-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Агрохімічна продукція – код ДК 021:2015 – 24450000-3 (45239 Дезінфікуючий засіб пероксикисполуки, органічний; 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 63385 Засіб для знезараження медичних виробів; 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 47530 Множинний ферментний миючий засіб; 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 57887 Дезінфікуючий засіб на основі етанолу; 57887 Дезінфікуючий засіб на основі етанолу)
Завершена
700 232.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 501.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 501.16 UAH
Період оскарження:
07.09.2022 16:03 - 19.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
17ab6026b1c54ca7a8cd7389e1e61302
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-07-009303-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 12.09.2022 11:04
- Протокол № 72 відповідь на вимогу.docx 13.09.2022 15:12
Дата подачі:
12.09.2022 11:04
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо Вас, що Ваша вимога розглянута.
Стосовно вимоги – «Засіб протестований відповідно до методик DVV (Німецька Асоціація по боротьбі з вірусними захворюваннями) / Інструкцій RKI (Інститут Роберта Коха), а також у відповідності до стандартних методів DGHM/VAH)»- ця вимога не є суттєвою – це частина інструкції до препарату, в своїй тендерній пропозиції ви можете пропонувати аналоги згідно діючого законодавства.
Що стосується інших вимог, вважаємо їх безпідставними та необґрунтованими, виходячи з наступного.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», - Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Кожне підприємство, чи будь-який господарюючий суб’єкт або суб’єкт, який має необхідність у публічній закупівлі, має власний алгоритм визначення своїх потреб, бо на це впливає багато різних факторів, в т.ч.: з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів, розмір та особливості діяльності підприємства тощо, чинне законодавство не визначає жодного уніфікованого алгоритму планування своїх закупівель на наступний рік, і відповідно замовник самостійно визначає потребу в товарах, роботах та послугах, які планує закуповувати.
Чітко визначені технічні вимоги до предмета закупівлі забезпечують замовника можливістю отримання саме того товару і саме тієї якості, яка необхідна. Детально прописані технічні, якісні та кількісні характеристики, чітко зазначені вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі мінімізує ризики поставки товару сумнівної якості.
Ураховуючи викладене, планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень замовника, в тому числі до виключних повноважень замовника належить визначення предмету закупівлі.
У відповідності до п.п. 22 п.1 ст.1 Розділу I Закону України «Про публічні закупівлі», - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Окрім того, у повній відповідності до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником у тендерній документації зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі, з урахуванням вимог, визначених ч.4 п.1 ст. 5 цього Закону;
п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
При підготовці вимоги Вами не надано жодних доказів для підтвердження власної позиції, не доведено наявності порушення Ваших прав, Ваше твердження, що еквіваленти відсутні, є необґрунтованим та безпідставним. Щодо засобу діючою речовиною якого є діоксид хлор, то в Державному реєстрі дезінфекційних засобів зареєстровані засоби на основі діоксиду хлору, внесені у реєстр МОЗ України ще до того, як реєстри стали закритими.
Отже, підсумовуючи усе вищевикладене, є очевидним, що жодних дискримінаційних чи обмежуючих дій з нашого боку немає, а тому Ваша вимога є безпідставною та необгрунтованою, при цьому, замовником повністю дотримано вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначились замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 вищезгаданого Закону
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2022 00:03