІНВЕСТ було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО» щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2022-09-09-009728-a (Капітальний ремонт приміщень корпусу №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в Саджавському ліцеї Богородчанської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)). На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного. Підставою для відхилення, відповідно до Протоколу, послужили наступні підстави: 1. Відсутність графіка виконання робіт згідно вимог п. 5.2 Додатку № 6 Тендерної документації; 2. Не надано розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва (вартості машино-годин власної будівельної техніки вище нормативної). З огляду на вищеописані підстави повідомляємо про наступне: 1. Графік виконання робіт в складі тендерної документації передбачався як Додаток № 4 до проекту Договору (Додатку № 6 Тендерної документації). Варто зазначити, що абзацом 5 пункту 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт передбачалося наступне: «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у складі тендерної пропозиції учасник подає сканкопії оригіналу проекту договору про закупівлю (без додатків) згідно із Додатком 6 до Тендерної документації (із заповненими усіма обов’язковими полями та реквізитами)» Отже, вимогами тендерної документації, не вимагалося надання Додатку № 4 до проекту договору, тобто надання графіку виконання робіт не передбачалося (не вимагалося). У складі тендерної документації надано Лист-згоду «Про згоду з проектом договору» (вих. № 04/01-08 від 26.09.2022 року), в якому повідомляється про надання сканкопії оригіналу підписаного проекту договору про закупівлю саме без додатків згідно із Додатком № 6. Тобто, не надання ТОВ «БУДІНТЕХНО» календарного графіку виконання робіт було свідомими діями на виконання вищеописаних вимог Тендерної документації на закупівлю робіт. Щодо так називаємої вимоги «п. 5.2 Додатку № 6 Тендерної документації», яка послугувала причиною дискваліфікації (відхилення) тендерної пропозиції повідомляємо наступне. Поняття договір визначено частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України: «Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.» Поняття змісту договору визначено частиною 1 статті 628 Цивільного кодексу України: «Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.» Відповідно до актів цивільного законодавства обов’язковими є пункти щодо визначення понять договору (визначення сторін договору). З огляду проекту договору запропонованого в Додатку №6 до Тендерної дркументації становлено дві сторони договору, а саме: - «Замовник» (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БУДІНВЕСТ»); - «Виконавець» (ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО»). У п. 5.2 договору йдеться мова про третю сторону, яка іменується як «Підрядник (учасник)» та не є визначеною особою як одна із сторін даного документу (договору), а як результат даний пункт договору є нікчемним та таким, який не є дійсним. Отже, виходячи з цього можна зробити висновок, що надання графіку виконання робіт не вимагалося, та його відсутність в складі тендерної документації не є підставою для дискваліфікації. 2. Розрахунок вартості машино-годин вимагався Тендерною документацією лише для власної будівельної техніки. ТОВ «БУДІНТЕХНО» в складі своєї тендерної документації не надавалась власна будівельна техніка, а лише орендована. В документі вих. № 04/02-01 від 26.09.2022 року «Інформація про обладнання, машини, механізми» надано інформацію щодо двух одиниць орендованої техніки (механізми) та сорока семи одиниць власних інструментів (обладнання). Отже, використання власної техніки не передбачалося (а лише орендована) і відповідно розрахунки щодо них не надавалися. Вимоги щодо будь-яких розрахунків до власного обладнання, або інструментів не висувалося, тому підстави для дискваліфікації (відхилення) відсутні. Тим більше дані розрахунки вимагалися у випадку перевищення нормативних показники вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва, а в складі тендерної пропозиції надано показники що не перевищують їх. Тому, підстава щодо дискваліфікації (відхилення) відсутня, а пропозиція ТОВ «БУДІНТЕХНО» є такою яка відповідає вимогам. Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО» цілком на повністю відповідає вимогам зазначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами: • добросовісна конкуренція; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі. Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО»_є неправомірним та необгрунтованим. З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, - ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти цю Вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника (Протокольне рішення № 29./1 уповноваженої особи з організації та проведення тендерних закупівель від 06 жовтня 2022 року) про дискваліфікацію ТОВ «БУДІНТЕХНО». 3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України. В РЕЗУЛЬТАТІ НЕГАТИВНОГО РОЗГЛЯДУ ДАНОЇ СКАРГИ, ТОВ «БУДІНТЕХНО» БУДЕ ІНІЦІЙОВАНО ВИМОГУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОЗНАК ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ПУНКТУ 20 СТАТТІ 14 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» РІШЕННЯ ТА ДІЇ ЗАМОВНИКА БУДУТЬ ОСКАРЖЕНІ У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ. Директор ТОВ «БУДІНТЕХНО» І. В. Петров
Пов'язані документи: Учасник