• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документації

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2022 15:14 - 16.10.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника

Номер: 4f333fa24ed54d0da393ba1d6ab1bcb0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008005-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться у тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі "Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документації", код - 75250000 – 3 - Послуги пожежних і рятувальних служб за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2022 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.10.2022 14:52
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2022 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6061-р/пк-пз від 29.09.2022 - внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Протокол додається.
Автор: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Мельниченко Олександр Володимирович +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка суперечить чинному законодавству України

Номер: 4303e041acb54fc29a5cc4cfd27c7ce4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008005-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка суперечить чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в Додатку №1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі" в п.2.1 абзац 2. У Довідці (Таблиця 2) в обов’язковому порядку у тому числі має бути: інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, інженера-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше класу наслідків СС2), не менше 3-х електромонтерів ОПС, налагоджувальника КВП та автоматики, керівник робіт. Доводимо до Вашого відома, що Відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", на яку ви, як Замовник чітко наголошуєте та спираєтесь в своїй тендерній документації, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" виконання робіт, яких є предметом закупівлі і ви цього не можете заперечити: Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. "Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб", а не 4 (чотири) особи, як ви того собі забажали, а точніше вам порадив "потенційний переможець", який судячи у вас вже є і в якого є відповідна кількість електромонтерів. Тобто вимагаючи від Учасників наявності не менше 3-х електромонтерів ОПС, налагоджувальника КВП та автоматики ви навмисно та грубо порушуєте, чинне законодавство України, а саме вимоги чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, щодо кількості виконавців робіт. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо наявності в Учасників "Кількості виконавців таких робіт, яка повинна становити не менше двох осіб", як того вимагає чинне законодавство України, а саме Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Вимога, щодо наявності в Учасників виконавців робіт - не менше 3-х електромонтерів ОПС і налагоджувальника КВП та автоматики є дискримінаційною і такою якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, а також суперечить статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушувати права та законні інтереси Учасника пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. У випадку повного ігнорування нашої вимоги, яка базується на беззаперечних доказах чинного законодавства України, а саме статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ми будемо змушені звернутися з офіційною заявою (скаргою) до АМКУ, для відстоювання своїх законнних прав та інтересів, як потенційний Учасник, які має всі необхідні дозвільні документи та відповідну кількість виконавців робіт, згідно ліцензійних умов, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі. І повірте ми це зробимо, адже маємо беззаперечні докази.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 передбачено, що: Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб., а отже більше може бути. Керуючись тим, що послуги планується надати у 3-х закладах освіти і дані послуги необхідно виконати у стислі терміни, Замовником і встановлена вимога, щодо наявності не менше 3-х електромонтерів ОПС, налагоджувальника КВП та автоматики, керівник робіт. Ліцензійними вимогами передбачена для Ліцензіата мінімальна кількість працівників, і жодним чином не встановлено обмеження мати у штаті більшої кількості працівників. Отже у даній вимозі Замовник не вбачає жодних дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству

Номер: 259ffce0e02b48b988d0dadd0c78f73c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-08-008005-a.c1
Назва: Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно ознайомившись та проаналізувавши вашу тендерну документацію, ми прийшли до висновку, стосовно необхідності звернення вас, як до Замовника, стосовно висунення вимоги, щодо "обов'язковості" внесення змін до тендерної документації, як того вимагає чинне законодавство України. В тендерній документації в Переліку навчальних закладів по встановленню системи протипожежної сигналізації з розробкою проектної документації відсутня будь-яка інформація стосовно загальної площі в м2 даних об'єктів проектування - а саме ЗЗСО № 23, ЗЗСО № 15, ЗЗСО № 319. Також відсутні скан-копії по-поверхового технічного паспорту на об'єкти, які б давали хоч якусь необхідну для Учасників інформацію. Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України при розрахунку кошторисної вартості розробки робочого проекту, по встановленню системи пожежної сигналізації в приміщеннях шкіл основним чинником, який впливає на ціноутворення - є загальна площа в м2 об'єкту проектування. Згідно Збірника цін на проектні роботи для будівництва (ЗЦПРБ-90) Розділ 60 "Автоматичні установки пожежогасіння, пожежної та охоронної сигналізації", таблиця 60-5. Прошу вас, як Замовника ознайомитися з даним Збірником цін та переконатися в правильності наших вимог. Другим чинним нормативним документом, згідно законодавства України є Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво). Виникає логічне запитання до Вас, як до Замовника, яким чином Учасники взагалі можуть розрахувати вартість виконання робочого(их) проекту(ів) та кошторису, а іншими словами проектно-кошторисної документації при відсутності вихідних даних, іншими слова "технічного завдання на проектування" від Замовника. Це неможливо взагалі!!! Також, відповідно до чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" в якому чорним по-білому зазначено п.5.3 Системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до вимог цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги щодо цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм. Підставою для проектування СПЗ є завдання на проектування (додаток В), видане замовником системи відповідно до ДСТУ-Н Б А.2.2-10 та [2], [33]. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення інформації щодо загальної площі в м2 по кожному об'єкту проектування, або скан-копії по-поверхового технічного паспорту на об'єкти проектування, а також технічне завдання на проектування, видане замовником системи відповідно до ДСТУ-Н Б А.2.2-10, як того вимагає чинне законодавство України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Умовами тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується обстежити об’єкти, на яких мають бути надані послуги. Отже, для отримання всієї необхідної інформації, в тому числі і замірів кожен потенційний Учасник може отримати при обстежені об’єктів на яких пропонується надання послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні