• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів)

Торги не відбулися

23 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2022 15:22 - 22.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога Замовника до Учасників - ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів!

Номер: 3764326a1eb84687ae2af1e9c27e966c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008247-a.b6
Назва: Дискримінаційна вимога Замовника до Учасників - ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів!
Вимога:
У Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вимагає від Учасників "...18. Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів...". Скажіть, будь ласка, яке відношення до компаній з утилізації медичних відходів має ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів??? Надайте аргументовану відповідь з посиланнями на чинні нормативно-правові акти! Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або її заміни на "...18. Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів...".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо «Дискримінаційна вимога Замовника до Учасників - ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів!» 12.09.2022, 09:24. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B6, повідомляю наступне: Згідно із Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-III (далі — Закон № 1644) небезпечний вантаж — речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити: вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об’єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин, і які за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин. Перевезення небезпечних вантажів — діяльність, пов’язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення. Згідно з вимогами підпункту 24 частини першої статті 7 Закону ліцензуванню у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (далі – Господарська діяльність). Згідно з вимогами пункту 4 Ліцензійних умов Господарська діяльність може провадитись частково за такими видами: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями. З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога Замовника є абсурдною: ...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021!

Номер: 123dac195b9547a9b8ed00c0448a36d8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008247-a.b5
Назва: Вимога Замовника є абсурдною: ...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021!
Вимога:
Замовник у вимогах до Учасників: "...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021...", що стосується документів, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення небезпечних відходів разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засіб. Ми розуміємо, що Замовник мав на увазі 31.12.2022, а не 31.12.2021. Але оскільки в терміні часу дії майбутній Виконавець має можливість, право та зобов"язання відповідати виключно за свої дії в минулому та теперішньому відрізку часу щодо порушення чинних нормативно-правових вимог до нього, а, отже, і будь-яка дозвільна наявна документація від держави чинна. Що ж до майбутнього часу - ніхто (ні майбутній Виконавець, ні Замовник, ні законодавець, ні жодний правоохоронний чи інший орган держави, не може гарантувати Замовнику наявність і так вже виданої документації на увесь період надання послуг згідно майбутнього договору надання послуг аж до останнього календарного дня! Оскільки це абсурд! Дозволи чи договори має право анулювати відповідна установа (чи компетентний юридичний орган від держави) внаслідок порушення екологічного, податкового, транспортного законодавства або ж правил дорожнього руху, власне, якого не відбулось і ніхто не знає чи відбудеться. А, оскільки, факт порушення фіксується в результаті, як наслідок, порушення - ніхто не може вказати про його майбутній стан, тобто те, що не відбулося - це вже доконаний вид дії. Окрім вище зазначеного конституційним принципом держави Україна є принцип верховенства права (ст. 8 Конституції України), громадяни якої здійснюють свої права за принципом “дозволено все, що прямо не заборонено законом”, а ДЕРЖАВНІ ОРГАНИ ТА ЇХ ПОСАДОВІ ОСОБИ — за принципом “ДОЗВОЛЕНО ЛИШЕ ТЕ, ЩО ПРЯМО ВИЗНАЧЕНО ЗАКОНОМ” - це надає право вказувати на дії Замовника щодо даної вимоги як незаконні (немає жодного правового документа, який би надавав Замовнику право гарантувати наявність вказаної ним документації на увесь термін дії надання послуг), а дії майбутнього Учасника - як дозвільний факт, що не заборонений в частині наявності документів, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення небезпечних відходів разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби і неможливості гарантувати жодному суб"єкту господарювання того, що не прогарантовано законодавством. Вимагаємо скасувати дану вимогу в частині "...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021..."!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо «Вимога Замовника є абсурдною: ...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не м» 09.09.2022, 10:49. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B5, повідомляю наступне: Замовник мав на увазі 31.12.2022, а не 31.12.2021 З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу Учасника
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників за територіальною вимогою!

Номер: d4fa295e4ff94cada905908652a0b088
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008247-a.b4
Назва: Дискримінація учасників за територіальною вимогою!
Вимога:
Шановний Замовник! Ви вимагаєте в Додатку 2 до тендерної документації пунктом 6. Наявність матеріально-технічної бази для утилізації, знищення медичних відходів категорії В у Запорізькій області області (надати гарантійний лист), та підтверджуючі документи, а саме: Договір-купівлі продажу або Договір оренди. Дану вимогу ми розцінюємо дискримінаційною, оскільки законодавством дозволено (і аж ніяк не заборонено) мати матеріально-технічної бази для утилізації, знищення медичних відходів категорії В в будь-якій області України. Вимагаємо видалити дану вимогу!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо «Дискримінація учасників за територіальною вимогою» 09.09.2022, 09:52. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B4, повідомляю наступне: Враховуючи нагальну необхідність та потребу при наданні послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, зазначена вимога є обов'язковою для виконання, а саме надання гарантійного листа із визначеною вимогою Замовника. З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до Учасників щодо наявності Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційного номера діючої ліцензії на право зберігання пального.

Номер: 096693ab56c94f91bc246482af889762
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008247-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників щодо наявності Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційного номера діючої ліцензії на право зберігання пального.
Вимога:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вимагає: "...19. Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального.". Згідно предмету закупівлі - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів - вище вказана вимога не може складовою закупівлі та є дискримінаційною! Якщо це не так - надайте аргументоване пояснення з посиланнями на чинні нормативно-правові документи, що зобов"язують Учасників закупівель з утилізації особливо небезпечних медичних відходів мати відповідні Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційні номери діючих ліцензій на право зберігання пального. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу або замінити на "у разі наявності".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо «Дискримінаційна вимога до Учасників щодо наявності Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційного номера діючої ліцензії на право зберігання пального» 08.09.2022, 16:39. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B3, повідомляю наступне: Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії. Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років. Враховуючи об’єми необхідної утилізації та процес утилізації відходів даного типу, Замовник розуміє, що дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України. З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця - вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності"!

Номер: 8c0fa5e1c6804d32bb2f4bcd15c914c5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008247-a.b2
Назва: Вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця - вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності"!
Вимога:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вимагає від Учасника: "...22. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено).". Маємо право вимагати від Замовника юридично аргументовану відповідь - Чому саме даний стандарт ISO 9001-2015 IDT є необхідним для можливості збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходів виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів (6 094 флакона) та згідно якого нормативно-правового чинного документа дана вимога необхідна, дозволяється та зобов"язана бути виконаною майбутніми Учасниками даної закупівлі? Ми вважаємо, що вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця та вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності"!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо «Вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця - вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності!» 08.09.2022, 16:21. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B2, повідомляю наступне: Розуміючи всю небезпеку при поводженні із небезпечними відходами, системи управління якістю є обов'язковою вимогою для якісного надання послуг. Учаснику ніщо не заважає отримати діючий ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) та подати його у складі пропозиції. З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не вказана категорія відходів згідно Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України.

Номер: b4c520aa42ac44ae8e4bdf64489fd71e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008247-a.b1
Назва: Не вказана категорія відходів згідно Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України.
Вимога:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вказав: 1. Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР, із змінами. Згідно вказаного Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України всі відходи діляться на категорії відходів (Розділ ІІ. Категорії відходів). Вимагаємо вказати категорію відходів, як цього вимагає вище вказаний наказ МОЗ та внести відповідні зміни не тільки в Додатку 3, а і в усій документації щодо даної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо «Не вказана категорія відходів згідно Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України» від 08.09.2022, 16:11. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B1, повідомляю наступне: Назва відходів зазначена у Додатку 3, а саме послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів. Дотримання діючого Законодавств при наданні послуг є обов'язковим. З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так