-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Закупівля здійснюється відповідно до абзазу четвертого пункту 3' розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922 ( зі змінами), порядку проведення закупівель для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам хворим на COVID-19
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2022 17:49 - 14.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
879c4edd0c554fffac8b21f61a75e2d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-08-010784-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вказано найменування дезінфікуючих засобів з їхніми технічними вимогами. Крім того, замовником вказано про те, що Аналоги або еквіваленти не пропонувати.
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Наказ ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 та наказ ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 (із змінами) не відноситься до спрощеної закупівлі.
Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву деззасобів без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у
сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфікуючих засобів.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2022 18:08
Вирішення:
Повідомляємо, що під часі проведення спрощеної закупівлі у замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Як зазначено в абзаці 2 частині 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник може вказати еквіваленти але не зобов'язаний.В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються, серед іншого, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які Замовник визначає самостійно, виходячи з власних потреб. Отже, Замовником дотримані норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено