-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Торги відмінено
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2022 13:13 - 14.09.2022 12:00
Вимога
Є відповідь
Незаконна відміна закупівлі
Номер:
38fae84004d04927b4050859e0f30d1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-08-005501-a.a4
Назва:
Незаконна відміна закупівлі
Вимога:
Вимагаємо усунути порушення щодо безпідставної відміни закупівлі!
Відповідно до пункту 1, частини 1, статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» - законодавцем визначено поняття:
авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", Є ЧАСТИНОЮ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
В даному випадку законом включено авторизований майданчик як невід’ємну частину/складову порядку проведення публічних закупівель! Всі електронні майданчики акредитуються відповідно до вимог та умов чинного законодавства України, в тому числі і ЗУ «Про публічні закупівл».
Статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» затверджено ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК підстав відміни закупівлі:
Частина 17. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
2) НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку в Замовника відсутні підстави для відміни закупівлі, оскільки останній має технічну можливість повернути Учасника ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» на попередню кваліфікацію, тим самим ВЖИТИ ЗАХОДІВ ДЛЯ УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТАКОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА СКАСУВАННЯ БЕЗПІДСТАВНОГО РІШЕННЯ ЩОДО ВІДМІНИ ТОРГІВ.
Наголошуємо на тому, що ЗУ «Про публічні закупівлі» має вищу юридичну силу в контексті закупівель, а тому при прийнятті будь-який рішень замовники зобов’язані керуватися даним Законом.
На підставі вищевикладеного просимо вас, прийняти рішення щодо скасування рішення відміни спрощеної процедури закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2022 18:09
Вирішення:
Відповідно до Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції. Замовник же зобов’язаний відповісти на таку вимогу протягом 3 робочих днів.
Можливість повернення учасника на повторну кваліфікацію Законом «Про публічні закупівлі» -не регламентовано. Тому було вирішено відмінити закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (так як була проведена повторна кваліфікація, що Законом не передбачено).
Чекаємо Вас на участь у наступних торгах!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставне рішення щодо відміни закупівлі
Номер:
fcfa12e6439c4ce5a926bacab7598277
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-08-005501-a.c3
Назва:
Безпідставне рішення щодо відміни закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Компанія ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" не погоджується з рішенням Замовника торгів щодо скасування закупівлі.
Наша позиція обґрунтовується наступним. Пропозиція учасника ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" відповідає вимогам та умовам закупівлі. 22.09.2022 року Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут", оприлюднив Протокол № 22/142 уповноваженої особи, яким відхилив пропозицію нашої компанії. З такими діями Замовника ми не погодилися та подали вимогу про скасування рішення про відхилення ((UA-2022-09-08-005501-a.b2).
На подану вимогу (UA-2022-09-08-005501-a.b2) Уповноваженою особою було прийнято рішення про скасування закупівлі, аргументувавши це тим, що неможливо усунути порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В даному випадку єдиним порушенням, що вчинено Уповноваженою особою є відхилення пропозиції ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП". Такі дії Замовника МОЖЛИВО ВИПРАВИТИ, оскільки інтерфейс електронних майданчиків, що проходять акредитацію електронною системи закупівель Прозоро, мають можливість повернення дискваліфікованих пропозицій на попередню кваліфікацію, а тому підстави для скасування закупівлі є БЕЗПІДСТАВННИМИ та НЕЗАКОННИМИ. Відповідно до частини 2 Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Принагідно інформуємо, що відміняючи безпідставно закупівлю, Уповноважена особа Замовника своїми діями призводить до того, що учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" має УПУЩЕНУ ВИГОДУ! Так, статтею 22 ЦК України визначено поняття збитків, яке поділяється на дві частини (види): реальні збитки і упущена вигода.
Упущена вигода - це доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене.
Визначення поняття збитків є також у ч. 2 ст. 224 ГК України, відповідно до якої під збитками розуміються витрати, зроблені управленою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також НЕ ОДЕРЖАНІ НЕЮ ДОХОДИ, ЯКІ СТОРОНА ОДЕРЖАЛА Б У РАЗІ НАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ`ЯЗАННЯ або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.
Відповідно до ст. 225 ГК України до складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, включаються: вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства; додаткові витрати (штрафні санкції, сплачені іншим суб`єктам, вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів тощо), понесені стороною, яка зазнала збитків внаслідок порушення зобов`язання другою стороною; неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов`язання другою стороною; матеріальна компенсація моральної шкоди у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 623 ЦК України боржник, який порушив зобов`язання, має відшкодувати кредиторові завдані цим збитки. При визначенні неодержаних доходів (упущеної вигоди) враховуються заходи, вжиті кредитором щодо їх одержання.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про скасування закупівлі;
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП";
3. Визначити переможцем закупівлі ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП".
У випадку незадоволення вимоги будемо порушувати судове питання щодо упущеної вимоги! В тому числі вимоги буде подано скаргу для проведення перевірки даної закупівлі до органів: ДАСУ, органів прокуратури, департаменту якому підпорядковується ваш заклад! Додатково буде залишено негативний відгук щодо вашої закупівлі в електронній системі Дозорро.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2022 12:18
Вирішення:
У зв’язку з отриманням Ваших вимог було вирішено відмінити закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Ваші вимоги будуть прийняті до уваги. Чекаємо на участь у наступних торгах.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Незаконна дискваліфікація
Номер:
87fcffd4cc8e449a8dfcb02d29b5aff2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-08-005501-a.b2
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
22.09.2022 року Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут", оприлюднив Протокол № 22/142 уповноваженої особи, яким оприлюднено рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП". Обґрунтовуючи своє рішення тим, що в складі пропозиції учасника надано цінову пропозицію, де вказується рис шліфований довгозернистий. В складі пропозиції учасник надав декларацію виробника (якісне посвідчення) №01/07 від 22 серпня 2022р. - крупа рисова фасована довгозерниста.
З даним рішенням Замовника торгів не погоджуємося та заперечуємо проти нього. Свою позицію ми обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до Додатку № 1, пункт 1 Оголошення, Замовником зазначено:
«1. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати вимогам встановлених/зареєстрованих діючих нормативних актів згідно законодавства (ДСТУ). Учасником надаються копії посвідчення, сертифікатів чи свідоцтва якості на товар тощо.».
Додатком №2 Затверджено форму цінової пропозиції. В затвердженій формі цінової пропозиції, колонка №2 «Найменування товару», учасник зазначив який саме товар пропонує. Звертаємо увагу та те, що дана колонка та вимоги/умови оголошення НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЮТЬ УЧАСНИКА зазначати дослівне найменування товару, що передбачено в документах якості виробника. Тобто в даному випадку учасник дотримав вимогу замовника і вказав найменування товару та додатковим зазначенням його типу обробки (шліфований), відповідно до затверджених стандартів.
Зауважуємо на тому, що вимогами оголошення НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, що документи якості на товар, який надається в складі пропозиції має містити посилання НА СТАНДАРТ ТИПУ ОБРОБКИ РИСУ, що пропонується, Замовником не встановлено конкретний перелік інформації, що має міститися в таких документах якості! В даному випадку нами подано декларацію виробника (якісне посвідчення) на рис як продукту вцілому, без зазначення типу обробки рису! Документ виданий виробником на підставі протоколів випробувань, в тому числі протоколу випробувань продукції ЦСМ №63 ПВ від 14.01.2022 р. Крупа рисова.
Відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” затверджено, що однією із умов до оформлення ДЕКЛАРАЦІЇ виробника є зазначення НАЗВИ ХАРЧОВОГО ПРОДУКТУ!
Відповідно до ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»:
- п.17, ч.1 Закону передбачено поняття - ОПИСОВА НАЗВА - назва, що описує харчовий продукт, яка дає змогу споживачам дізнатися про категорію харчового продукту та вирізнити його серед інших подібних харчових продуктів;
- - п.20, ч.1. Закону - ОФІЦІЙНА НАЗВА - назва харчового продукту, встановлена нормативно-правовим актом або, за його відсутності, національним стандартом, під якою цей харчовий продукт пропонується до реалізації кінцевим споживачам або закладам громадського харчування.
Звертаємо увагу на те, що законодавець здійснив ПОДІЛ ПРОДУКЦІЇ В ЧАСТИНІ РОЗМЕЖУВАННЯ ПОНЯТЬ офіційної назви товару та описової частини.
На підставі вищевикладеного наголошуємо на тому, що виробником товару в ДЕКЛАРАЦІЇ (посвідчення якості) вказано інформацію щодо назви харчового продукту (офіційна назва харчового продукту). В даному випадку дотримано вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП".
У випадку незадоволення вимоги буде подано скаргу для проведення перевірки даної закупівлі до органів: ДАСУ, органів прокуратури, департаменту якому підпорядковується ваш заклад! Додатково буде залишено негативний відгук щодо вашої закупівлі в електронній системі Дозорро.
Відповідно до частини 2 Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2022 17:15
Вирішення:
У зв’язку з отриманням Ваших вимог було вирішено відмінити закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ваші вимоги будуть прийняті до уваги. Чекаємо на участь у наступних торгах.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Не відповідність пропозиції учасника вимогам та умовам закупівлі
Номер:
04c2c66349f84eaca64595402e3d36f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-08-005501-a.b1
Назва:
Не відповідність пропозиції учасника вимогам та умовам закупівлі
Вимога:
20.09.2022 року Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут", оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з учасником АТ "БАЗИС".
Проаналізувавши пропозицію учасника на відповідність вимогам та умовам закупівлі, було встановлено наступне.
1) Відповідно до пункту 16.3 Оголошення в складі пропозиції необхідно надати: «Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Інформацію про систему оподаткування учасника.». В складі пропозиції учасника надано витяг з реєстру платників ПДВ, однак в складі пропозиції не надано інформацію про систему оподаткування або лист - пояснення щодо ненадання такої інформації (*В разі відсутності будь-якого з вказаних документів Учасник надає обґрунтований лист пояснення (довільної форми) (вимога зазначена вкінці по тексту Оголошення закупівлі).
2) В складі пропозиції встановлено вимогу щодо надання:
- КОПІЇ свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців із зазначенням відповідних відомостей;
- КОПІЮ свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Інформацію про систему оподаткування учасника.
В складі пропозиції учасника надані вищевказані документи, у вигляді відсканованих копій з оригіналу документів, однак подані документи не засвідчені учасником, що в свою чергу призвело до їх невідповідності вимогам та умовам закупівлі. Вимогами оголошення закупівлі передбачено: «Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників ЗАСВІДЧУВАТИ документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, ЯКЩО ТАКІ ДОКУМЕНТИ (матеріали та інформація) надані у формі ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.».
3) В складі пропозиції учасника надано цінову пропозицію, де останній вказує, що пропонує рис ШЛІФОВАНИЙ довгозернистий. При цьому в складі пропозиції учасник надає документ якості лише на рис ПОЛІРОВАНИЙ довгозернистий. Будь-які інші документи, що підтверджують якість рису довгозернистого, без зазначення поділу його на види шліфований або полірований, або з поділом рис шліфований довгозернистий в складі в пропозиції відсутні!
На підставі вищевикладеного учасник не підтвердив вимоги щодо якості пропонованого товару (пункт 1, Додаток №1 Оголошення)
Принагідно інформуємо Замовника торгів, що за стандартом рис ділять на три типи залежно від форми зерна: I - зерно довгасте широке; II - зерно довгасте вузьке тонке. Кожен з цих типів поділяється за консистенцією ендосперму на два підтипи - зерно склоподібне і полустекловіде; III-зерно округле; передбачено три подтіпа- склоподібне, полустекловиднеі мучнисте.
Рис ШЛІФОВАНИЙ - це зерна, з яких повністю видалені квіткові плівки, плодові і насінні оболонки, зародок і велика частина алейронового шару. Поверхня ядра злегка шорстка, білого кольору, покрита мучель. На окремих ядрах можуть бути залишки насінної оболонки.
ПОЛІРОВАНИЙ рис являє собою чистий ендосперм, який має глянсову гладку поверхню, склоподібну консистенцію. Його отримують з склоподібного шліфованого рису, додатково обробленого на полірувальних машинах.
На підставі вище викладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
пропозиція учасника НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Просимо:
1) Провести повторну оцінку пропозиції учасника АТ «БАЗИС» та прийняти рішення щодо відхилення такої пропозиції, про що в електронній системі оприлюднити відповідне рішення.
У випадку незадоволення нашої вимоги, компанією ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" буде направлено скарга до органів ДАСУ, прокуратури та залишено негативний відгук про вашу закупівлю в електронні системі Дозорро.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2022 11:25
Вирішення:
Розкриття та порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статтях 28 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Добрий день! Згідно ст. 33 вищезазначеного Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня такого звернення. Враховуючи вимогу, прийнято рішення адовольнити вимогу учасника про невідповідність пропозиції учасника вимогам та умовам закупівлі та скасувати рішення уповноваженої особи (протокол 22/138 від 20.09.2022р., про визначення переможцем АТ «БАЗИС» ).
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.09.2022 17:11