• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Торги не відбулися

541 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 330.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2022 11:20 - 21.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a26a424027734fdf884e43d5547775e6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-09-003414-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-09-003414-a (лот 1 та лот 2) Рівненська митниця (далі – Замовник) було проведено закупівлю за предметом закупівлі - ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія. За результатами аукціону визначено, що найвигідніша пропозиція по лоту 1 та лоту 2 була надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП». Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», вважаємо рішення Замовника про визання переможцем за лотом 1 та лотом 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» таким, що суперечить нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне: ч.2 глави «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано: учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника. Учасником було надано довідку від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕКОЛОГІЯ ПЛЮС створену екологічним аудитором Сідляром Максимом Юрійовичем. У даній довідці повністю відсутній опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища. Також було надано скан-копію Сертифікату екологочного аудитора чинного до 26 жовтня 2018 року та відповіді від ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ДОЗВІЛЬНО-ЛІЦЕНЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ про продовження терміну чинності сертифікату екологічного аудитора на три роки, тобто до 26 жовтня 2021 року, тому учаником не було дотримано вимоги, що з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника, адже жодна з наданих скан-копій не підтвержує кваліфікацію екологічного аудитора на момент подання пропозиції. Тому даним учасником закупівлі не було дотримано вимоги зазначеної у відповідному абзаці ч.2 глави «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. Варто зазначити, що рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» суперечить: Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. 9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зв’язку із зазначеним, протокол №6 від 27.09.2022 року порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі, ВИМАГАЄМО: 1) скасувати рішення протоколу №6 від 27.09.2022 Рівненської митниці про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» переможцем процедури закупілі UA-2022-09-09-003414-a по лоту 1 та лоту 2. 2) Відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» по лоту 1 та лоту 2 у зв`язку з порушеннями законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу від 27.09.2022 р. №2596/1 ТзОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» про скасування Рішення протоколу №6 від 27.09.2022р. щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» переможцем закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія) по кожному з 2-ох лотів за ідентифікатором закупівлі: UA-2022-09-09-003414-а задоволено (рішення Протоколу №7 від 30.09.2022р.)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: e498c6d544a1428087c43026ce06ec7b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-09-003414-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-09-003414-a (лот 1 та лот 2) Рівненська митниця (далі – Замовник) було проведено закупівлю за предметом закупівлі - ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія. За результатами аукціону визначено, що найвигідніша пропозиція по лоту 1 та лоту 2 була надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП». Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», вважаємо рішення Замовника про визання переможцем за лотом 1 та лотом 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» таким, що суперечить нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне: ч.2 глави «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано: учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника. Учасником було надано довідку від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕКОЛОГІЯ ПЛЮС створену екологічним аудитором Сідляром Максимом Юрійовичем. У даній довідці повністю відсутній опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища. Також було надано скан-копію Сертифікату екологочного аудитора чинного до 26 жовтня 2018 року та відповіді від ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ДОЗВІЛЬНО-ЛІЦЕНЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ про продовження терміну чинності сертифікату екологічного аудитора на три роки, тобто до 26 жовтня 2021 року, тому учаником не було дотримано вимоги, що з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника, адже жодна з наданих скан-копій не підтвержує кваліфікацію екологічного аудитора на момент подання пропозиції. Тому даним учасником закупівлі не було дотримано вимоги зазначеної у відповідному абзаці ч.2 глави «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. Варто зазначити, що рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» суперечить: Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. 9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зв’язку із зазначеним, протокол №6 від 27.09.2022 року порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі, ВИМАГАЄМО: 1) скасувати рішення протоколу №6 від 27.09.2022 Рівненської митниці про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» переможцем процедури закупілі UA-2022-09-09-003414-a по лоту 1 та лоту 2. 2) Відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» по лоту 1 та лоту 2 у зв`язку з порушеннями законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу від 27.09.2022 р. №2596/1 ТзОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» про скасування Рішення протоколу №6 від 27.09.2022р. щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» переможцем закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія) по кожному з 2-ох лотів за ідентифікатором закупівлі: UA-2022-09-09-003414-а задоволено (рішення Протоколу №7 від 30.09.2022р.)
Статус вимоги: Задоволено