-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (талони, смарт – картки або паливні картки)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану " враховуючи зміни від 24 червня 2022 року №723 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822 і від 28 лютого 2022 р. №169".
Завершена
265 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 329.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 329.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2022 16:02 - 14.09.2022 10:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації та проекту договору
Номер:
aade4847882642538e63f54594dd8d47
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-08-009256-a.b1
Назва:
ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації та проекту договору
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Товариство є емітентом довірчих документів (талонів) під брендом «WOG» та офіційним представником мережі АЗС під брендом «WOG» та готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) та переходу права власності на Товар, з метою усунення неточностей та приведення договору до фактичних господарських відносин, Товариство просить внести уточнення до проекту договору Замовника.
З метою приведення господарських договірних відносини до загальних принципів цивільного законодавства, зокрема справедливість, добросовісність та розумність, встановлення спірозмірної відповідальності сторін та дотримання вимог ст 231 Господарського кодексу України, ст. 625 Цивільного кодексу України, вимагаємо:
п.5.4. виключити 5.7 адже передача права власності викладено в п.5.9.
п.5.7. виключити 5.7 адже передача права власності викладено в п.5.9.
п. 7.2. викласти в новій редакції:
«7.2. У разі прострочення поставки Товару, заміни Товару, Постачальник зобов'язаний сплатити неустойку в розмірі 0.1% від вартості несвоєчасно поставленого Товару, за кожен календарний день прострочення.»
п. 7.3. викласти в новій редакції:
«7.3. У разі, якщо прострочення в поставці (недопоставки) Товару перевищить 20 (Двадцять) календарних днів, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленого товару.»
Виключити з проекту договору п.5.4., п. 5.7 та п. 7,6 як такі, що встановлюють не співозмірну відповідальність Сторін та не відповідають розумності та вимогам цивільного та господарського законодавства.
У випадку не внесення змін в проект договору та залишення завищеного рівня відповідальності будемо це трактувати як дискримінаційні вимоги та як додаткові корупційні ризики.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення УО про надання відповіді на вимогу- Дизель.docx 14.09.2022 09:53
Дата подачі:
13.09.2022 16:36
Вирішення:
«Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу Вимогу від 13.09.2022 р..
Чинним Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовникам заборонено обмежувати конкуренцію, не можна також висувати вимоги, які є по суті дискримінаційними.
Проте, чіткого переліку дискримінаційних умов Закон не встановлює.
Разом з тим, вимоги, які Вами висунуті жодним чином не обмежують конкуренцію та не являються дискримінаційними.
Так, щодо виключення певних пунктів з проекту договору, то відповідні зміни можна узгодити після визначення переможця закупівлі шляхом підписання додаткової угоди до договору.
Щодо «неспівмірності відповідальності» та викладення відповідних пунктів у проекті договору в новій редакції, то звертаємо увагу, що відповідно до ч.1 ст.230 ГК України штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно ч.1 ст.231 ГК України законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
Частиною 4 ст.231 ГК України передбачено, що у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
Відповідно до ч.2 ст.551 ЦК України, якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства. Розмір неустойки, встановлений законом, може бути збільшений у договорі, якщо таке збільшення не заборонено законом.
Тому, встановлення розміру штрафних санкцій є правом замовника та жодним чином не обмежує конкуренцію учасників, а являється гарантією належного виконання договірних зобов’язань.
Статус вимоги:
Відхилено