• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб з пшеничного борошна першого ґатунку та Хліб з суміші борошна житнього обдирного і борошна пшеничного першого ґатунку

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.

Завершена

392 274.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 961.37 UAH
Період оскарження: 08.09.2022 19:26 - 20.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: bcc1f945ee7c44d5b4b4beb630bbd383
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-011021-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «Одеський хлібозавод №4» категорично не погоджується із рішенням про відхилення нашої Тендерної пропозиції на підставі абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) вимогам до учасника відповідно до законодавства (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 жовтня 2022 року). ТОВ «Одеський хлібозавод №4» вважає, що рішення Замовника має упереджене ставлення, частина підстав відхилення безглузді, просто надумані замовником для кількості, чим Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон). Згідно ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. По-перше, Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 жовтня 2022 року вказує однією із причин відхилення, яка є безпідставною та безглуздою: «Відповідно до абзацу сьомого пункту 3.1. Розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»: «Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: скан-копії оригіналів актів наданих послуг (виконаних робіт) по дезінфекції транспортних засобів учасника для перевезення товару за період червень - вересень». Поряд з тим, пунктом 13 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що автотранспорт повинен піддаватись санітарній обробці (дезінфекції) не рідше одного разу в десять днів. Тендерна пропозиція Учасника містить файл «Акти виконаних робіт санобробки автомобілів червень-вересень 2022», в складі якого містяться Акти дезінфекції транспортних засобів № 6, 7, 8 та 9, в яких зазначено «Кількість виконаних послуг (періодичність) - 3», тобто за період червень місяць, липень місяць, серпень місяць та вересень місяць, автотранспорт Учасника піддавався санітарній обробці (дезінфекції) 3 рази на місяць. Слід зауважити, що місяці липень та серпень мають 31 календарний день, натомість, автотранспорт Учасника проходив дезінфекцію лише 3 рази на місяць, що є рідше, ніж один раз в десять днів. Відповідно, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника у цій частині.» На вимогу Тендерної документації Замовника надати « Скан-копії оригіналів актів наданих послуг (виконаних робіт) по дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) учасника для перевезення товару (обробка не рідше одного разу на десять днів) за останні два місяці.» ТОВ «Одеський хлібозавод №4 надає скан-копії оригіналів Актів прийому-здачі послуг за Договором №ОХ-01-Д від 01.01.2021 року: №6 за червень 2022 року від 30.06.2022 р.; №7 за липень 2022 року від 31.07.2022 р.; №8 за серпень 2022 року від 31.08.2022 р., №9 за вересень від 23.09.2022 р, які підтверджують дезінфекцію транспортних засобів 3 рази на місяць. Не зрозуміле рішення Замовника відхилити нашу пропозицію, бо в зазначених місяцях 31 день. До чого тут це? Дезінфекція автомобілів проводиться регулярно, починаючи із січня 2022 року (або іншого місяця і року), і дні проведення дезінфекції не прив’язані до конкретних чисел місяцю (у лютому місяці також не 30 днів, то тоді як в цьому випадку Замовник придумав би відхилити пропозицію?), а є регулярною, в залежності від першої дати санобробки – і це не обов’язково 1 число місяця. Таке безглузде «висмоктування» для відхилення найбільш вигідної пропозиції серед всіх Учасників вказує на не бажання економити бюджетні кошти в тяжкий час для нашої країни, а на підписання Договору уже із заздалегідь визначеним для Замовника Учасника – не зрозуміло тільки з яких причин. По-друге, Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 жовтня 2022 року вказує причину відхилення : «Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам пункту 1.5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме: тендерна пропозиція подана учасником закупівлі без урахування вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто не містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію.» Дана причина є безпідставною та безглуздою, так як пропозиція ТОВ «Одеський хлібозавод №4» містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, а саме – директора Добровольського В.В., учасника закупівлі на тендерну пропозицію- файл «sign.p7s», який було накладено 23.09.2022 р о 18:44:47. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. По-третє, Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 жовтня 2022 року вказує причину відхилення: «Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам абзацу п’ятого пункту 3.1. Розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: в складі тендерної пропозиції, Учасником не надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.» Необхідно відмітити, що Замовник не мав ніякого права вимагати від Учасників відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, дата видачі яких повинні бути не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі. Але, Замовник сам, порушуючи п.4. ст. 22 Закону: « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.», відхиляє пропозицію ТОВ «Одеський хлібозавод» відповідно до цієї ж ст. 22. ТОВ «Одеський хлібозавод №4» у своїй Тендерній пропозиції надає оригінали документів, які містять всю інформацію, яка відображається у заявленому документі: відомості про найменування юридичної особи, її ідентифікаційний код та місцезнаходження, відомості про директора та здійснювані види діяльності, - Витяг ЄДР, який є ідентичним документом. Тому, не зрозуміло, чому Замовник знехтував тим, що він отримав аналогічний офіційний документ із тією ж інформацією та із тими ж обумовленими термінами («дата видачі яких повинні бути не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі») і яким чином документ, який вимагався Замовником, впливає на предмет закупівлі. Невже найнижча ціна не важливіша для економії державних коштів у такий тяжкий час. Такий підхід Замовника додатково підтверджує ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі та свідчить про зловживання уповноваженими особами замовників своїм становищем та про прояви корупції. Уповноважених осіб Замовника не зупиняє той факт, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, було введено воєнний стан із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 року (відповідно до Указ Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ; Указ Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженого Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ; Указ Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженого Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ; Указ Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 затвердженого Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ; Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 затвердженого Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ), і наша країна опинилася і знаходиться у важкій ситуації. ТОВ «Одеський хлібозавод №4», як найкрупніший безпосередній виробник хлібобулочних виробів на півдні України, надаючи свою Тендерну пропозицію у відкритих торгах (Закупівля UA-2022-09-08-011021-a), оголошених КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" , запропонувало ціну, яка на 135594,00 грн. нижча від очікуваної вартості предмета закупівлі, більш того, наша пропозиція нижча на 99510,00 грн від Пропозиції ТОВ «Батьківський хліб» та на 123094,80 грн від пропозиції ТОВ «Одеса-хліб», що давало можливість Замовнику досягти значної економії бюджетних коштів, що є досить суттєвим полегшенням для бюджетних установ та організацій в такий тяжкий час. Але, як видно із прийнятого рішення, - Замовнику байдуже, не потрібно. На вище викладене, Просимо: 1. Прийняти вимогу ТОВ «Одеський хлібозавод №4» до розгляду; 2. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2022р. про відхилення пропозиції ТОВ «Одеський хлібозавод №4»; 3. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Одеський хлібозавод №4» найбільш вигідною з метою економії бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Тендерна пропозиція Учасника містить файл «Акти виконаних робіт санобробки автомобілів червень-вересень 2022», в складі якого містяться Акти дезінфекції транспортних засобів № 6, 7, 8 та 9, в яких зазначено «Кількість виконаних послуг (періодичність) - 3», тобто за період червень місяць, липень місяць, серпень місяць та вересень місяць, автотранспорт Учасника піддавався санітарній обробці (дезінфекції) 3 рази на місяць. Місяці липень та серпень мають 31 календарний день. Виконати вимогу документації, проводивши дезінфекцію три рази на місяць неможливо, оскільки двох місяцях – липні та серпні – було по 31 календарному дню. Знаданих Учасником ТОВ «Одеський хлібозавод №4» документів, Замовником встановлено, що автотранспорт у такі місяці як липень та серпень проходив дезінфекцію рідше, ніж один раз в десять днів. Відповідно, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника у цій частині. Замовник вважає, що правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Одеський хлібозавод №4» по даному питанню. 2) Пунктом 1.5. Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Відповідно до Листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587: якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Учасником ТОВ «Одеський хлібозавод №4» накладений тип підпису «удосконалений», що є порушенням вимог тендерної документації. Згідно п.1.2. частини 1 Розділу тендерної документації «Загальні положення» учасником, надано в складі тендерної пропозиції погодження з умовами тендерної документації, зі змістом та поняттями тендерної документації. Замовник вважає, що в нього були підстави для відхилив тендерної пропозиції ТОВ «Одеський хлібозавод №4» по даному питанню, відповідно, підстави для скасування такого рішення, відсутні. 3) Абзацом п’ятим частини 3 Розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» передбачалась вимога до учасників торгів додатково надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідний реєстр ведеться Державною службою статистики України. Відповідний реєстр, не є відкритим, та отримати такий документ може лише установа за власним запитом до відповідної служби. З вищенаведеного слідує, що Замовник не має змоги самостійно отримати інформацію, яку відображено у статистичних відомостях з Єдиного державний реєстр підприємств та організацій України. Згідно п.1.2. частини 1 Розділу тендерної документації «Загальні положення» учасником, надано в складі тендерної пропозиції погодження з умовами тендерної документації, зі змістом та поняттями тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Одеський хлібозавод №4».
Статус вимоги: Відхилено