• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 код 33600000-6 «Фармацевтична продукція»: Епінефрин (Epinephrine); Хлорпромазин (Chlorpromazine); Метамізол натрію (Metamizole sodium); Пропранолол (Propranolol); Атропін (Atropine); Кислота ацетилсаліцилова (Acetylsalicylic acid); Валідол (Validol); Верапаміл (Verapamil); Вода для ін’єкцій (Аqua pro injectionibus); Вугілля активоване (Medicinal charcoal); Гепарин (Heparin); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Дексаметазон (Dexamethasone); Дигоксин (Digoxin); Диклофенак (Diclofenac); Дифенгідрамін (Diphenhydramine); Допамін (Dopamine); Дротаверин (Drotaverine); Урапідил (Urapidil); Теофілін (Theophylline); Ізосорбіду динітрат (Isosorbide dinitrate); Йод (Іodine); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); Каптоприл (Captopril); Аміодарон (Amiodarone); Декскетопрофен (Dexketoprofen); Клопідогрель (Сlopidogrel); Клонідин (Clonidine); Корвалдин (Barbiturates in combination with other drugs); Лідокаїн (Lidocaine); Магнію сульфат (Magnesium sulfate); Метоклопрамід (Metoclopramide); Налоксон (Naloxone); Аденозин (Adenosine); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate); Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate); Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate); Ніфедипін (Nifedipine); Окситоцин (Oxytocin); Парацетамол (Paracetamol); Парацетамол (Paracetamol); Перекис водню (Hydrogen peroxide); Преднізолон (Prednisolone); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Сальбутамол (Salbutamol); Етанол (Ethanol); Тетрациклін (Tetracycline); Натрію ацетат,натрію хлорид, калію хлорид (Comb drug); Ніфедипін (Nifedipine); Фуросемід (Furosemide); Хлоропірамін (Chloropyramine); Цефтріаксон (Сeftriaxone).

Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі". Джерело фінансування: Національна служба здоров’я України. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою."

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 07.09.2022 18:25 - 19.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення переможця

Номер: 3aa68f5c45234b08afec57b7d29e479a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-07-011057-a.a2
Назва: Щодо визначення переможця
Вимога:
06.10.2022р. було отримано відповідь на вимогу та повністю згодні з усіма вашими поясненнями стосовно визначення ціни під час дії Постанови КМУ від 20.03.2020р. №224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» та врахуванням/неврахуванням ПДВ при формуванні ціни на товари. Але тендерна документація містить наступну вимогу: учасники повинні вказати ціни з урахуванням ПДВ не залежно від того чи є в переліку лікарські засоби (що є предметом закупівлі), які ввозяться на митну територію України та операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податку на додану вартість на дату подання пропозицій. Різночитань тут немає. Своїми діями замовник свідомо поставив учасників у неконкурентне становище. Виконуючи вимогу, учасники зазначили більшу ціну збільшену на суму ПДВ. Тендерна пропозиція в системі ПРОЗОРРО не містить розмежування щодо вартісних показників ціни з ПДВ та ціни без ПДВ. Відповідно до цих вартісних показників відбувається редукціон. Учасників, які не виконали умови тендерної документації, замовник має право штучно відхилити. Замовником були порушені основні принципи публічних закупівель, при цьому аукціон відбувався у штучних умовах. Просимо переглянути своє рішення щодо визначення учасника-переможця або провести закупівлю у відповідності до законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення та звертаємо Вашу увагу, що за змістом повторного звернення Вами не розкрито (з посиланням на конкретні позиції з загального переліку предмету закупівлі), які саме обставини спричинили неконкурентне ставлення до учасників, тобто в цій частині звернення не містить суті порушення, яке на Вашу думку мало місце. Одночасно, звертаємо увагу, що у поданій Вами ціновій пропозиції у стовпчику «ПДВ %» на стор.1-10 файлу «Цінова пропозиція.pdf» аналогічно переможцю за поз. № 1, 5, 11, 13, 14, 24, 26, 31-39, 43, 45-48, 52, 54 зазначено ставку ПДВ в розмірі 0%, тобто, нарахування ПДВ у вартості запропонованого до поставки товару Вами здійснено аналогічно учаснику-переможцю, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, тому за однаковості застосованих учасниками ставок ПДВ вказана вами обставина не вплинула на загальну вартість Вашої пропозиції. Тобто Ваша пропозиція автоматично визнана дорожчою не за рахунок податків, а за рахунок ціни без ПДВ, бази, на яку Ви нараховували 7% ПДВ або 0% за переліком Постанови 224. Таким чином, нараховуючи однакові ставки податку на додану вартість, саме електронна система закупiвель автоматично визнала найбільш економічно вигідною пропозицію іншого учасника, що відповідає принципам закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (враховуючи однакові ставки ПДВ), добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи, що у Додатку Додатку № 6 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Вами, як учасником процедури закупівлі, нарахована ставка ПДВ з урахуванням Постанови № 224, тобто - 0% за визначеними позиціями, збільшення ціни за рахунок непрямого податку в даному випадку не відповідає дійсності, оскільки Ви його і не враховували у ціні пропозиції. З урахуванням викладеного, Ваші зауваження щодо неконкурентного становища до певних учасників не знайшли свого підтвердження, тому підстав для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення переможця

Номер: 426033d7002c4111b91f25c50c65d56f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-07-011057-a.a1
Назва: Щодо визначення переможця
Вимога:
29.09.2022р. замовник Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради визначив переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СТМ-Фарм" по закупівлі UA-2022-09-07-011057-a. Не можна погодитись з зазначеним рішенням Замовника, враховуючи наступне. В Додатку 6 тендерної документації (ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ") міститься наступна вимога: Додатково Учасник погоджується з умовами: *** Так як закупівля здійснюється Замовником по потребі на ІІ півріччя 2022 рік, Учасники, які є платниками ПДВ у складі своїх пропозицій вказують ціни з урахуванням ПДВ не залежно від того чи є в переліку лікарські засоби (що є предметом закупівлі), які ввозяться на митну територію України та операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податку на додану вартість на дату подання пропозицій, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». У зв’язку з тим, що товар, який закуповується, може бути внесений до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 224 від 20.03.2020, та може використовуватись для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, після підписання Договору Учасник надає Додаткову угоду (на перерахунок ПДВ на конкретний товар з урахуванням змін у постанові Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224) на кожну партію товару згідно заявок Замовника.. У складі пропозиції учасника, якого уповноважена особа визначили переможцем, міститься Цінова пропозиція Вих. 263/22/0598/232-Вих-Р" від 20.09.2022. Учасником, якого уповноважена особа визначили переможцем, не врахована дана вимога, тобто ціни вказані без ПДВ та вартість пропозиції вказана без ПДВ у випадках, коли лікарські засоби звільнені від ПДВ відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 224 від 20.03.2020. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "СТМ-Фарм" по закупівлі UA-2022-09-07-011057-a підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 як така, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Мотивація правомірного відхилення полягає в тому, що: По-перше, учасник додатково не погодився з вимогою Додатку 6 ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", як того вимагає тендерна документація. По-друге, не відхиливши учасника, який не виконав прописану вище вимогу, замовник не дотримався основних принципів закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином, пропозиція учасника, якого визнали переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим підлягає відхиленню. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі, а також публікації цієї інформації у системі Дозорро.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Уважно вивчивши запит щодо неврахування вимог Додатку № 6 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» учасником, пропозиція якого автоматично електронною системою закупiвель визнана найбільш економічно вигідною повідомляємо, що згідно з підпунктом 14.1.178 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, ПДВ - це непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу. ПДВ нараховується згідно діючого законодавства України. Згідно з підпунктами "а" і "б" п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 Податкового кодексу України. За своєю правовою сутністю ПДВ є часткою новоствореної вартості та сплачується покупцем /замовником послуг/. Тобто документацією передбачено, що у ціну розрахункової одиниці вартості товару включено оплату ПДВ. Одночасно, Законом України від 30.03.2020 № 540 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)", який набув чинності 02.04.2020, доповнено підрозділ 2 розділу ХХ ПК України пунктом 71, згідно з яким тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України. У разі здійснення операцій, звільнених відповідно до цього пункту, положення пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу та положення статті 199 цього Кодексу не застосовуються щодо таких операцій. Норми цього пункту застосовуються до операцій, здійснених починаючи з 17.03.2020. Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020р. №224 затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування ПДВ, серед яких лікарські засоби, що складають предмет закупівлі і за своєю суттю вказані вище нормативно-правові акти передбачають застосування ставка ПДВ до операцій з постачання таких лікарських засобів. Слід зазначити, що хоча ПДВ й включається до ціни товару, однак не є умовою про ціну в розумінні цивільного та господарського законодавства, оскільки не може встановлюватися (погоджуватися чи змінюватися) сторонами за домовленістю, тобто при укладенні правочину. Наведеного правового висновку також дійшов Верховий Суд у постанові від 01.06.2021 у справі № 916/2478/20, вказавши, що хоча ПДВ й включається сторонами до ціни товару, однак податок на додану вартість не є умовою про ціну в розумінні цивільного та господарського законодавства, оскільки не може встановлюватися (погоджуватися чи змінюватися) сторонами за домовленістю, тобто в договірному порядку). Таким чином, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги щодо скасування рішення про визнання переможця торгів ТОВ «СТМ-Фарм», оскільки податок на додану вартість не є умовою про ціну в розумінні цивільного та господарського законодавства, оскільки не може встановлюватися (погоджуватися чи змінюватися) сторонами за домовленістю, тобто в договірному порядку).
Статус вимоги: Не задоволено