Розробка проектно-кошторисної документації та проведення державної експертизи проекту по об’єкту «Капітальний ремонт сектору для почесних поховань загиблих військовослужбовців, учасників бойових дій, захисників України на території Затуринського кладовища в місті Полтава, з улаштуванням меморіалу пам’яті»
Для задоволення нагальних потреб функціонування підприємства як ритуальної служби Полтавської міської територіальної громади та виконання статутних функцій та заходів в умовах воєнного стану, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» закупівлю по предмету «Розробка проектно-кошторисної документації та проведення державної експертизи проекту по об’єкту «Капітальний ремонт сектору для почесних поховань загиблих військовослужбовців, учасників бойових дій, захисників України на території Затуринського кладовища в місті Полтава, з улаштуванням меморіалу пам’яті» здійснити шляхом проведення процедури спрощеної закупівлі у відповідності з вимогами Закону.
Завершена
272 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 360.00 UAH
Період оскарження:09.09.2022 15:58 - 15.09.2022 10:00
Вимога
Вирішена
Вимога виключити з оголошення ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ до Учасників
Номер:b754c6d871dc4fe8abeff9fb1b81450e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-09-009325-a.b1
Назва:Вимога виключити з оголошення ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ до Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо, в порядку ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виключивши з нього ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ та привести його до вимог законодавства, зокрема:
1) Вимогу у пункті 2 розділу 1 додатку №1 до оголошення:
«- Наявність в учасника працівників, на посаді інженер-проектувальник не менше 25 осіб, які знаходяться у трудових відносинах із учасником. Стаж роботи не менше 10 працівників на посаді інженер-проектувальник повинен становити не менше 5 років.».
Для виду послуг, які Ви закуповуєте немає необхідності у залученні 25 інженерів-проектувальників, взагалі, кількісні вимоги щодо наявного персоналу за роз’ясненнями Антимонопольного комітету України та враховуючи практику розгляду справ колегії Антимонопольного комітету України є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників закупівель.
Так само, як і щодо вимог про стаж роботи не менше 10 років. Згідно з Випуском 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (наказ Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) із змінами та доповненнями до роботи за посадою інженер-проектувальник допускаються особи без вимог до стажу роботи, а для провідного інженера-проектувальника та для інженера-проектувальника І категорії такий стаж має становити 2 роки, але ніяк не 10.
Крім того, для інженера-проектувальника кваліфікаційний рівень підтверджується сертифікатом про проходження навчання відповідного напрямку підготовки, який у складі Вашого оголошення також вимагається для надання у складі пропозиції учасника.
2) Вимогу у пункті 2 розділу 1 додатку №1 до оголошення:
«- Наявність експерта з технічного обстеження будівель і споруд. Для підтвердження наявності трудових відносин між працівником та учасником надати наказ про прийняття на роботу, а також надати заповненні сторінки трудової книжки працівника. Укладення цивільного-правової угоди не допускається. Додатково надати документи, що підтверджують кваліфікацію працівника.».
Роботи з технічного обслуговування будівель і споруд ведуться в суворій відповідності з діючою нормативною базою, яка включає в себе ДБН, ДСТУ та інші, які регламентують містобудівну діяльність законодавчих актів. Технічне обстеження будівель і споруд включає в себе комплекс заходів, що дозволяють визначити параметри, які характеризують фактичний технічний стан будівельних конструкцій, характеристик основи фундаментів, інженерних мереж та інших систем, здатних впливати на ступінь надійності будівель і споруд і визначають можливість їх подальшої експлуатації або обмеження в експлуатації, або необхідність відновлення, ремонту будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем об’єкта. А Вами, судячи з оголошеної спрощеної закупівлі, вже прийнято рішення щодо проведення капітального ремонту і тому є необхідність у виконанні проектних робіт (послуг).
Обстеження технічного стану будівель сприяє своєчасному виявленню дефектів в будівлях, запобігає аварійним обвалення конструкцій, що дозволяє вчасно провести необхідні ремонтні роботи і значно продовжити термін служби об’єктів. Проводитися воно може суб’єктом господарювання, який має договір на обстеження будівлі з їх власниками або керівниками.
Тобто дані роботи повинні передувати проведенню проектуних робіт за окремим договором, а не виконуватись експертом в процесі виконання проектних робіт.
3) Вимогу у пункті 2 розділу 1 додатку №1 до оголошення:
«…надати заповненні сторінки трудових книжок зазначених працівників. Укладення цивільного-правової угоди не допускається.».
Укладення цивільно-правової угоди передбачено цивільним законодавством (ст.626 Цивільного кодексу України) та передбачає виконання певної роботи.
Залежно від виду правовідносин, основоположне право на працю, яке закріплене в ст.43 Конституції України, може знайти своє відображення у двох видах: у формі трудового договору, що виникає після укладення ТД між роботодавцем (юридичною або фізичною особою) і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю України та у формі цивільно-правового договору, що виникає після укладення ЦПД між замовником (фізичною або юридичною особою) і виконавцем та регулюються Цивільним Кодексом України. Тим більше, що законом про публічні закупівлі та Вашим оголошеннням передбачено виконання робіт (послуг) із залученням спроможностей субпідрядника, то чому ж учасник не може залучити до виконання робіт певного спеціаліста на умовах договору ЦПХ.
Також вимога щодо скан-копій трудових книжок не відповідає сучасному трудовому законодавству, згідно з яким ведення трудової книжки в паперовому вигляді є не обов’язковим. Згідно зі ст.24 КЗпП України трудова книжка подавається роботодавцю лише у разі її наявності у працівника.
Відповідно до ст.48 КЗпП України облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".
Роботодавець ЛИШЕ на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Тому, враховуючи зазначене, роботодавець не має законних підстав для вимагання у працівника трудової книжки для здійснення її скан-копій для участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.09.2022 16:29
Вирішення:Добрий день!
Пункт 1 зауваження враховані, в кваліфікаційні вимоги внесені зміни.
Пункт 2 На даному етапі відсутній експертний звіт щодо стану існуючих будівель і споруд, стану основ і фундаментів.
Пункт 3 зауваження враховані, в кваліфікаційні вимоги внесені зміни.